Louise, 18 år (1995), 182 cm, 70 kg., trænet siden efterår 2012.
Lidt om mig nu:
Jeg er en rigtig drenge-pige i den forstand at mine interesser og indstilling til mange ting måske ikke hører hjemme i mange pigers hjerne. Jeg er rigtig glad for styrketræning og kører pt. et 2-spilt (b2b). Mine mål med træningen er få en krop, jeg er stolt af at vise frem. Jeg har aldrig haft det dårligt med min krop, men jeg har indset at de små ting, som man er utilfreds med, blot kræver hårdt arbejde at få rettet op på og ikke flæberi og medlidenhed fra andre. Derudover vil jeg også gerne bevise overfor min familie og venner, som er meget skeptiske overfor alt den træning og sunde kost, at det rent faktisk nytter og kan give amazing resultater.
Til hverdag er jeg fitnessinstruktør, dog mere eller mindre frivilligt, og studerende på 3. år på STX.
Jeg har idræt på b niveau, hvilket vil sige, at jeg har idræt 3-4 gange om ugen og der oveni styrketræning 4 gange om ugen.
Og lidt tidligere..
Jeg har aldrig været særlig vild med holdsport - udover basket, som jeg har spillet i to år, men stoppet med pga. tidsmangel. I august 2012 tullede mig og en god ven ned i et motionscenter, men inden vi overhovedet kom indenfor, blev vi skræmt væk af de store fyre og tunge vægte. Hvad skulle vi dog give os til derinde?
Samme dag fandt vi i stedet et mere 'roligt' center i den lokale hal. Jeg kom dernede nogen gange om ugen i et par måneder, - ret useriøs træning.
I november 2012 fik jeg muligheden om at blive udlært fitnessinstruktør i et nyt center tættere på mit hjem, jeg sagde selvfølgelig ja og sprang ud i noget, som jeg ikke anede en dyt om. Derfra begyndte den mere seriøse træning så.
Sidst men ikke mindst fremtiden..
Jaaa.. Den mest spændende del! Jeg skal opleve noget og nyde min ungdom.. Efter jeg har færdiggjort gymnasiet, skal jeg til Nepal i 2-3 måneder som frivillig på et børnehjem. Derefter venter der et udfordrende ophold i Den Kongelige Livgarde fra d. 1. december 2014. Det ser jeg ekstrem meget frem til.
Efter 1-1,5 års tid med våben, uniformer og kultur i andre lande vil jeg meget gerne læse sundhed og ernæring i Århus. Jeg ved endnu ikke, hvad jeg vil ende med jobmæssigt, men ved bare, at det skal være noget i den dur!
Status billeder (oktober 2013) - benene er stille og rolige indtil videre.
Bliv ikke skræmt af min sure ansigt, jeg smiler mere i virkeligheden