Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Thez skrev:Hvorfor lean bulk? For mig at se har du jo ikke rigtig noget masse. Kom i gang med et alvorligt bulk, så du kan få nogle kilo på..

Taekwondo body skrev:Thez skrev:Hvorfor lean bulk? For mig at se har du jo ikke rigtig noget masse. Kom i gang med et alvorligt bulk, så du kan få nogle kilo på..
Fordi fedtprocenten ikke er så lav igen så hvid jeg kan se

Thez skrev:Hvorfor lean bulk? For mig at se har du jo ikke rigtig noget masse. Kom i gang med et alvorligt bulk, så du kan få nogle kilo på..

toto_G4M3R skrev:Thez skrev:Hvorfor lean bulk? For mig at se har du jo ikke rigtig noget masse. Kom i gang med et alvorligt bulk, så du kan få nogle kilo på..
Der er ingen grund til at bulke hårdere bare fordi man er tynd. Et lean bulk vil gøre, at han kan bulke længere og dermed opnå større muskelmasse inden han skal cutte.

jonasln skrev:Hey guys..
Hvis i nu skulle starte helt fra bunden med en krop som på billederne, hvordan ville i så gribe det an med kcal overskud/underskud?
Jeg tænker selv at lean bulke de næste måneder mod sommer, så jeg trods alt kan nå at få bygget en lille smule masse i løbet af sommertiden.
men hvordan ville i gøre?

Båttibilter skrev:jonasln skrev:Hey guys..
Hvis i nu skulle starte helt fra bunden med en krop som på billederne, hvordan ville i så gribe det an med kcal overskud/underskud?
Jeg tænker selv at lean bulke de næste måneder mod sommer, så jeg trods alt kan nå at få bygget en lille smule masse i løbet af sommertiden.
men hvordan ville i gøre?
Lean bulk ville være en fin idé, med dit udgangspunkt. Generelt set, er der ikke den store fidus i at bulke hårdt, som clean person der har fokus på udseendet.

Thez skrev:toto_G4M3R skrev:Thez skrev:Hvorfor lean bulk? For mig at se har du jo ikke rigtig noget masse. Kom i gang med et alvorligt bulk, så du kan få nogle kilo på..
Der er ingen grund til at bulke hårdere bare fordi man er tynd. Et lean bulk vil gøre, at han kan bulke længere og dermed opnå større muskelmasse inden han skal cutte.
Altså han vil kunne opbygge mere masse ved et lean bulk, end et bulk på lidt højere kcal? lel

Og der ingen grund til at være dirty, når du stadig får "newbie gains"

LilleLise skrev:Thez lyt nu bare til masse monstrene i den her tråd. 200 kcal overskud, alt andet vil være alt for meget!! Du har endda fået minus rep for at være "uhøflig".

Thez skrev:LilleLise skrev:Thez lyt nu bare til masse monstrene i den her tråd. 200 kcal overskud, alt andet vil være alt for meget!! Du har endda fået minus rep for at være "uhøflig".

mati96 skrev:Thez skrev:LilleLise skrev:Thez lyt nu bare til masse monstrene i den her tråd. 200 kcal overskud, alt andet vil være alt for meget!! Du har endda fået minus rep for at være "uhøflig".
Personangreb incoming:
Hold nu mund thez du har ikke præsteret et enkelt fornuftigt indlæg ind til videre, desuden er vores kreatin ikke lige så effektivt som dit, så vi kan ikke alle sammen være så yoked som dig

mati96 skrev:Thez skrev:LilleLise skrev:Thez lyt nu bare til masse monstrene i den her tråd. 200 kcal overskud, alt andet vil være alt for meget!! Du har endda fået minus rep for at være "uhøflig".
Personangreb incoming:
Hold nu mund thez du har ikke præsteret et enkelt fornuftigt indlæg ind til videre, desuden er vores kreatin ikke lige så effektivt som dit, så vi kan ikke alle sammen være så yoked som dig

Thez skrev:mati96 skrev:Thez skrev:LilleLise skrev:Thez lyt nu bare til masse monstrene i den her tråd. 200 kcal overskud, alt andet vil være alt for meget!! Du har endda fået minus rep for at være "uhøflig".
Personangreb incoming:
Faktisk en god historie

maeishoj skrev:lean bulk all the way!
The reason (like the Taekwondo body and other mentioned) is because bulking in a large surplus will only make you fat. There is a cap to how much lean muscle mass you can put on a day/month, and a larger surplus beyond what is suggested (shoot for 0,5lbs a week, which is ~1kg a month) is not gonna promote any more real gains. It is only gonna increase your bf%. Good luck dude!

Thez skrev:LilleLise skrev:Thez lyt nu bare til masse monstrene i den her tråd. 200 kcal overskud, alt andet vil være alt for meget!! Du har endda fået minus rep for at være "uhøflig".

Valeurvaleur skrev:Lean bulk, eller dirty bulk, du skal i hvert fald tage på. Du har desværre - ligesom mange andre - et af de værste udgangspunkter man kan have. Tyndfed. Det siger jeg ikke for at gøre dig ked af det - jeg havde præcis samme udgangspunkt, og det har mange andre også. Mit råd er at du smider 10-15kg på rammen over det halve til hele års tid, acceptere at du formentlig ikke kommer til at have den flotteste fis-form i 2014, og så cutte ned igen til næste forår. På denne måde vil du formentlig kunne have en rigtig fin form til næste sommer. Personligt vil jeg anbefale dig at 'lean bulke', som mange andre her i tråden, da din nuværende kropskomposition indikerer at du desværre har en tilbøjelighed til at lagre fedt. Hold dig på 1-2 kg vægtforøgelse i måneden, og så skal det hele nok gå.
Held og lykke!

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 8 gæster