Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

thaden skrev:De fleste squat sko jeg har set, har en stor hæl, så der kommer en vinkel på, og det ligner dine støvler ikke.
Jeg squatter i bare fødder, eller klipklappere, det er nok ikke optimalt, men altså, kommer fint dybt og løfter ok tungt imo..

Biiver skrev:Jeg bruger personligt disse: http://www.bodyman.dk/shop/adidas-power ... 4774p.html

The Juice skrev:Biiver skrev:Jeg bruger personligt disse: http://www.bodyman.dk/shop/adidas-power ... 4774p.html
Samme her - og det er der efterhånden rigtig mange herinde der gør.
De kan dog sagtens erstattes med en billigere model.

Morten273 skrev:The Juice skrev:Biiver skrev:Jeg bruger personligt disse: http://www.bodyman.dk/shop/adidas-power ... 4774p.html
Samme her - og det er der efterhånden rigtig mange herinde der gør.
De kan dog sagtens erstattes med en billigere model.
Er det ellers en god allround sko`? både squat og dødløft? ville nemlig gerne nøjes med en sko i stedet for flere

Morten273 skrev:Alternativt nogle der har forslag til en allround træningssko?

hr_bjoern skrev:Morten273 skrev:Alternativt nogle der har forslag til en allround træningssko?
Du skal ikke have all around sko til træning. Du har et par sko til squat og et par til dødløft. Til squat gerne en VL sko, f.eks. addias power perfect. Til dødløft noget med en flad sål - converse all star, balletsko eller bare strømpefødder.

wilkens skrev:Kan de her bruges til dødløft. Da de sko jeg har nu, ikke er optimale til dødløft og squat
http://fightersport.dk/product/lonsdale ... cane-2034/
http://fightersport.dk/product/lonsdale ... -gold-516/
Dtrip650 skrev:Jeg tænker ofte på, at prøve Jack3d eller kokain, tage det hver dag, så jeg kan gå amok og vise folk at jeg ikke giver en fuck... Men det virker bare forkert et eller andet sted.

Morten273 skrev:hr_bjoern skrev:Morten273 skrev:Alternativt nogle der har forslag til en allround træningssko?
Du skal ikke have all around sko til træning. Du har et par sko til squat og et par til dødløft. Til squat gerne en VL sko, f.eks. addias power perfect. Til dødløft noget med en flad sål - converse all star, balletsko eller bare strømpefødder.
det må da være muligt at kunne få en sko der både kan bruges til squat, dødløft mm. alternativt så ender jeg jo nemt med 3 par sko á 1000-1500 kr stykket?

DjingsIt skrev:Har altid brugt Allstars, hvorvidt de er gode eller ej til Squat og Dødløft aner jeg ikke.

The Juice skrev:DjingsIt skrev:Har altid brugt Allstars, hvorvidt de er gode eller ej til Squat og Dødløft aner jeg ikke.
Det er de ikke. Converse All Star får man skader af at gå med til dagligt. Til træning er de helt håbløse. At træne i sko uden bare den mindste smule hælstøtte er en dårlig ide.

Morten273 skrev:The Juice skrev:DjingsIt skrev:Har altid brugt Allstars, hvorvidt de er gode eller ej til Squat og Dødløft aner jeg ikke.
Det er de ikke. Converse All Star får man skader af at gå med til dagligt. Til træning er de helt håbløse. At træne i sko uden bare den mindste smule hælstøtte er en dårlig ide.
Så må det vel heller ikke være 100% optimalt at træne i strømpesokker?

hr_bjoern skrev:Morten273 skrev:hr_bjoern skrev:Morten273 skrev:Alternativt nogle der har forslag til en allround træningssko?
det må da være muligt at kunne få en sko der både kan bruges til squat, dødløft mm. alternativt så ender jeg jo nemt med 3 par sko á 1000-1500 kr stykket?
Jeg tror du burde få dine skole penge tilbage.
1) Hvordan får du tre par sko ud af to øvelser?
2) Hvad i alverden får dig til at tro, at de skal koste 1000-1500kr stykket? Har du overhovedet læst det jeg har skrevet?
Et par power perfect sko er gode og de koster 1000kr ja. Men mindre kan også gøre det, hvis du køber Mirunz eller andre billigere mærker. Men på den anden side, ville du ikke bruge ligeså mange penge hvis du gik til fodbold og gerne vil have nogle gode fodbold støvler? Du behøver ikke bruge 1000-1500kr, men hvis du skal bruge penge på godt fodtøj til træning, så er det på VL sko. Og der findes som sagt masser af billige alternativer, du skal bruge snuse rundt på nettet og søge her på siden.
For det andet, så siger jeg netop, at du ikke behøver sko til dødløft - det eneste must er et de har en flad sål. Så du kan sagtens LØFTE I STRØMPEFØDDER, hviket er GRATIS. Hvis du vil stå bedre fast på jorden, så kan du købe balletsko, som i princippet bare er et stykke stof med noget gummibelægning under - tror du det koster 1000-1500kr? Og hvis du har lyst, eller gerne vil, eller du allerede ejer dem, så kan du løfte i Converse All star. De koster 500kr - MAKS. De kan ofte købes til langt mindre - jeg har set dem til 270kr i Netto og Fakta, mens du kan købe efterligninger af originalen til 100kr mange steder - f.eks. HM, Føtex whatever. Så igen, jeg forstår ikke hvor du får 1000-1500kr fra, når vi taler dødløft fodtøj.
Tl;dr
Du skal have ét par sko. Et par VL sko. De kan findes til en plovmand, hvis du finder dem det rigtige sted og du er ligeglad med design.

Morten273 skrev:hr_bjoern skrev:Morten273 skrev:hr_bjoern skrev:Morten273 skrev:Alternativt nogle der har forslag til en allround træningssko?
1) Hvordan får du tre par sko ud af to øvelser?
2) Hvad i alverden får dig til at tro, at de skal koste 1000-1500kr stykket? Har du overhovedet læst det jeg har skrevet?
Et par power perfect sko er gode og de koster 1000kr ja. Men mindre kan også gøre det, hvis du køber Mirunz eller andre billigere mærker. Men på den anden side, ville du ikke bruge ligeså mange penge hvis du gik til fodbold og gerne vil have nogle gode fodbold støvler? Du behøver ikke bruge 1000-1500kr, men hvis du skal bruge penge på godt fodtøj til træning, så er det på VL sko. Og der findes som sagt masser af billige alternativer, du skal bruge snuse rundt på nettet og søge her på siden.
For det andet, så siger jeg netop, at du ikke behøver sko til dødløft - det eneste must er et de har en flad sål. Så du kan sagtens LØFTE I STRØMPEFØDDER, hviket er GRATIS. Hvis du vil stå bedre fast på jorden, så kan du købe balletsko, som i princippet bare er et stykke stof med noget gummibelægning under - tror du det koster 1000-1500kr? Og hvis du har lyst, eller gerne vil, eller du allerede ejer dem, så kan du løfte i Converse All star. De koster 500kr - MAKS. De kan ofte købes til langt mindre - jeg har set dem til 270kr i Netto og Fakta, mens du kan købe efterligninger af originalen til 100kr mange steder - f.eks. HM, Føtex whatever. Så igen, jeg forstår ikke hvor du får 1000-1500kr fra, når vi taler dødløft fodtøj.
Tl;dr
Du skal have ét par sko. Et par VL sko. De kan findes til en plovmand, hvis du finder dem det rigtige sted og du er ligeglad med design.
et par sko til squat
et par sko til dl
et par sko til resten af træningen, da de 2 andre typer sko er meget lidt komfortable/ andre er mere optimale for dine fødder under alle de andre øvelser.
kan ikke rigtig tro på at all star kan være skide optimalt, strømpefødder ser man selv rigtig store folk lave løft i, men jeg er bare ikke typen der gider stå barfodet eller i strømpesokker.

Boris Eleiko skrev:Adidas håndbold speciel er en udemærket sko til træning. den gamle blå klassiker med tre hvide striber og karamel-farvet sål.

Dtrip650 skrev:Jeg tænker ofte på, at prøve Jack3d eller kokain, tage det hver dag, så jeg kan gå amok og vise folk at jeg ikke giver en fuck... Men det virker bare forkert et eller andet sted.

Boris Eleiko skrev:Adidas håndbold speciel er en udemærket sko til træning. den gamle blå klassiker med tre hvide striber og karamel-farvet sål.

hr_bjoern skrev:Boris Eleiko skrev:Adidas håndbold speciel er en udemærket sko til træning. den gamle blå klassiker med tre hvide striber og karamel-farvet sål.
Hvis ham morten absolut og konsekvent ønsker at træne i ALLE øvelser i en og samme sko, så skal det nok være den.

hr_bjoern skrev:Boris Eleiko skrev:Adidas håndbold speciel er en udemærket sko til træning. den gamle blå klassiker med tre hvide striber og karamel-farvet sål.
Hvis ham morten absolut og konsekvent ønsker at træne i ALLE øvelser i en og samme sko, så skal det nok være den.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 14 gæster