Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Karlo skrev:Jeg synes det er fair nok, at Cutler ikke ønkser at rejse til Sverige, når risikoen for at blive anholdt er stor.
Toney Freeman blev anholdt under et signerings event af hans DVD, da myndighederne i Sverige mistænkte ham for steroide brug. Det er før set i Sverige at man anholder bodybuildere på gaden hvis man har mistanke om at de er på steroider.

Nick9000 skrev:Den video er så gennemført lame.

sund skrev:Nick9000 skrev:Den video er så gennemført lame.
Der er et par grinagtige elementer, men gennemført lame synes jeg er en overdrivelse!
Det klart han ikke gider bruge tid på at skulle afhøres, det er så kedeligt at det halve kunne være nok.

Nick9000 skrev:sund skrev:Nick9000 skrev:Den video er så gennemført lame.
Der er et par grinagtige elementer, men gennemført lame synes jeg er en overdrivelse!
Det klart han ikke gider bruge tid på at skulle afhøres, det er så kedeligt at det halve kunne være nok.
Jeg kan sagtens forstå hvorfor han ikke tager til Sverige. Det der er gennemført lame er hans alt for undskyldende attitude, kombineret med at det er så tydeligt han sidder og læser det hele op fra et papir. Dét og så den sørgelige musik i baggrunden. Buhu.

Nick9000 skrev:sund skrev:Nick9000 skrev:Den video er så gennemført lame.
Jeg kan sagtens forstå hvorfor han ikke tager til Sverige. Det der er gennemført lame er hans alt for undskyldende attitude, kombineret med at det er så tydeligt han sidder og læser det hele op fra et papir. Dét og så den sørgelige musik i baggrunden. Buhu.

Bay skrev:Nick9000 skrev:sund skrev:Nick9000 skrev:Den video er så gennemført lame.
Ideen med videoen er god nok. Det er hele setupet som ødelægger det.

Skull and bones skrev:jonathanson skrev:Fuck Sveriges politi!!!![]()
Hændelsen med Toney Freeman og det svenske politi er kun et symptom.

Bone-14 skrev:Skull and bones skrev:jonathanson skrev:Fuck Sveriges politi!!!![]()
Hvad fanden betyder det?

SandyFrink skrev:Bone-14 skrev:Skull and bones skrev:jonathanson skrev:Fuck Sveriges politi!!!![]()
Hvad fanden betyder det?
Det betyder at det forhold at svenskerne går ind og anholder Toney Freeman ikke er problemet men er symptomatisk for den kontroliver og fascisme som et flertal af den svenske og den danske befolkning går ind for, inklusiv sandsynligvis væsentlige dele af din familie, dine skolelærere, og måske din kæreste. Det er påfaldende at det kræver sådan en sag før folk får øjnene op. Enhver der ikke er blind for samfundsudvikling sammenholdt med sund fornuft og en forståelse for individuelle rettigheder var klar over det her problem for længe siden.
Fra et PR perspektiv er det forståeligt at Jay undskylder til sine fans, men det eneste han reelt burde gøre er at rette en vokal kritik af det svenske idioti, men det er reelt en kritik af hele den vestlige steroidlovgivning som, trods sin åbenlyse idioti, nyder meget bred og stærk opbakning i befolkningen, og Mr. Olympia bliver ikke populær på at sidde og kalde et flertal af befolkningen for idioter, uanset hvor meget ret han har.
MVH
SandyFrink
BB.dk community approved member

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 4 gæster