Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

kasperj92 skrev:Nogen billeder af din nuværende form ville nok gøre det lidt nemmere. D-)

nomiki skrev:

Lucca skrev:nomiki skrev:
Super flot er duHvad mener du med, at du har for store biceps? Det ser da ikke sådan ud. Hvilket program laver du og hvor mange reps?

Jiyan skrev:Utroligt dårligt indstilling til tingene du har.. begyndt at få lidt for store biceps? virkelig? Dine arme ligner lige nu normale kvindearme med ingen antydning af forøget muskelmasse.
Som andre har sagt, så skal du primært bare passe på med at ligge alt for lavt med hensyn til fedtprocenten, fordi så er det, at det eventuelt bliver "maskulint" at se på. Giv den for guds skyld gas med vægttræningen og glem alt om at du "bliver for stor", for det gør du ikke bare sådan uden videre.
Ps. hvis din søster eller nogen andre siger, at du har "mandeagtige" biceps, så er det fordi de er for vant til at se kvinder, som render rundt med tarvelige og tyndfede arme.

Jiyan skrev:Utroligt dårligt indstilling til tingene du har.. begyndt at få lidt for store biceps? virkelig? Dine arme ligner lige nu normale kvindearme med ingen antydning af forøget muskelmasse.
Som andre har sagt, så skal du primært bare passe på med at ligge alt for lavt med hensyn til fedtprocenten, fordi så er det, at det eventuelt bliver "maskulint" at se på. Giv den for guds skyld gas med vægttræningen og glem alt om at du "bliver for stor", for det gør du ikke bare sådan uden videre.
Ps. hvis din søster eller nogen andre siger, at du har "mandeagtige" biceps, så er det fordi de er for vant til at se kvinder, som render rundt med tarvelige og tyndfede arme.

Jeg forstår ikke helt, hvorfor jeg skal passe på med fedtprocenten? Hvis mine lår, mave og arme fx skal blive mindre, så bliver jeg jo nødt til at tabe mig. Så hvordan kan jeg blive tyndere, uden også at blive for markeret? Skal jeg indføre mere cardio eller evt afholde mig fra specifikke øvelser?

Jiyan skrev:Jeg forstår ikke helt, hvorfor jeg skal passe på med fedtprocenten? Hvis mine lår, mave og arme fx skal blive mindre, så bliver jeg jo nødt til at tabe mig. Så hvordan kan jeg blive tyndere, uden også at blive for markeret? Skal jeg indføre mere cardio eller evt afholde mig fra specifikke øvelser?
Det, der menes er, at du ikke skal gå efter alt for lav en fedtprocent. Hvis du får opbygget en (relativt) god mængde muskelmasse og du så samtidig er meget langt nede i fedtprocent, så er det, at du ender med at se ud som du ikke vil se ud.

Lucas17 skrev:Ved ikke hvad du tror mænd forventer![]()
nomiki skrev:Jeg forstår ikke helt, hvorfor jeg skal passe på med fedtprocenten? Hvis mine lår, mave og arme fx skal blive mindre, så bliver jeg jo nødt til at tabe mig. Så hvordan kan jeg blive tyndere, uden også at blive for markeret? Skal jeg indføre mere cardio eller evt afholde mig fra specifikke øvelser?
nomiki skrev: men hvordan er det så, jeg opnår den slags krop, de øverste piger på billedet har? Altså den der tonede, men hvor man ikke ser en six-pack osv

nomiki skrev:

nomiki skrev:Fair nok. Jeg takker alle for deres svar og rådDet har gjort mig klogere!
Jeg beklager mit noob-stadie og alle spørgsmålene, men jeg skal nok komme efter det ;)

nomiki skrev:

kasperj92 skrev:Nogen billeder af din nuværende form ville nok gøre det lidt nemmere. D-)

BloodJunkie skrev:nomiki skrev:Fair nok. Jeg takker alle for deres svar og rådDet har gjort mig klogere!
Jeg beklager mit noob-stadie og alle spørgsmålene, men jeg skal nok komme efter det ;)
Der er ikke noget der hedder dumme spørgsmål når man er nybegynder, og det er jo derfor dette forum hedder "Begynder forum".
Heller spørge for meget end for lidt!
Held og lykke med projektet!
Dtrip650 skrev:Jeg tænker ofte på, at prøve Jack3d eller kokain, tage det hver dag, så jeg kan gå amok og vise folk at jeg ikke giver en fuck... Men det virker bare forkert et eller andet sted.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 8 gæster