Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Logbog skrev:Pepsi Max

pumpfmaster skrev:Sidste gang jeg var over grænsen købte begge 100 rammer pepsi max :-)!!.
De fylder lidt :-)

pumpfmaster skrev:Sidste gang jeg var over grænsen købte begge 100 rammer pepsi max :-)!!.

Backtonature skrev:pumpfmaster skrev:Sidste gang jeg var over grænsen købte begge 100 rammer pepsi max :-)!!.
SÅDAN der er til et års forbrug næsten

BroBeans skrev:Backtonature skrev:pumpfmaster skrev:Sidste gang jeg var over grænsen købte begge 100 rammer pepsi max :-)!!.
De penge han har sparet, kan han passende sætte af til tandlægebesøg. lols.

!

Backtonature skrev:pumpfmaster skrev:Sidste gang jeg var over grænsen købte begge 100 rammer pepsi max :-)!!.

DonKahle skrev:Nu spørger jeg lige som en sidenote, da jeg ikke lige kan overskue at skulle regne, finde billet priser osv.
Hvad koster en tur sydpå til Tyskland, om det er Gedser eller Rødby er ligegyldigt, eller Flensborg hvis det er billigst? - Og kan det overhovedet betale sig, kontra at købe det i supermarkederne herhjemme? (jeg havde nok en idé om at købe en 20-30 rammer sodavand.)

pumpfmaster skrev:De koster 40 kr pr ramme lige pt på tilbud .. Det er 7,92L
Hvor 1,5 koster en 10er, 4x1,5=6 l
Det vil sige man for næsten 2 liter ekstra for samme pris i Tyskland plus at de ikke bliver flade som en med skruelåg man åbner og lukker..

Storfod skrev:pumpfmaster skrev:De koster 40 kr pr ramme lige pt på tilbud .. Det er 7,92L
Hvor 1,5 koster en 10er, 4x1,5=6 l
Det vil sige man for næsten 2 liter ekstra for samme pris i Tyskland plus at de ikke bliver flade som en med skruelåg man åbner og lukker..
Når vi køber 1,5 liter Pepsi Max i Tyskland, koster de som regel 4-5 kr stykket (når man køber 6-packs)
Og vi har nu aldrig oplevet at de bliver flade..

ChristianR skrev:DonKahle skrev:Nu spørger jeg lige som en sidenote, da jeg ikke lige kan overskue at skulle regne, finde billet priser osv.
Hvad koster en tur sydpå til Tyskland, om det er Gedser eller Rødby er ligegyldigt, eller Flensborg hvis det er billigst? - Og kan det overhovedet betale sig, kontra at købe det i supermarkederne herhjemme? (jeg havde nok en idé om at købe en 20-30 rammer sodavand.)
Det er ret svært at fortælle dig det, uden du oplyser, om du bor i Skagen, Aabenraa eller nord for København, om du har en bil til rådighed eller skal med offentlig transport og den slags.
Geografien er jo altafgørende for svaret

DonKahle skrev:ChristianR skrev:DonKahle skrev:Nu spørger jeg lige som en sidenote, da jeg ikke lige kan overskue at skulle regne, finde billet priser osv.
Det er ret svært at fortælle dig det, uden du oplyser, om du bor i Skagen, Aabenraa eller nord for København, om du har en bil til rådighed eller skal med offentlig transport og den slags.
Geografien er jo altafgørende for svaret
Ja det kan jeg egentlig godt se, idiotisk ikke og skrive hvor jeg bor henne med... Københavnsområdet - Men har selv lige kigget lidt på det, og kender en herhjemme der sælger sodavand til 70-80 kr. rammen, også skal der købes meget ind hvis det skal kunne betale sig og kører til Tyskland. :-)

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 66 gæster