The Juice skrev:Eller også vandt Kuclo på nogle punkter, som ikke var vaskularitet og hårdhed. Proportioner, æstetik og størrelse kunne være et par bud.
Jeg kan simpelthen ikke se, hvorfor dommerne skulle give Essa lavere point, fordi de hellere vil have Steve Kuclo til Olympia. Han er på ingen måde et household name i sporten og har ikke skyggen af chancer for en top 10-placering.
Kunne ikke have sagt det bedre selv.
Med forbehold for at jeg kun har set de billeder som er her i tråden og billeder ikke altid gengiver hvordan det faktisk så ud, hvis man siddet i salen som dommer, så kan jeg ikke se at Essa har nogen muskelgruppe hvor han dominerer Kuclo, hvorimod Kuclo klart dominerer ben, ryg og skuldre. Essa har muligvis marginalt større pecs.
Som der er blevet sagt tidligere, så dømmer vi ikke vaskularitet, men masse som nummer 1. Og har du massen, så skal du blot være "tør nok" for at tage den fra den som er et hak mindre, selv om vedkommende skulle være skamhakket.
"Life is a tragedy for those who feel, but a comedy for those who think" - Horace Walpole
"Censorship reflects a society's lack of confidence in itself" - Potter Stewart