Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69649 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Knaegt skrev:Hey
Hvis jeg har optøet nogle frosne kyllinger, lagt dem i ovnen i 45 min ved 250 grader, puttet dem i køleskabet og taget dem med næste morgen i madpakken, altså taget dem ud af køleskabet kl 7 om morgenen.. hvor længe kan kødet så holde sig uden for køleskabet?
mvh Knaegt

Garik skrev:Knaegt skrev:Hey
Hvis jeg har optøet nogle frosne kyllinger, lagt dem i ovnen i 45 min ved 250 grader, puttet dem i køleskabet og taget dem med næste morgen i madpakken, altså taget dem ud af køleskabet kl 7 om morgenen.. hvor længe kan kødet så holde sig uden for køleskabet?
mvh Knaegt
Hvis du giver optøede kyllinger 45 minutter i ovnen ved 250 grader, så får du en omgang kul med.
Hvis de er fuldstændigt optøede, skal de vel have 25-30 minutter på 175 grader (almindelig ovn) eller 21-22 minutter på 170 graders varmluft.
Derudover ville jeg være påpasselig med at spise tilberedt kylling efter mange timers "varme".

Kidd skrev:Jeg har ædt kylling der har ligget ude i 24 timer, sikkert også over, så der sker ikke noget. Husk, immunforsvaret skal også trænes.

dh4nsen skrev:Kidd skrev:Jeg har ædt kylling der har ligget ude i 24 timer, sikkert også over, så der sker ikke noget. Husk, immunforsvaret skal også trænes.
Haha, præciiiis

Turk skrev:Min kammerats x-kæreste havde en sjov/mærkværdig vane med at "napse" til råt kød, også kylling !!.. Og uden nogensinde at blive syg af det..
Har dog aldrig selv spist rå kylling, og vil da heller ikke råde folk til prøve det. Men jeg synes dog historien sætter vores "hygiejne-hysteri" lidt i relief..

marc0911 skrev:mens vi har en lign post.
hva med æg?? altså røræg

Kidd skrev:Jeg har ædt kylling der har ligget ude i 24 timer, sikkert også over, så der sker ikke noget. Husk, immunforsvaret skal også trænes.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 48 gæster