Jeg har lige sammensat min kostplan, og ville gerne ha' lidt kritik, rettelse, og muligvis ros!
Mit energiforbrug er 2312 kcal (9671 kj) og basalstofskiftet er 1491 (6240 kj)
Håber på at i kan hjælpe lidt..

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69649 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

jeller skrev:Før jeg giver noget kritik på din plan, så ville jeg lige hører om du selv regner med at kunne gøre den plan der og det er noget du kan hold dig til når du er så ung?

Wopper skrev:Er det her en joke? En 13-årig ny bruger, der i sin første post viser en perfekt sammensat kostplan. Det er der mange, der kunne lære lidt af. Good work kiddo - du burde dog nok skrue lidt ned for kalorieindtaget. 3200 er helt sikkert i overkanten.

Bork skrev:Lær dig selv at spise sundt og efter hvad end dit mål må være. Drop den kostplan, det har du slet ikke brug for som 13 årig.

Nick9000 skrev:Bork skrev:Lær dig selv at spise sundt og efter hvad end dit mål må være. Drop den kostplan, det har du slet ikke brug for som 13 årig.
Jeg kunne virkelig ikke være mere enig. Der kommer bare ikke noget godt ud af at være så kontrolleret med sin kost i en alder af 13 år.

Noliq skrev:Nu har de andre sagt, hvordan du skal være lidt påpasselig, hvad angår din kost.....
SÅ vil jeg gerne påpege, at du skal passe med med, at træne for meget, for tungt, osv.
Når du kun er 13.. Det er det du skal fokusere mest på, du er dårligt nok kommet i puberteten

Noliq skrev:Så ved du ikke nok...
Læs om det.

Noliq skrev:Så ved du ikke nok...
Læs om det.

RodrigoFerraz skrev:Mathias, du lyder som en der virkelig er kvalificeret til at give råd.
OMG, det er jo håbløst det her. I am out, lav i jeres 5000 mavebøjninger og drik jeres cult shaker efter træning godluck

Mun skrev:RodrigoFerraz skrev:Mathias, du lyder som en der virkelig er kvalificeret til at give råd.
er det ironisk/sarkastisk... For så vil jeg gerne have at du finder en "sand BB'er" som spiser 4.26 gram protein pr kropskilo!

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 56 gæster