Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Jimmi96 skrev:Kan det lade gøre at bænkpresse 30 kg mere på et år

Jimmi96 skrev:Ja jeg vil gerne
Stige 30 kg mere i bænkpres på et år

Jimmi96 skrev:Hvor mange sæt og reps skal man tage så

fedania skrev:Jimmi - et venligt 100% offtopic råd: Du skal passe utrolig meget på hvordan du fremtræder i cyberspace.
Jeg kender dig af gode grunde ikke, men vil alligevel give dig et kærligt råd med på vejen. I løbet af de sidste 2-3 døgn er min opfattelse af dig gået fra at være "okay, han er lidt langsom i opfattelsen, men jeg vil gerne hjælpe dig alligevel" til "Nu stopper han fandme. Ingen kan være så dum. Jeg nægter simpelthen at hjælpe ham for det er spild af min tid, han forstår ikke det jeg skriver selvom jeg skærer det ud i pap, han gider ikke selv sætte sig ind i det, og han spørger om præcis det samme i morgen". Hvis dit formål er at distancere dig fra så mange som muligt her på forummet, så: Keep up the good work, another two weeks and you're there!
Hvis dit mål er rent faktisk at hænge ud herinde og ikke blive en forhadt bruger som ingen gider hjælpe, så start med at læs artiklerne herinde 10-20 gange, indtil du forstår dem. Når du så har nogle konkrete spørgsmål, så sæt dig ned og skriv dit spørgsmål, samt 5-10 linjer om hvorfor du ikke selv kan svaret på spørgsmålet. Skriv hvad det er for en viden du har fundet om emnet, og hvorfor du er i tvivl. Hvis du bare kommer med de her "kan det lade sig gøre at stige 30kg i bænkpres på et år" så går der ikke mange dage før folk simpelthen bare ignorerer dig. Den slags tråde er ikke vores tid værd.
Hvis spørgsmålet er om DU kan stige 30 kg i bænkpres på et år, så må du som minimum starte med at forklare hvor meget du kan bænke lige nu, hvordan din kost er sat sammen og hvordan dit nuværende træningsprogram ser ud. Dertil ville det være ønskværdigt med oplysninger om hvor længe du har været i gang med at træne samt hvad du er villig til at gøre det næste år for at nå målet. Hvis du vil afsætte 30 minutter om måneden til træning, ikke gider veje din mad og skal have pizza 2 gange om ugen, så vil jeg gerne være den første til at skyde dit projekt til jorden ;)

Chelsea2013 skrev:fedania skrev:Jimmi - et venligt 100% offtopic råd: Du skal passe utrolig meget på hvordan du fremtræder i cyberspace.
Jeg kender dig af gode grunde ikke, men vil alligevel give dig et kærligt råd med på vejen. I løbet af de sidste 2-3 døgn er min opfattelse af dig gået fra at være "okay, han er lidt langsom i opfattelsen, men jeg vil gerne hjælpe dig alligevel" til "Nu stopper han fandme. Ingen kan være så dum. Jeg nægter simpelthen at hjælpe ham for det er spild af min tid, han forstår ikke det jeg skriver selvom jeg skærer det ud i pap, han gider ikke selv sætte sig ind i det, og han spørger om præcis det samme i morgen". Hvis dit formål er at distancere dig fra så mange som muligt her på forummet, så: Keep up the good work, another two weeks and you're there!
Hvis dit mål er rent faktisk at hænge ud herinde og ikke blive en forhadt bruger som ingen gider hjælpe, så start med at læs artiklerne herinde 10-20 gange, indtil du forstår dem. Når du så har nogle konkrete spørgsmål, så sæt dig ned og skriv dit spørgsmål, samt 5-10 linjer om hvorfor du ikke selv kan svaret på spørgsmålet. Skriv hvad det er for en viden du har fundet om emnet, og hvorfor du er i tvivl. Hvis du bare kommer med de her "kan det lade sig gøre at stige 30kg i bænkpres på et år" så går der ikke mange dage før folk simpelthen bare ignorerer dig. Den slags tråde er ikke vores tid værd.
Hvis spørgsmålet er om DU kan stige 30 kg i bænkpres på et år, så må du som minimum starte med at forklare hvor meget du kan bænke lige nu, hvordan din kost er sat sammen og hvordan dit nuværende træningsprogram ser ud. Dertil ville det være ønskværdigt med oplysninger om hvor længe du har været i gang med at træne samt hvad du er villig til at gøre det næste år for at nå målet. Hvis du vil afsætte 30 minutter om måneden til træning, ikke gider veje din mad og skal have pizza 2 gange om ugen, så vil jeg gerne være den første til at skyde dit projekt til jorden ;)
Hold den lige her. Der skal altså være plads til alle.

peter n skrev:Chelsea2013 skrev:fedania skrev:Jimmi - et venligt 100% offtopic råd: Du skal passe utrolig meget på hvordan du fremtræder i cyberspace.
Hold den lige her. Der skal altså være plads til alle.
Hvorfor skal der være plads til personer der spammer, med utallige ligegyldige tråde, og generelt trækker niveauet herinde ned? Det her er ikke folkeskolen, men et privat træningsforum.

peter n skrev:Det er et offentligt TILGÆNGELIGT forum. Moderatorerne smider jævnligt folk ud der støjer, spammer eller på andre måder ødelægger debatten herinde.

Chelsea2013 skrev:peter n skrev:Det er et offentligt TILGÆNGELIGT forum. Moderatorerne smider jævnligt folk ud der støjer, spammer eller på andre måder ødelægger debatten herinde.
Han ødelægger ingen debatter herinde. Han skaber dem. Det er folk som dig der ødelægger dem.

Chelsea2013 skrev:Jimmi har forsøgt at sætte sig ind i tingene og læse om det. Men han ønsker jeres hjælp og jer til at besvare hans spørgsmål.
Hvad med at hjælpe ham?? I stedet for alt det pis med jer hver eneste gang der kommer et nyt spørgsmål som i kan svare på?
Det er for træls at se på hver eneste dag.
Folk spørger fordi de ønsker JERES hjælp. Så hjælp dem dog i stedet for det pis med
"Læs artikler"
"Brug Google"
"Du må ikke stille mere end 1 spørgsmål herinde, og slet ikke hvis svaret findes på google, så fuck af med dig".

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 6 gæster