Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1419
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 1416

Følg bodybuilding.dk på

Netdating

Udskriv emne

Debat om løst & fast

Tilbage til Off topic

Har i nogle erfaringer med netdating, overvejer det nemlig :)

Reputation point: 0

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

Netdating.. En menneskelig losseplads.. :P
Pind - Since light travels faster than sound, some people may appear bright until you hear them speak.

Opnå dine resultater:
Facebook:Isaksen Fitness - Personlig Træning, Coaching & Kostvejledning
Hjemmeside: www.isaksen-fitness.dk
Brugeravatar

Reputation point: 502

Geografisk sted: Svendborg

Træner her: Performance Gym

Styrkeliste
- Bænkpres: 140.00
- Squat: 255.00
- Dødløft: 230.00

Logbog: Vis logbog

Hey bro, er på vej i byen men poster lige så jeg nemt kan finde tråden igen, så skriver jeg en relativt kort guide så du kan komme i gang på et ordentligt grundlag, samt nogle links du kan bruge :)
Brugeravatar

Reputation point: 130

Geografisk sted: Aalborg

Træner her: Muscle House Gym

Har prøvet Dating.dk, fik fjas, men de fleste derinde er desperate eller underlige. Det var hun også hende jeg duskede :lol:

Palle12 skrev:Har prøvet Dating.dk, fik fjas, men de fleste derinde er desperate eller underlige. Det var hun også hende jeg duskede :lol:

Præcis min pointe. :)
Pind - Since light travels faster than sound, some people may appear bright until you hear them speak.

Opnå dine resultater:
Facebook:Isaksen Fitness - Personlig Træning, Coaching & Kostvejledning
Hjemmeside: www.isaksen-fitness.dk
Brugeravatar

Reputation point: 502

Geografisk sted: Svendborg

Træner her: Performance Gym

Styrkeliste
- Bænkpres: 140.00
- Squat: 255.00
- Dødløft: 230.00

Går meget godt rundt derude.
Houd's Multifunktionelle Logbog

90% af personlige trænere er tæt på ubrugelige. Overvej dit valg af evt. træner grundigt.

Reputation point: 55

Kostplan: Ingen kostplan

Kan folk ikke prøve at være en smule seriøse?

Theo skrev:Kan folk ikke prøve at være en smule seriøse?

Det er skam seriøst.

De fleste der benytter sig af netdating, er folk som er asociale. Der findes undtagelser, bevares.

Det er dog et tegn på at man er enormt overfladisk, og man finder sjældent hvad man søger. Til gengæld finder du en masse tøsebørn, som har haft en masse dates med Internettets riddere, og de er blevet lige skuffede hver gang. Dog har de lige nået at dele ud af hyggedåsen, og så skal du stå til mål for deres dårlige selvværd, da du sikkert også er en fuser.

Nej du, find dog en kvinde i det virkelige liv, det er meget sundere.

Nå ja, glemte helt en ting.

Folk lyver a l t i d i deres dating profil. Derfor bliver man også altid skuffet når man mødes. Det er meget pinligt.

Palle12 skrev:

Det er skam seriøst.

De fleste der benytter sig af netdating, er folk som er asociale. Der findes undtagelser, bevares.

Det er dog et tegn på at man er enormt overfladisk, og man finder sjældent hvad man søger. Til gengæld finder du en masse tøsebørn, som har haft en masse dates med Internettets riddere, og de er blevet lige skuffede hver gang. Dog har de lige nået at dele ud af hyggedåsen, og så skal du stå til mål for deres dårlige selvværd, da du sikkert også er en fuser.

Sikke en omgang forudindtaget crap, for at være ærlig. Det er en ufattelig gammeldags holdning, at det er "sundere" at finde en i det "virkelige" liv. I vores samfund anno 2013, så er det "virkelige" liv jo i ligeså høj graf på internettet. Der foregår mange underlige ting, når det kommer til at datingtjeneser på nettet, men det går det så sandelig også IRL. Jeg kender virkelig mange stabile forhold, hvor de startede med at kommunikere online - at afskrive at prøve det, blot fordi man har en stokkekonservativ holdning om, at noget andet er "sundere", er i mine øjne tåbeligt.

Min nuværende kæreste skrev til mig på min facebookside (ikke min profil). Herefter begyndte bolden bare at rulle. Jeg har også haft kærester som jeg har mødt random steder IRL - der er fordele og ulemper ved begge ting - men én ting er sikkert; man bør ikke afskrive at kommunikere online med piger, blot fordi man synes det er "sundere" at gøre det på en bar med alkohol i blodet.
Brugeravatar
Månedens skribent: Januar 2008 Månedens skribent: Februar 2009 Månedens skribent: September 2009
Admin

Reputation point: 75

Geografisk sted: Copenhagen

Træner her: The Gym

essensen skrev:
Palle12 skrev:

Det er skam seriøst.

Sikke en omgang forudindtaget crap, for at være ærlig. Det er en ufattelige gammeldags holdning, at det er "sundere" at finde en i det "virkelige" liv. I vores samfund anno 2013, så er det "virkelige" liv jo i ligeså høj graf på internettet. Der foregår mange underlige ting, når det kommer til at datingtjeneser på nettet, men det går det så sandelig også IRL. Jeg kender virkelig mange stabile forhold, hvor de startede med at kommunikere online - at afskrive at prøve det, blot fordi man har en stokkekonservativ holdning om, at noget andet er "sundere", er i mine øjne tåbeligt.

Min nuværende kæreste skrev til mig på min facebookside (ikke min profil). Herefter begyndte bolden bare at rulle. Jeg har også haft kærester som jeg har mødt random steder IRL - der er fordele og ulemper ved begge ting - men én ting er sikkert; man bør ikke afskrive at kommunikere online med piger, blot fordi man synes det er "sundere" at gøre det på en bar med alkohol i blodet.

Det er nu altså min holdning til dette emne. Men du vil måske ind og bestemme hvad min opfattelse af emnet er?

Vel er du, kan jeg se, Admin, men er det ikke at gå lige langt nok, at bestemme at hvad jeg skriver jeg har oplevet, ikke passer? :-k

Hvis du gad læse tråden igennem, ville du erfare at jeg selv har prøvet det dersens netdating. Jeg er så, bare for at nævne det, ikke stokkekonservativ, og er ikke internetforskrækket, men derfor er netdating stadig, hvis du spørger mig, for folk som ikke kan gebærde sig IRL. Hvis i andre synes det er monster fedt, så giv los :)
Sidst rettet af Palle12 23. jun 2013, 00:50, rettet i alt 1 gang.

Palle12 skrev:
essensen skrev:
Palle12 skrev:

Det er skam seriøst.

Sikke en omgang forudindtaget crap, for at være ærlig. Det er en ufattelige gammeldags holdning, at det er "sundere" at finde en i det "virkelige" liv. I vores samfund anno 2013, så er det "virkelige" liv jo i ligeså høj graf på internettet. Der foregår mange underlige ting, når det kommer til at datingtjeneser på nettet, men det går det så sandelig også IRL. Jeg kender virkelig mange stabile forhold, hvor de startede med at kommunikere online - at afskrive at prøve det, blot fordi man har en stokkekonservativ holdning om, at noget andet er "sundere", er i mine øjne tåbeligt.

Det er nu altså min holdning til dette emne. Men du vil måske ind og bestemme hvad min opfattelse af emnet er?

Vel er du, kan jeg se, Admin, men er det ikke at gå lige langt nok, at bestemme at hvad jeg skriver jeg har oplevet, ikke passer? :-k

Hvis du gad læse tråden igennem, ville du erfare at jeg selv har prøvet det dersens netdating. Jeg er så, bare for at nævne det, ikke stokkekonservativ, og er ikke internetforskrækket, men derfor er netdating stadig, hvis du spørger mig, for folk som ikke kan gebærde sig IRL. Hvis i andre synes det er monster fedt, så giv los :)

Jeg bestemmer absolut ikke hvad du skal synes - men jeg har lov til at synes din holdning er gammeldags; og det var det jeg gav udtryk for. Du skal være mere end velkommen til at fortsætte med at have din mening - det var ikke en angreb på dig, men en tilkendegivelse af at din subjektive oplevelse, ikke kan applikeres bredt til internetdating.

I virkeligheden er det jo dig, der forsøger at pådutte din mening på fx trådstarter, ved at skrive det er "sundere" at måde folk IRL. Men akkurat ligesom du har haft dårlige oplevelser med netdating, så har atter og atter tusindvis af andre mennesker haft gode oplevelser.

At man man ikke kan gebærde sig IRL, fordi man kigger lidt rundt på nettet efter en date, er altså noget vrøvl. Men den holdning mener du heller ikke at alle herinde vil kunne finde ud af at gebærde os IRL - hvorfor skulle vi dog ellers diskutere og bruge så meget tid på at kommunikere med en masse mennesker vi ikke kender?
Brugeravatar
Månedens skribent: Januar 2008 Månedens skribent: Februar 2009 Månedens skribent: September 2009
Admin

Reputation point: 75

Geografisk sted: Copenhagen

Træner her: The Gym

Jeg synes at netdating er et fint værktøj hvis man fx er for genert til at finde en sød fyr/pige i byen eller andre steder IRL. Jeg kender en del der har fundet deres kæreste på nettet og størstedelen er sammen den dag i dag... Jeg er enig med Essensen.

Mht. at der er nogle freaks online - det er der godt nok også IRL. Det er nødvendigvis ikke nemmere at spotte dem der har tabt sutten IRL.
"DON'T HATE ME CUZ I'M STRONG & PRETTY"
Brugeravatar

Reputation point: 50

Geografisk sted: Næstved

Træner her: HGVS

Styrkeliste
- Bænkpres: 80.00
- Squat: 125.00
- Dødløft: 150.00

Kan ikke se hvorfor der skal ses ned på netdating, kan finde andre steder hvor der er mere menneskeligt affald..byen, træningscentret
Lev, kæmp og opnå kun det som du vil for dig SELV inderst inde! Lad dig ikke ændre af selv-paranoia eller folks meninger -- Du er elsket for den du er.

Brugeravatar

Reputation point: 62

Geografisk sted: Fyn

Styrkeliste
- Bænkpres: 233123.00
- Squat: 20.00
- Dødløft: 313133.00

Jeg mødte min kone på Dating.dk tilbage i 2001. Dengang kiggede folk underligt på en når man sagde hvor man havde mødt hende :mrgreen:
Logbog for gamle mænd - Persistence beats even talent!

Dtrip650 skrev:Jeg tænker ofte på, at prøve Jack3d eller kokain, tage det hver dag, så jeg kan gå amok og vise folk at jeg ikke giver en fuck... Men det virker bare forkert et eller andet sted.
Brugeravatar

Reputation point: 140

Geografisk sted: Aalborg

Jeg har kun gode ting at sige om netdating. Fandt for 3½ år siden min nuværende kæreste over nettet. Det kræver lidt øvelse som alt andet, men når først man er kommet igang er det ret sjovt.

Det sværeste er helt klart at få svar på sit første brev. Jeg prøvede i sin tid mange forskellige fremgangsmåder. Det brev jeg uden tvivl har fået flest svar på er noget så simpelt som:

Overskrift linjen: Lille spejl.. get it?

tekst feltet: ?gnir pohalluh ne egurb ta lit ud re dog rovh jeH

Det virker åndssvagt, men det der med at skrive et personligt brev der tager udgangspunkt i pigens profil tekst er spild af tid.

Jeg har fundet flere forhold af længere varighed hvor 8 år var det længste. Så det kan lade sig gøre at finde en pige på netdating. Endnu nemmere er det dog at finde fisse og det bliver hurtigt en tidsspilder - det gælder om at have øjne på bolden.
Alle er skøre på sin vis, også på nettet. Dog vil jeg sige at jeg har oplevet de dårlige oplevelser også. Min konklusion er at 'the crazies' er de der har haft en profil meget længe og meget ofte er online - selvfølgelig en generalisering ud fra mine oplevelser. Det vigtigste er dog hurtigt at møde folk i virkeligheden så man ikke spilder tiden med en man ikke kan holde ud i det virkelige liv.
De der er stærkere end dig, er dine venner.

Geografisk sted: Århus

Træner her: Harboøre Fitness
Fitness World (Viborgvej)

Styrkeliste
- Bænkpres: 170.00
- Squat: 220.00
- Dødløft: 250.00

Jeg er ikke glad for, at generalisere. Men det bliver der lidt af her

Jeg prøvede for sjov, at gå ind på 15 profiler i alderen 17-19 år

11 ud af 15 røg
8 ud af 15 havde et piercet fjæs
6 ud af 15 havde børn

Jeg ved ikke om det er de bitches der giver fisse, men det virker som unge kvinder der ikke har styr på deres liv, det er ikke hanne fra handelsskolen som går til håndbold you name it. Jeg ved godt man ikke kan sige det udfra om folk ryger og er piercet, men hvis du ville gå på gaden tror jeg de tal ville se meget anderledes ud.
Nu færdes jeg selv i en meget konservativt/liberalt omgangskreds og går på hhx økonomi linjen i Aalborg. Jeg ved ikke om det kan skyldes min holdning til emnet.

- Forsat god dag derude :dance:
Brugeravatar

Reputation point: 5

Træner her: City Motion

Styrkeliste
- Bænkpres: 110.00
- Squat: 120.00

Larsjensen skrev:Jeg er ikke glad for, at generalisere. Men det bliver der lidt af her

11 ud af 15 røg
6 ud af 15 havde børn

Jeg ved ikke om det er de bitches der giver fisse, men det virker som unge kvinder der ikke har styr på deres liv, det er ikke hanne fra handelsskolen som går til håndbold you name it. Jeg ved godt man ikke kan sige det udfra om folk ryger og er piercet, men hvis du ville gå på gaden tror jeg de tal ville se meget anderledes ud.
Nu færdes jeg selv i en meget konservativt/liberalt omgangskreds og går på hhx økonomi linjen i Aalborg. Jeg ved ikke om det kan skyldes min holdning til emnet.

stik mig profilnavene på dem som var piercet, hot stuff
Lev, kæmp og opnå kun det som du vil for dig SELV inderst inde! Lad dig ikke ændre af selv-paranoia eller folks meninger -- Du er elsket for den du er.

Brugeravatar

Styrkeliste

Ja, så forskellige er vi åbenbart :). Det skal der også være plads til
Brugeravatar

Styrkeliste

Larsjensen skrev:Ja, så forskellige er vi åbenbart :). Det skal der også være plads til

heldigvis da :)

Brugeravatar

Styrkeliste

Når jeg tænker over det, din generalisering er præcis det samme som folk har til os i træningsmilijøet : ) meatheads

Store muskler lille hjerne, det ved alle! :D

Brugeravatar

Styrkeliste

Der synes jeg, du kommer ud på et sidespor. Min generalisering lyder på, at de unge mødre som i min klyngeudvægelse virker som om de ikke har styr på deres liv, for nøjagtig at bruge de samme ord. Du skal ikke fortælle mig en pige på 18 år med barn, kan have den samme fokus på sin ungdomsuddannelse eller hvad hun nu er igang med som en pige der ikke har barn. :D
Brugeravatar

Styrkeliste

Larsjensen skrev:Tilgengæld er du den der er kommer med det mest ubrugelige svar for topic ejeren. Jeg formår alligevel, at komme ind på hvad jeg synes om netdating.

Haha! Ja, den stikprøve analyse var spitzenklasse!

OT:
Jeg mødt nogle rigtig fede personer på nettet. Både som forhold og venner, så go for it!
Brugeravatar

Reputation point: 235

Geografisk sted: Vesterbro

Styrkeliste
- Bænkpres: 9.00
- Squat: 18.00
- Dødløft: 27.00

Kidd skrev:
Larsjensen skrev:Tilgengæld er du den der er kommer med det mest ubrugelige svar for topic ejeren. Jeg formår alligevel, at komme ind på hvad jeg synes om netdating.

Haha! Ja, den stikprøve analyse var spitzenklasse!

OT:
Jeg mødt nogle rigtig fede personer på nettet. Både som forhold og venner, så go for it!
Vedhæftede filer
Skærmbillede 2013-06-23 kl. 11.42.28.png
Skærmbillede 2013-06-23 kl. 11.42.28.png (80.1 KiB) Vist 1523 gange
Brugeravatar

Styrkeliste

Larsjensen skrev:Jeg er ikke glad for, at generalisere. Men det bliver der lidt af her

11 ud af 15 røg
6 ud af 15 havde børn

Så gå på Elitedating eller Partner med niveau hvis det er så stort et problem for dig at folk ryger, har piercinger eller børn. Alle ved btw at de folk ikke findes ude i den virkelige verden
En blind viking med influenza kan smadre omkring 850 vegetarer
Billede
Bodyman,Bodylab
Brugeravatar

Reputation point: 650

Geografisk sted: Hvidovre

Træner her: Workout & Fitness club

Galleri: Vis galleri (18)

Dingo skrev:

11 ud af 15 røg
6 ud af 15 havde børn

Så gå på Elitedating eller Partner med niveau hvis det er så stort et problem for dig at folk ryger, har piercinger eller børn. Alle ved btw at de folk ikke findes ude i den virkelige verden

Måske for lækker til Love er noget for ham ;)
Brugeravatar

Nice one Eddie
Brugeravatar

Styrkeliste

Pind skrev:Netdating.. En menneskelig losseplads.. :P

Du har haft en profil kan jeg forstå...

Styrkeliste
- Bænkpres: 117.50
- Squat: 175.00
- Dødløft: 185.00

Galleri: Vis galleri (8)

Jeg har selv brugt det fra tid til anden og mødt en masse søde fyre derinde. Man skal lære at sortere, så kan man sagtens finde nogen som er seriøse. Jeg selv arbejder en del, træner, går ikke vildt ofte i byen, så møder ikke så mange nye mennesker som man gjorde da man var yngre. Derfor synes jeg det er rigtig godt.

Bruger selv dating.dk og er derinde i en uge af gange, så finder jeg et par stykker jeg vil på date med og går så på date med dem. Ses ofte med dem flere gange-no hanky panky- og kan udfra det finde ud af om nogen tiltaler mig. Hvis ikke så går der et stykke tid før jeg gider igen, men ellers så ender jeg ofte ud med at date en i et stykke tid. Mødte min sidste kæreste derinde og han var ret normal :)

Idag er det nestemt ikke tabu, for vi sætter højere krav og har bare en aktiv hverdag med fokus på at udvikle sig selv. Synes du skal prøve det :)

Reputation point: 10

Geografisk sted: Fredericia

Træner her: Fitness World Lyongade
Fitness World

Næste

Tilbage til Off topic

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 60 gæster