Overgå hinanden folkens, så samler jeg op på listen og så må vi forsøge at nå frem til, hvem der er den største grovæder herinde.

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69648 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Wopper skrev:Inspireret af en tråd, der kører på MOL lige nu: Hvor meget har du præsteret at spise og drikke i ét måltid?
Overgå hinanden folkens, så samler jeg op på listen og så må vi forsøge at nå frem til, hvem der er den største grovæder herinde.Mine bedste præstation er meget puny - én chokoladekage (dem man mixer med vand og så bager..)
Og hvis i forestillet jeg en lidt større end en normal tallerken, med ålefiskeben rundt om kanten 2,5 gange + Stuet katofler, så er det rimelig meget mad
Har selvfølgelig ikke kalorier-mængden på eller noget 

mic skrev:Min lillebror og jeg, plejede da vi var yngre, at spise følgende hver gang vi var alene hjemme - det var et helt lille ritual:
-Vi delte en pakke toastbrød (hvidt), og lavede toast af det, med skinke og tabasco i.
-Åd en liter is hver til dessert, som vi skyllede ned med en liter kakao hver.
-Derudover var der oftest sodavand til toasten.![]()
Vi har også præsteret at sidde på en kineser-restaurant, med buffet, og spise næsten uafbrudt i 2 timer, bagefter gik vi ned og købte en is.

exactly!Xiva skrev:- Derfor har mic en fedt % på 99%

- desuden var der selvfølgelig sodavand, slik og chips til 

Wopper skrev:Malke: 13 fryse-pizzaer, slik, sodavand og chips (INSANE)

Malke skrev:Wopper skrev:Malke: 13 fryse-pizzaer, slik, sodavand og chips (INSANE)
Skal nok nævnes at det nok var i løbet af et døgn + et par timer

Madsen123 skrev:hvor mange kcal spiser du om dagen bnaz?

Bnaz skrev:Madsen123 skrev:hvor mange kcal spiser du om dagen bnaz?
Jeg har ikke helt styr på det, men da jeg talte lå det som regel mellem 5 og 6k, nu er der kommet lidt morgenmotion på skemaet, så jeg tror det er sjældent, det er under de 6k, men jeg er ikke sikker.

træbenet skrev:Bnaz skrev:Madsen123 skrev:hvor mange kcal spiser du om dagen bnaz?
Jeg har ikke helt styr på det, men da jeg talte lå det som regel mellem 5 og 6k, nu er der kommet lidt morgenmotion på skemaet, så jeg tror det er sjældent, det er under de 6k, men jeg er ikke sikker.
spiser og drikker du ca 6000 kcal om dagen?jeg ligger på de 1500 kcal..

Madsen123 skrev:synes 6k lyder helt vildt

Lithium skrev:DBP skrev:1 stor Big tasty menu, 1 Quarter pounder, 1 Big mac og 2 dobble cheeseburgers - tror jeg regnede det ud til at være omkring 3500 kcal.
Men goddamn altså !!!
Fik du det ikke møgdårligt bagefter ? I know I did, bare ved 2600

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 14 gæster