Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

poul hansen skrev:til 249 er gasp bæltet et godt køb.
Jeg bruger det selv til dagligdags træning og styrkeløft bælte til konkurrencer.

Lesemann skrev:Jeg har haft både Gasp bæltet og Olympic W.L. Belt. Jeg ville helt klart vælge Olympic W.L. Belt. Den sidder ihvert fald noget bedre på mig, end gasp gør. Men det er jo nok en smags sag.

ISG skrev:Synes det fra Gasp skaver utroligt meget i siderne. Ville ikke vælge Gasps.

Nikolaj P skrev:ISG skrev:Synes det fra Gasp skaver utroligt meget i siderne. Ville ikke vælge Gasps.
okay, men indtil vidre så tror jeg faktisk jeg vælger nr 3, er der nogen der har prøvet det?

WannaBeBig skrev:Nikolaj P skrev:ISG skrev:Synes det fra Gasp skaver utroligt meget i siderne. Ville ikke vælge Gasps.
okay, men indtil vidre så tror jeg faktisk jeg vælger nr 3, er der nogen der har prøvet det?
Jeg prøvede alle tre i butikken. Tag nr. 2 eller nr 3. Gasp er lidt for hårdt i materialet og passer ikke rigtigt til kroppen som det bliver sagt.

jesperlinde skrev:Gasp er et kanont bælte, synes man det skaver, og har svært ved at tage det som en mand, så brug noget sandpapir

Karl Æg skrev:jesperlinde skrev:Gasp er et kanont bælte, synes man det skaver, og har svært ved at tage det som en mand, så brug noget sandpapir
Yeah det er totalt mandigt at lave ting der gør ondt når man kan lade være. Af samme årsag giver jeg mig selv en lammer og et trælår når jeg vågner om morgenen - du ved, bare for lige at kickstarte dagen med lidt mandlighed.

kender det godt.. jeg køber selv alle mine sko to numre for små! skulle jo nødigt blive for behageligt! 
ROFLKarl Æg skrev:jesperlinde skrev:Gasp er et kanont bælte, synes man det skaver, og har svært ved at tage det som en mand, så brug noget sandpapir
Yeah det er totalt mandigt at lave ting der gør ondt når man kan lade være. Af samme årsag giver jeg mig selv en lammer og et trælår når jeg vågner om morgenen - du ved, bare for lige at kickstarte dagen med lidt mandlighed.

Smeden skrev:ROFLKarl Æg skrev:jesperlinde skrev:Gasp er et kanont bælte, synes man det skaver, og har svært ved at tage det som en mand, så brug noget sandpapir
Jeg har kun prøvet GASP'et af dem du lister, og det gør pisseondt at have på fordi det er så bredt. På den anden side rackpullede jeg 240 og det har jeg ikke kunne gøre siden, så det kan være der er en vis fordel ved at det er så bredt. Desværre er det helt umuligt at spænde og såvidt jeg husker måtte jeg stå som en anden Kirk og få det spændt af Karl Æg.

Seth skrev:Var det et nyt? det bliver lidt blødere med tiden, jeg tænkte også fejlkøb da jeg fik mit gasp bælte men efter 6 ganges brug var det "blødt" altså nemt at spænde. Jeg er super glad for det i hvertfald, det bedste jeg har prøvet, men det er meget individuelt tror jeg da det har meget at sige hvordan din hofte er i forhold til taljen hvordan det sidder.

I squat og dødløft er det helt håbløst og gør herre diller daller når man flexer hofteledet.

Karl Æg skrev:Seth skrev:Var det et nyt? det bliver lidt blødere med tiden, jeg tænkte også fejlkøb da jeg fik mit gasp bælte men efter 6 ganges brug var det "blødt" altså nemt at spænde. Jeg er super glad for det i hvertfald, det bedste jeg har prøvet, men det er meget individuelt tror jeg da det har meget at sige hvordan din hofte er i forhold til taljen hvordan det sidder.
Nej, bæltet er ældre end mit medlemskab af AUS (dvs. over to år) og bliver brugt flere gange dagligt.
Hvis ens maveregion er kort (hvad jeg tror min er), kan man nærmest ikke bruge det bælte til andet end military presses. I squat og dødløft er det helt håbløst og gør herre diller daller når man flexer hofteledet.

Thomas Jagd skrev:Pyller

Karl Æg skrev:Thomas Jagd skrev:Pyller

Thomas Jagd skrev:Du kan ligeså godt droppe det tuderi der. Du ved godt vejen frem til resultater er NO PAIN NO GAIN.

Karl Æg skrev:Thomas Jagd skrev:Du kan ligeså godt droppe det tuderi der. Du ved godt vejen frem til resultater er NO PAIN NO GAIN.
Du har ret. Jeg vil fluks tage op i mit træningscenter og headbutte en dørkarm. Det får man mega swole pande af!!!1one

Thomas Jagd skrev:Karl Æg skrev:Thomas Jagd skrev:Pyller
Du kan ligeså godt droppe det tuderi der. Du ved godt vejen frem til resultater er NO PAIN NO GAIN.
Hahaha

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 16 gæster