Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

bobliscius skrev:kunne ellers ik finde en :S
sorry:)
men vil da prøve de kunstere:)

Skunq skrev:Det er grunden til jeg ikke gider at træne i center, men hellere vil have udstyr hjemme, så man kan træne i fred og ro til musik efter eget valg.
Træner mest til showtek, tiesto og lignende samt noget rap med gang i så som L.O.C, Suspekt osv.
annmarie skrev:jeg har et abonnement paa en podcast i min itunes; Podrunner: music for running, or other fast workout,
der kommer nyt mix hver eneste torsdag, hvilket er skoent for variationens skyld og det allerbedste er at det er gratis.

Bork skrev:annmarie skrev:jeg har et abonnement paa en podcast i min itunes; Podrunner: music for running, or other fast workout,
der kommer nyt mix hver eneste torsdag, hvilket er skoent for variationens skyld og det allerbedste er at det er gratis.
Hvordan registrerer man sig til sådan noget?

method skrev:Skunq skrev:Det er grunden til jeg ikke gider at træne i center, men hellere vil have udstyr hjemme, så man kan træne i fred og ro til musik efter eget valg.
Træner mest til showtek, tiesto og lignende samt noget rap med gang i så som L.O.C, Suspekt osv.
Så er det jo godt der findes mp3-afspillere du kan proppe i ørerne!

Skunq skrev:method skrev:Skunq skrev:Det er grunden til jeg ikke gider at træne i center, men hellere vil have udstyr hjemme, så man kan træne i fred og ro til musik efter eget valg.
Så er det jo godt der findes mp3-afspillere du kan proppe i ørerne!
Ja det kanon. Problemet er bare at de er pisse irriterende og begynder at falde ud efter noget tid.

annmarie skrev:Bork skrev:annmarie skrev:jeg har et abonnement paa en podcast i min itunes; Podrunner: music for running, or other fast workout,
jeg gik blot ind i itunes, soegte paa music for workout og saa kom den.
men se evt her http://www.djsteveboy.com/podrunner.html

Rosendal skrev:annmarie skrev:Bork skrev:annmarie skrev:jeg har et abonnement paa en podcast i min itunes; Podrunner: music for running, or other fast workout,
jeg gik blot ind i itunes, soegte paa music for workout og saa kom den.
men se evt her http://www.djsteveboy.com/podrunner.html
Det må da lige tjekkes ud! mange tak!

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 2 gæster