Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69651 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

ØbroMorten skrev:
OT:
Jeg synes det er dumt at bruge de få penge du har, på kosttilskud som fx prot pulver. Spis noget mad i stedet for. Det er lige så godt.
Derudover handler det om at finde de gode tilbud. Storkøb af kylling, nødder hos billige grønthandlere etc.. Vær kreativ!

Dingo skrev:ØbroMorten skrev:
OT:
Jeg synes det er dumt at bruge de få penge du har, på kosttilskud som fx prot pulver. Spis noget mad i stedet for. Det er lige så godt.
Derudover handler det om at finde de gode tilbud. Storkøb af kylling, nødder hos billige grønthandlere etc.. Vær kreativ!
Tja et scoop bodylab koster lige over 4 kr (regnet ud fra 5 kg for 699), så det er vel ikke dyrere end mange madvarer? Så dårligt argument i forhold til at han skal spare på pengene

Dingo skrev:ØbroMorten skrev:
OT:
Tja et scoop bodylab koster lige over 4 kr (regnet ud fra 5 kg for 699), så det er vel ikke dyrere end mange madvarer? Så dårligt argument i forhold til at han skal spare på pengene

hulck skrev:Hvordan får du det der til en 50er om dagen? Kylling kan du få til 40 kr/kg, gulerod 5kr/kg, kartoffel 8 kr/kg, havregryn 10 kr/kg, mælk til 5kr/l. Det giver ca 25 kr. for dine alm. fødevarer - hvad kosttilskudene ligger i gider jeg ikke til at regne på, men hvis du bruger lige så meget på tilskud som på alm. mad gør du noget meget forkert.

MortenH skrev:hulck skrev:Hvordan får du det der til en 50er om dagen? Kylling kan du få til 40 kr/kg, gulerod 5kr/kg, kartoffel 8 kr/kg, havregryn 10 kr/kg, mælk til 5kr/l. Det giver ca 25 kr. for dine alm. fødevarer - hvad kosttilskudene ligger i gider jeg ikke til at regne på, men hvis du bruger lige så meget på tilskud som på alm. mad gør du noget meget forkert.
Hvor fanden i helvede køber du kylling så billigt??

Badejern skrev:MortenH skrev:hulck skrev:Hvordan får du det der til en 50er om dagen? Kylling kan du få til 40 kr/kg, gulerod 5kr/kg, kartoffel 8 kr/kg, havregryn 10 kr/kg, mælk til 5kr/l. Det giver ca 25 kr. for dine alm. fødevarer - hvad kosttilskudene ligger i gider jeg ikke til at regne på, men hvis du bruger lige så meget på tilskud som på alm. mad gør du noget meget forkert.
Hvor fanden i helvede køber du kylling så billigt??
Føtex: 4,5kg for 180kr -> 180kr/4,5kg = 40 kr/kg

JB skrev:Forstår ikke i gider æde det lorte kylling. Personligt køber jeg Jamie Oliver (?) kylling da det er 100% og ikke pumpet. Godt nok koster det tæt på 100kr per kg, men det giver jeg gerne.

JB skrev:Forstår ikke i gider æde det lorte kylling. Personligt køber jeg Jamie Oliver (?) kylling da det er 100% og ikke pumpet. Godt nok koster det tæt på 100kr per kg, men det giver jeg gerne.

hulck skrev:Hvordan får du det der til en 50er om dagen? Kylling kan du få til 40 kr/kg, gulerod 5kr/kg, kartoffel 8 kr/kg, havregryn 10 kr/kg, mælk til 5kr/l. Det giver ca 25 kr. for dine alm. fødevarer - hvad kosttilskudene ligger i gider jeg ikke til at regne på, men hvis du bruger lige så meget på tilskud som på alm. mad gør du noget meget forkert.

mikkel_baech skrev:jeg studsede egentlig mest over hvorfor du spiser to omnimin om dagen? enten er du i en liga for dig selv størrelses mæssigt eller også overvurderer du hvor meget man har brug for ved siden af. det er da et let sted at spare penge som du alligevel smider ud af vinduet. Oveni så burde du med dit budget komme til at leve af så gode råvarer at det slet ikke er nødvendigt at spise omnimin.

RSH87 skrev:Smid lige planen op når du har bikset den sammen![]()
Kunne sku være nice at leve for en halvtredser om dagen

Kallesoe skrev:Jeg er sq lidt i tvivl om hvad du gerne vil opnå?![]()
Altså du cutter, ligger stor vægt på protein indtaget, samt pulver, men du træner ikke rigtigt, men mere sådan "lige der hjemme" ?
Eller har jeg misforstået ?
Hvad med at "bare" tænke på at spise normalt,sund, og dermed cutte igennem det?
Ja, protein er vigtigt, men set ud fra din træning er markant mindre (mit indtryk) i forhold til at træne koncentreret, så ser jeg ikke nogen grund til at belyse dette emne som en rigtig vigtig del ?
- opsumeret: Jeg savner at vide hvad dit mål er ? mere i dybden, end bare at "cutte" da det i sig selv kan være bredt. Om det er til bodybuilding konkurrence formål, for fed formål eller andet?

alllstar skrev:Gid jeg havde 50 kr. at leve for om dagenEr selv ved at bulke og mit budget om måneden ligger på mellem 900-1100 kr. - vil lige sige at jeg lever ganske okay og indtager lige nu ca. 3300 kcal om dagen...

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 54 gæster