Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

ASF skrev:Det er genetisk, og er ikke så slemt IRL. Men ja, det er sgu lidt synd..

essensen skrev:ASF skrev:Det er genetisk, og er ikke så slemt IRL. Men ja, det er sgu lidt synd..
Nu er jeg bare nysgerrig; hvorfra ved du at det er genetisk?

Det er fordi hun har taget steroider punktum slut
Og de milde steroider (som stadig er hæftige) giver ikke denne effekt, så hun har haft gang i nogle seriøse stoffer 

Pre Big Bang skrev:Om det er stemme genetisk eller ej så vil en pige aldrig komme til at se sådan ud fra naturens side, men det er jo hendes valg som med så mange andre kvinder som mænd.
Der er sikkert mange muskelliderlige mænd der savler over tøsen

Tank91 skrev:Hooooold nu!! Selvfølgelig er det ikke genetiskDet er fordi hun har taget steroider punktum slut
Og de milde steroider (som stadig er hæftige) giver ikke denne effekt, så hun har haft gang i nogle seriøse stoffer

Jmt skrev:Lyder som en eller anden fejl i hendes næse... Steroider ligner det i hvert fald ikke. Hun er jo ikke stor.
Lotte Bendix derimod ser dog temmelig vanvittig ud for en, der snart er 50. Tvivler stærkt på det er naturligt. Især når hun i interviewet påpeger, at hun kører efter dagsformen, og ikke noget struktureret program.

Tank91 skrev:Jeg taler selvfølgelig om Lotte Bendix!! og hvis hun ser naturlig ud for jer (se ovenstående postede billeder) så har i en forvrængning:) Den muskelmasse samtidig med den fedtprocent!:) Men no hate omkring det doping btw! det må jo være op til hende selv.. ingen fordomme herfra! Men at stille spørgsmålstegn om hun er/har været på, er jo fuldstændig ude i hampen... Og hvis hendes datter går samme vej, og skal ha succes.. så ryger hun selv på en Primo kur og får dyb stemme.. Godaften

mathias1989 skrev:Datteren har fortalt en af mine bekendte at hendes mor (Lotte) var gravid uden hun vidste det, alt i mens hun kørte krudt.

mathias1989 skrev:Personen der fortalte mig det fortalte det totalt uopfordret. Vi havde aldrig snakket om hende før, personen træner ikke en gang.
Jeg blev bare nysgerrig og spurgte mere ind til det da jeg har trænet i sammen center som hende et par gange.
Jeg ved ikke om det kan lade sig gøre. Men det er der måske andre der ved, derfor jeg kom med et input ;)

F4XE skrev:Det er datterens stemme vi snakker om, ikk?

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 16 gæster