Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Rastamonsta skrev:skal jeg spise mere? jeg vil gerne være større! 74kg 180cm.

Rastamonsta skrev:send mig et link til den kostplan så kigger jeg på det.
til de 2 første kommentarer: Er i virkelig de rette at spørge set i lyset af de kg i løfter. Ikke meget mere end jeg befinder mig på.

Rastamonsta skrev:send mig et link til den kostplan så kigger jeg på det.
til de 2 første kommentarer: Er i virkelig de rette at spørge set i lyset af de kg i løfter. Ikke meget mere end jeg befinder mig på.
brug deres råd eller lad vær

Rastamonsta skrev:kan godt være de har læst meget og ved meget. Men tvivler på der sidder specielt mange Professorer herinde.
Just saying..
Dem der er herinde er folk der må formodes at være rimeligt engagerede i bodyb...
Blæser på jeres råd. Kan ikke bruge det til specielt meget. Meget ukonkret og ikke noget jeg ikke vidste. Lav en kostplan : Ja måske et godt råd. Men det med at det er MEGA individuelt er bullshit. Skal man så tro nogle har godt af at spise mange bananer andre mange æg??

Rastamonsta skrev:Okay cool. Det var et godt svar.
Jeg ta'r jo også bare lidt pis på jer..!

Rastamonsta skrev:Okay cool. Det var et godt svar.
Jeg ta'r jo også bare lidt pis på jer..!

Rastamonsta skrev:Det håber vi da når du kan brokke dig over folks styrke og have under 1x BW squat !
?? Du vejer 100kg og tar 120 i bænk.. Så stop arrogancen...

Rastamonsta skrev:til det med squat.. Jeg kan godt forstå kritikken, men set i lyset af at jeg har trænet 2 træningspas med det , og overhovedet ikke kender max, er det vel ok.
Med det med unidrengene , så skal du nok lige læse opad, da det vedkommende mente var at det var professorer som ikke træner der skulle være medlem herinde. Og det jeg sagde var at dem der var herinde formentlig godt kunne være fra uni osv. men de har med garanti personlig investering i bb.

Rastamonsta skrev:Det håber vi da når du kan brokke dig over folks styrke og have under 1x BW squat !
?? Du vejer 100kg og tar 120 i bænk.. Så stop arrogancen...

markuscbh skrev:Rastamonsta skrev:til det med squat.. Jeg kan godt forstå kritikken, men set i lyset af at jeg har trænet 2 træningspas med det , og overhovedet ikke kender max, er det vel ok.
Med det med unidrengene , så skal du nok lige læse opad, da det vedkommende mente var at det var professorer som ikke træner der skulle være medlem herinde. Og det jeg sagde var at dem der var herinde formentlig godt kunne være fra uni osv. men de har med garanti personlig investering i bb.
Du er guld mand, laver du comedy?
](./images/smilies/eusa_wall.gif)

Rastamonsta skrev:i er ihvertfald godt stof til mit nye show... Starter med at kritisere mig for min squat og derefter når jeg svarer betyder det ikke noget alligevel..
hmm... I er sku søde. Håber i får spist nogle weightgainers.. jeg tror jeg vil skrive 6 6 6 da jeg tilbeder djævlen... Bor nogen af jer på lolland og har lyst til at træne sammen??

Rastamonsta skrev:i er ihvertfald godt stof til mit nye show... Starter med at kritisere mig for min squat og derefter når jeg svarer betyder det ikke noget alligevel..
hmm... I er sku søde. Håber i får spist nogle weightgainers.. jeg tror jeg vil skrive 6 6 6 da jeg tilbeder djævlen... Bor nogen af jer på lolland og har lyst til at træne sammen??

Rastamonsta skrev:ok... god lang post. fik du spist indimellem??
Vil gerne have en krop som andreas fra fristet. Hvordan får man det??

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 4 gæster