Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Solidyo skrev:Hvorfor bliver man kun stor af høje splits tbone?

x_x skrev:Tør slet ikke tænke på hvad det koster bare i mad og være pro bb

JannikB skrev:x_x skrev:Tør slet ikke tænke på hvad det koster bare i mad og være pro bb
Tænk på hvad det koster i krudt.

A Menace To Chicken skrev:Pengene til mad ville jeg (personligt) synes var godt givet ud.. - men det er nok mest fordi jeg er en gudbenådet grovæder. Pengene til krudt.. - nej.
Each to his own, men nej tak, ellers tak.
Tanke:
Samfundet kan sagtens hylde en bjergbestiger der kommer ned fra Mount Everest, manglende tre fingre, et øre og halvdelen af næsen, har lunge-ødemer og er ved at dø af dehydrering og sult + har efterladt sin døde makker trehundrede meter under summit.
Men en proff. bodybuilder tanket op på allehånde grej, GHG, IGF-1 og what-not? Nej.. - han/hun skal skammes ud, have skældud og beskyldes for snyd, taskenspilleri og dårlig moral. Og gerne ind og ruske tremmer.
![]()
.. men sårn er der jo så meget.
CALE skrev:Hvad så med cykelryttere, dem sidder folk sgu også og glor på år efter år i tour de france mm. og de er da også sky høje på alle former for medikamenter.

Nis skrev:A Menace To Chicken skrev:Pengene til mad ville jeg (personligt) synes var godt givet ud.. - men det er nok mest fordi jeg er en gudbenådet grovæder. Pengene til krudt.. - nej.
Tanke:
Samfundet kan sagtens hylde en bjergbestiger der kommer ned fra Mount Everest, manglende tre fingre, et øre og halvdelen af næsen, har lunge-ødemer og er ved at dø af dehydrering og sult + har efterladt sin døde makker trehundrede meter under summit.
Men en proff. bodybuilder tanket op på allehånde grej, GHG, IGF-1 og what-not? Nej.. - han/hun skal skammes ud, have skældud og beskyldes for snyd, taskenspilleri og dårlig moral. Og gerne ind og ruske tremmer.
![]()
Den sammenligning gav absolut ingen mening![]()

CALE skrev:Hvad så med cykelryttere, dem sidder folk sgu også og glor på år efter år i tour de france mm. og de er da også sky høje på alle former for medikamenter.

Lystfiskeren skrev:CALE skrev:Hvad så med cykelryttere, dem sidder folk sgu også og glor på år efter år i tour de france mm. og de er da også sky høje på alle former for medikamenter.
Tror du ikke der er det i de fleste sportsgrene?

Nis skrev:A Menace To Chicken skrev:Pengene til mad ville jeg (personligt) synes var godt givet ud.. - men det er nok mest fordi jeg er en gudbenådet grovæder. Pengene til krudt.. - nej.
Tanke:
![]()
Den sammenligning gav absolut ingen mening
Gæt, cykling bliver set som en imponerende præstation (hvilket det bestemt også er), mens bodybuilding bl.a. bliver set som grotesk, mindreværdskompleks dannende & skadende for unge.

Nis skrev:Salt: Så fordi de begge har potentielle helbredsskadelige konsekvenser, så kan du drage en sammenligning? - en brugbar sammenligning hvor du tilsidestiller det at opnå en unik præstation som at klatre Mount Everest med bodybuilding?

Straws skrev:Nis skrev:A Menace To Chicken skrev:Pengene til mad ville jeg (personligt) synes var godt givet ud.. - men det er nok mest fordi jeg er en gudbenådet grovæder. Pengene til krudt.. - nej.
Tanke:
![]()
Den sammenligning gav absolut ingen mening
Gæt, cykling bliver set som en imponerende præstation (hvilket det bestemt også er), mens bodybuilding bl.a. bliver set som grotesk, mindreværdskompleks dannende & skadende for unge.
Det sjovt der ikker er så mange der har det på samme måde med stærkmand.

TheCzech skrev:Nis skrev:Salt: Så fordi de begge har potentielle helbredsskadelige konsekvenser, så kan du drage en sammenligning? - en brugbar sammenligning hvor du tilsidestiller det at opnå en unik præstation som at klatre Mount Everest med bodybuilding?
Du mener en ligegyldig præstation som at klatre rundt på et fjollet bjerg for sjov mod en unik og livslang dedikation for at nå toppen af bodybuilding?

Nis skrev:TheCzech skrev:Nis skrev:Salt: Så fordi de begge har potentielle helbredsskadelige konsekvenser, så kan du drage en sammenligning? - en brugbar sammenligning hvor du tilsidestiller det at opnå en unik præstation som at klatre Mount Everest med bodybuilding?
Du mener en ligegyldig præstation som at klatre rundt på et fjollet bjerg for sjov mod en unik og livslang dedikation for at nå toppen af bodybuilding?
Eyes of the beholder.

Nis skrev:Salt: Så fordi de begge har potentielle helbredsskadelige konsekvenser, så kan du drage en sammenligning? - en brugbar sammenligning hvor du tilsidestiller det at opnå en unik præstation som at klatre Mount Everest med bodybuilding?

SandyFrink skrev:Nis skrev:Salt: Så fordi de begge har potentielle helbredsskadelige konsekvenser, så kan du drage en sammenligning? - en brugbar sammenligning hvor du tilsidestiller det at opnå en unik præstation som at klatre Mount Everest med bodybuilding?
Hvilket sølle retorisk trick. Du opstiller det at klatre Everest, som ganske rigtigt er unikt, med bare (det at dyrke dopet) "bodybuilding", som er noget generisk, ikke-unikt - selvom du udmærket godt ved at sammenligningen går på noget unikt inden for BB, eksempelvis at vinde Mr. O, som er indiskutabelt unikt. Det er et retorisk trick der er næsten ligeså sølle som dit udsagn om at "den sammenligning gav absolut ingen mening", hvilket selvfølgelig er løgn fra din side. Den giver nogen grad af mening, selv hos dig. Så for det første foregiver du at misforstå sammenligningen og tegner et uærligt billede af den for derved at underminere den, for det andet skriver du i en absolutisk og uærlig form, og for det tredje er din deltagelse i debatten indtil videre ikke andet end støj, da du leverer ingen argumenter, perspektiver eller nuanceringer.

salt skrev:Nis skrev:Salt: Så fordi de begge har potentielle helbredsskadelige konsekvenser, så kan du drage en sammenligning? - en brugbar sammenligning hvor du tilsidestiller det at opnå en unik præstation som at klatre Mount Everest med bodybuilding?
Jeg synes helt klart at de to ting kan sammenlignes. Jeg har ingen planer om at gøre nogle af delene og i min verden udstiller de sig selv overfor det samme dilemma.
At du så er totalt biased og ikke kan se skoven for bare træer, kan jeg ikke gøre for.

Nis skrev:salt skrev:Nis skrev:Salt: Så fordi de begge har potentielle helbredsskadelige konsekvenser, så kan du drage en sammenligning? - en brugbar sammenligning hvor du tilsidestiller det at opnå en unik præstation som at klatre Mount Everest med bodybuilding?
Jeg synes helt klart at de to ting kan sammenlignes. Jeg har ingen planer om at gøre nogle af delene og i min verden udstiller de sig selv overfor det samme dilemma.
At du så er totalt biased og ikke kan se skoven for bare træer, kan jeg ikke gøre for.
Totalt biased? Du har samme retorik som Sandy, så snart i/du er uenige, så bruger i for store ord.
At begge har potentielle helbredsskadelige konsekvenser har jeg givet dig, men bjergbestigning er lovligt, doping er ikke. Endvidere synes jeg stadig det at klatre ME er en større bedrift end BB, dog er bedriften ikke så UNIK som jeg troede. Hvorfor gør det mig totalt biased?

essensen skrev:Sammenligningen er stadig fjollet. Jeg forstår godt hvor du vil hen Chicken, men du udelader lige det aspekt at krudt er ulovligt - det er bjergbestigning ikke. Og det er jo netop det faktum at professionel bodybuilding også 100% indkluderer indtagelsen af ulovlige substanser der stigmatiserer sporten.

essensen skrev:Sammenligningen er stadig fjollet. Jeg forstår godt hvor du vil hen Chicken, men du udelader lige det aspekt at krudt er ulovligt - det er bjergbestigning ikke. Og det er jo netop det faktum at professionel bodybuilding også 100% indkluderer indtagelsen af ulovlige substanser der stigmatiserer sporten.

Hvad hvis det er en BB konkurrence hvor steroider er tilladt?
Endnu bedre hvis atleterne kom fra lande hvor disse også var fuldt ud tilladt..
Hvordan er det så?

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 24 gæster