Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

mikkel_baech skrev:Så tag da og skift center når det er så tæt på. Du når alligevel ikke at blive særlig swole hvis du tænker så meget i spring over hegnet handlinger.
Husk at tage de små skiver på istedet for de store, de er så forbandet meget lettere at løfte!

micker skrev:Bor et fucked sted. Træner pt i Slagelse. Bor ved Nyrup, men der er et center i stenlille som jeg overvejede, men de har som sagt ikke fri bænk eller frit Squat stativ, ville bare høre hvad det betød da jeg kender en del der træner der og det er tæt på. Det skal siges jeg går i skole i Slagelse derfor er det ikke så slemt i hverdage. Der er ogaå et center i ugerløse men de starter
Med at skrive på deres side GLEM ALT OM BODYBUILDING-.- men tager nok ned og ser hvordan det ser ud

micker skrev: Der er ogaå et center i ugerløse men de starter
Med at skrive på deres side GLEM ALT OM BODYBUILDING-.- men tager nok ned og ser hvordan det ser ud

micker skrev:Ligger atlas godt i forhold til stationen?
TheCzech skrev:Som Lyngbeck siger, så kan du smutte i AK Atlas. Det ligger tæt på stationen, der er alt det udstyr, du har brug for, kompetente trænere og ikke mindst Mads Thøgersø.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 10 gæster