Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

sund skrev:Hvil i dig selv.
Vær ligeglad med om hvorvidt andre synes du er en rigtig mand eller ej.
Vær tilfreds med dig selv.
Lad vær med at tænke for meget over hvad folk synes om dig.
Lad vær med at følge moden, gør hvad der passer dig. Så er du en rigtig mand, en Alpha.

sund skrev:Hvil i dig selv.
Vær ligeglad med om hvorvidt andre synes du er en rigtig mand eller ej.
Vær tilfreds med dig selv.
Lad vær med at tænke for meget over hvad folk synes om dig.
Lad vær med at følge moden, gør hvad der passer dig. Så er du en rigtig mand, en Alpha.

MMMunk skrev:Det er ikke mine erfaringer.
Kvinder vil have en mand de kan støtte sig til. Generelt er kvinder mere drevet af følelser, og pludselige indskydelser, hvor mænd ser mere analytisk og logisk på ting. Derfor skal manden være der klippen som kvinden kan holde fast i, når det hele engang imellem lige bliver for meget for hende.
Jeg tror når piger snakker om, at de vil have en mand der er følsom, så er det ikke en der er ligeså følsom som dem (Grader over alt muligt, f.eks. under et normalt skænderi om opvasken), men at man er god til at TALE om følelser med hende. Man skal ikke vise dem andet end nogen dør, eller ens verden falder sammen, eller noget i den stil.
Selvfølgelig må en mand vise følelser. Jeg græd også dengang min hund døde (Dog ikke oppe på arbejdet). Det skal man have lov til. At andre så er så usikre på sig selv, at de er nødt til at kalde en svanset over sådan noget, siger hvis mere om dem, end en selv.
Da jeg var i forsvaret og udsendt, mandegrad vi også engang imellem, og det er der aldrig nogen der er blevet kaldet svanset eller noget over. Nogen gang er man bare nødt til at åbne op for ventilen.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 64 gæster