Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Johannes skrev:Eneste ting er vel at jeg burde have startet med at træne i Jyden i stedet for Fitness World, men kendte ikke Jyden på det tidspunkt og kammeraterne var i FW.

A Menace To Chicken skrev:Bortset fra det har jeg installeret en 250W pære ude på lokummet, så jeg bedre inspicere både nye gains og min afføring i ordentligt lys.

tjr skrev:- Større fokus på kropsholdning og mobilitet = bedre "fungerende" krop.
tjr skrev:- Træne arme HVER træning.

Misterhamper skrev:Jeg ville spise mere træne hårdere sove mere
](./images/smilies/eusa_wall.gif)

Gronholdt skrev:tjr skrev:- Større fokus på kropsholdning og mobilitet = bedre "fungerende" krop.
Nu spørger jeg måske dumt, men det er blot af interesse: Når du snakker om at have større fokus på kropsholdning, er det så fordi du vil have fokus på at løfte korrekt, eller fordi benytter bestemte øvelser til at opnå dette?tjr skrev:- Træne arme HVER træning.
Også selvom du kører split?

A Menace To Chicken skrev:Bortset fra det har jeg installeret en 250W pære ude på lokummet, så jeg bedre inspicere både nye gains og min afføring i ordentligt lys.

Gronholdt skrev:Johannes skrev:Eneste ting er vel at jeg burde have startet med at træne i Jyden i stedet for Fitness World, men kendte ikke Jyden på det tidspunkt og kammeraterne var i FW.
Må jeg spørge til hvorfor du ikke træner i FW længere? Hvad er Jyden? :-)

fisken skrev:- ville ikke have haft brugt alle de penge på kostilskud.
- startet på 5-split fra dag 1.

Dingo skrev:Jeg havde egentlig et ok program, men der manglede nogle ting pga. manglende udstyr
Ville have:
-Have mere fokus på ben
-Få spist mere igennem HVER dag
-Taget kasketten af
-Klippet håret
sådan lige umiddelbart

bendt-b skrev:#Neanderthal No More
Kan du ikke komme med nogle eksempler på hvordan man helt konkret kan rette sin ryg / holdning op? Jeg lider nemlig af det der neanderthaler syndrom, og det ville passe mig ganske udmærket at blive rettet :-D
Ps. Jeg har forsøgt at læse de der blogs, det blev desværre alt for fag teknisk til at jeg kunne forstå det

tjr skrev:bendt-b skrev:#Neanderthal No More
Kan du ikke komme med nogle eksempler på hvordan man helt konkret kan rette sin ryg / holdning op? Jeg lider nemlig af det der neanderthaler syndrom, og det ville passe mig ganske udmærket at blive rettet :-D
Ps. Jeg har forsøgt at læse de der blogs, det blev desværre alt for fag teknisk til at jeg kunne forstå det
Stræk dine hoftebøjere (hip flexor stretch). Aktiver og styrk dine baller (glute activation).
Træn din mave med fokus på at bøje hoften i stedet for kroppen (leg raises i stedet for crunches). Træn dine skrå mavemuskler.
Stræk dit bryst/skuldre. Styrk de muskler der trækker skulderbladene sammen: Seated Cable Row er god.

fisken skrev:- ville ikke have haft brugt alle de penge på kostilskud.
- startet på 5-split fra dag 1.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 12 gæster