http://img518.imageshack.us/img518/9624/planets.jpg

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

sebbt skrev:Det er for vildt!! Jeg bliver helt svimmel ved tanken om noget så stort

Sixpack Boy skrev:sebbt skrev:Det er for vildt!! Jeg bliver helt svimmel ved tanken om noget så stort
Så syntes jeg at du skulle tage et kig når jeg går i bad![]()

Niels1 skrev:Jeg syntes, Mercury ligner et rundstykke.

madein89 skrev:Niels1 skrev:Jeg syntes, Mercury ligner et rundstykke.
Det synes jeg ikke...![]()

Det skal man lade være med, man bliver sindssygMoqensen skrev:Synes bare man behøver at kigge op på stjernehimlen om natten, og lade tankerne vandre. Så skal man nok få sit liv sat i perspektiv.

TheFatboy skrev:Det er stof til eftertanke. Jeg tænker tit over det. Ens eksistens føles meget ligegyldig, hvis man sætter det hele i perspektiv.

Moqensen skrev:TheFatboy skrev:Det er stof til eftertanke. Jeg tænker tit over det. Ens eksistens føles meget ligegyldig, hvis man sætter det hele i perspektiv.
Tænker tit det samme![]()

TheFatboy skrev:Moqensen skrev:TheFatboy skrev:Det er stof til eftertanke. Jeg tænker tit over det. Ens eksistens føles meget ligegyldig, hvis man sætter det hele i perspektiv.
Tvivler på at vi er de første
Livet er en sær ting.

madein89 skrev:TheFatboy skrev:Moqensen skrev:TheFatboy skrev:Det er stof til eftertanke. Jeg tænker tit over det. Ens eksistens føles meget ligegyldig, hvis man sætter det hele i perspektiv.
Tvivler på at vi er de første
Livet er en sær ting.
Okay gajolpakke

KimH skrev:Jeg fandt en fejl i billedet, og har rettet den så alt er i den korrekte størrelse i forhold til hinanden

Moqensen skrev:KimH skrev:Jeg fandt en fejl i billedet, og har rettet den så alt er i den korrekte størrelse i forhold til hinanden
Lol wtf?

Moqensen skrev:
LB: Det kan godt være det ligger langt væk. Men ser du aldrig Star Trek?Det kan jo være der engang inden for en nær fremtid kommer besøg fra en anden galakse

LB skrev:Moqensen skrev:
LB: Det kan godt være det ligger langt væk. Men ser du aldrig Star Trek?Det kan jo være der engang inden for en nær fremtid kommer besøg fra en anden galakse
Ved godt Star Trek* har lidt med BB at gøre, men har aldrig været mig
* Dem der ser det klipper deres øre i stykker så de fremstår mere maskuline

KimH skrev:Jeg fandt en fejl i billedet, og har rettet den så alt er i den korrekte størrelse i forhold til hinanden
http://www.ggb.dk/stjerner.jpg

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 42 gæster