Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Enjoy!

toto_G4M3R skrev:Ja du kan. Og du skal nok ned under de 70 kg hvis du er utrænet. Du bør dog styrke træne for ikke at tabe muskel.
så det vil vel tage 5-7 måneder.

Modi skrev:toto_G4M3R skrev:Ja du kan. Og du skal nok ned under de 70 kg hvis du er utrænet. Du bør dog styrke træne for ikke at tabe muskel.
Hvad bygger du tidsestimatet på ?

Modi skrev:toto_G4M3R skrev:Ja du kan. Og du skal nok ned under de 70 kg hvis du er utrænet. Du bør dog styrke træne for ikke at tabe muskel.
Hvad bygger du tidsestimatet på ?

toto_G4M3R skrev:Ja du kan. Og du skal nok ned under de 70 kg hvis du er utrænet. Du bør dog styrke træne for ikke at tabe muskel.

Almond skrev:Jeg er 182 cm høj, og jeg har selv gennemgået et vægttab. Jeg jeg har tabt mig fra ca. 70 kg. Mine mavemuskler blev synlige omkring de 62-63 kg, men jeg er også meget spinkel af bygning + jeg havde nærmest ingen muskelmasse på daværende tidspunkt.. Ud fra det vil jeg også skyde på at du under de 70 kg. for at se tydelige mavemuskler

thaden skrev:Almond skrev:Jeg er 182 cm høj, og jeg har selv gennemgået et vægttab. Jeg jeg har tabt mig fra ca. 70 kg. Mine mavemuskler blev synlige omkring de 62-63 kg, men jeg er også meget spinkel af bygning + jeg havde nærmest ingen muskelmasse på daværende tidspunkt.. Ud fra det vil jeg også skyde på at du under de 70 kg. for at se tydelige mavemuskler
Godt du har fået muskelmassen nu!

ElStigo skrev:toto_G4M3R skrev:Ja du kan. Og du skal nok ned under de 70 kg hvis du er utrænet. Du bør dog styrke træne for ikke at tabe muskel.
Du er så ukvalificeret, at det gør helt ondt.
Lad vær med at fortæl manden konkrete tal, du absolut INGEN indsigt har i.
OT: Det hele handler om fedtprocent, og det handler bare om, at komme langt nok ned. Hvis du ønsker at være tynd, og "markeret", som de unge kalder det, skal du bare tabe dig. Er du interesseret i at vedligeholde den smule muskelmasse du nu engang har, så sørg for tung, hård og intens træning; den samme slags træning som altid.
Det giver dig desuden også et godt fundament for forøgelse af muskelmasse senere i din tilværelse.
GL med det.

thaden skrev:Flinke forældre som støtter dig, +1!
tænkte det samme
Bash skrev:Er der noget galt i at give manden et reelt bud på en tidshorizont? Intet er skrevet i sten, og det er tydeligvis en subjektiv vurdering.

MrMøller skrev:selfølgelig kan du få en flad mave og six pack. Du skal bare langt nok ned i fedt procent, og så skal du selfølgelig også ha nogen muskler.

Chelsea2013 skrev:Du har ikke særlig meget muskelmasse, så du kan sagtens ligge dig i højere underskud hvis du absolut vil cutte.

futter14 skrev:Hej BB'ere.
Mit store mål er at komme ned i fedtprocent så man kan se mine mavemuskler, og komme af med fedtet på maven. Men efter en længere diskussion med mine forældre siger de at jeg aldrig kommer til at få en helt 'flad' mave. Hvor lang tid tror i det ville tage? jeg ligger pt i kalorieunderskud på 500 kcal.
jeg vejer 80 kg, 180 høj, og 17 år.
kalorieindtag pr dag:
2000-2500 kcal.
180-200 gram protein
100-150 gram kulhydrat
80 gram fedt.

JeppeRask skrev:
Så vidt jeg har forstået det, er det umuligt ikke at gaine fedt under kalorieoverskud - og umuligt ikke at tabe muskel under kalorieunderskud - men jo mere intens din træning er, jo mere muskelgain ifht. fedt under bulk og jo mere fedttab ifht. muskel under cut.. noget i den stil.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 14 gæster