Jeg har kun set part 1, men finder det lidt spændende

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Det viser hvor langt man kan komme hvis man giver sig 100%.
BiggunzZ666 skrev:Har også lige set alle afsnit, og hold op man bliver motiveret ! Syntes det er synd der ikke er mindre konkurrencer herhjemme så man lige som kan prøve det af.. at enten er det Danmarks mesterskaberne eller ingenting.
Men troede virkelig ikke han kunne komme til at se så godt ud på scenen før han rent faktisk stod der i filmen

Equus skrev:BiggunzZ666 skrev:Har også lige set alle afsnit, og hold op man bliver motiveret ! Syntes det er synd der ikke er mindre konkurrencer herhjemme så man lige som kan prøve det af.. at enten er det Danmarks mesterskaberne eller ingenting.
Men troede virkelig ikke han kunne komme til at se så godt ud på scenen før han rent faktisk stod der i filmen
DM er jo en lille konkurrence, det kunne være fint med lokale konkurrencer, men der er jo ganske simpelt ikke økonomi i det

The Juice skrev:Hvad er det med amerikanere og deres fetisch med broccoli? Der findes andre grøntsager, you know.

J.L.N. skrev:@ Poli, andre atleter/bedrevidende mennesker
Cutter ALLE så langt ned, som han gør? I mean, 1300 kcal?

Poliquin skrev:J.L.N. skrev:@ Poli, andre atleter/bedrevidende mennesker
Cutter ALLE så langt ned, som han gør? I mean, 1300 kcal?
Jeg kan ikke udtale mig på andre atleter end dem jeg hjælper og mig selv. Men nej. Men man skal også huske på hans muskelmasse ikke er specielt stor, ergo ikke den største motor. Og han heller ikke dyrker voldsomt meget cardio (Mange er oppe på 2-3 timer dagligt i de sidste uger eks.)Jeg vil personligt aldrig anbefalde at gå så langt ned. Så hellere lave det mere. Men man kommer ned af ja. Jeg endte på 2000 selv sidste år

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 60 gæster