Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Wuschhead skrev:Har lidt samme problem ind imellem.
Ved mig er det nok mest fordi jeg ikke er god nok til at variere min mad, hvordan klare du det?
-Og littleninja, ihvertfald i mit tilfælde er det ikke bare at spise, for så kommer der kvalme

Dingo skrev:Uanset hvor mæt jeg er, kan jeg altid vente en halv time og så have plads til f.eks. en liter mælk, en liter A38 eller andet..

LittleNinja skrev:så kan du måske ikke tåle lactose??
Så prøv m/havregrynshakes & frugt

JannikB skrev:LittleNinja skrev:så kan du måske ikke tåle lactose??
Havregrynshakes?
Hvordan laver du dem?

LittleNinja skrev:så kan du måske ikke tåle lactose??

LittleNinja skrev:JannikB skrev:LittleNinja skrev:så kan du måske ikke tåle lactose??
Havregrynshakes?
Hvordan laver du dem?
PM'er dig for at holde tråden ren

Dingo skrev:LittleNinja skrev:JannikB skrev:LittleNinja skrev:så kan du måske ikke tåle lactose??
Havregrynshakes?
Hvordan laver du dem?
Andre, inkl topicstarter, kunne måske være interesserede i hvordan sådan en laves ?

LittleNinja skrev:Dingo skrev:LittleNinja skrev:JannikB skrev:LittleNinja skrev:så kan du måske ikke tåle lactose??
Havregrynshakes?
Hvordan laver du dem?
Andre, inkl topicstarter, kunne måske være interesserede i hvordan sådan en laves ?
Nu har jeg fået afvide alt for mange gange at jeg spammer tråde, så derfor skriver jeg ikke opskriften her (;
kan PM dig?

madsbach88 skrev:En nem havregryns shake, tag din shaker, hæld 200 gram gryn i, ca 500 gram mælk, evt. protein pulver eller weight gainer, også tag en stavblender, også bare blend. uden pulver, er der ca 910 kcal i sådan en enkelt

W_I_P skrev:madsbach88 skrev:En nem havregryns shake, tag din shaker, hæld 200 gram gryn i, ca 500 gram mælk, evt. protein pulver eller weight gainer, også tag en stavblender, også bare blend. uden pulver, er der ca 910 kcal i sådan en enkelt
Hvordan hjælper det ham, når han ikke ville indtage mælk eller mælkeprodukter, da han mener det giver ham bumser?

W_I_P skrev:madsbach88 skrev:En nem havregryns shake, tag din shaker, hæld 200 gram gryn i, ca 500 gram mælk, evt. protein pulver eller weight gainer, også tag en stavblender, også bare blend. uden pulver, er der ca 910 kcal i sådan en enkelt
Hvordan hjælper det ham, når han ikke ville indtage mælk eller mælkeprodukter, da han mener det giver ham bumser?

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 6 gæster