Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Palle12 skrev:Har prøvet Dating.dk, fik fjas, men de fleste derinde er desperate eller underlige. Det var hun også hende jeg duskede

Theo skrev:Kan folk ikke prøve at være en smule seriøse?

Palle12 skrev:Theo skrev:Kan folk ikke prøve at være en smule seriøse?
Det er skam seriøst.
De fleste der benytter sig af netdating, er folk som er asociale. Der findes undtagelser, bevares.
Det er dog et tegn på at man er enormt overfladisk, og man finder sjældent hvad man søger. Til gengæld finder du en masse tøsebørn, som har haft en masse dates med Internettets riddere, og de er blevet lige skuffede hver gang. Dog har de lige nået at dele ud af hyggedåsen, og så skal du stå til mål for deres dårlige selvværd, da du sikkert også er en fuser.
Nej du, find dog en kvinde i det virkelige liv, det er meget sundere.

essensen skrev:Palle12 skrev:Theo skrev:Kan folk ikke prøve at være en smule seriøse?
Det er skam seriøst.
De fleste der benytter sig af netdating, er folk som er asociale. Der findes undtagelser, bevares.
Det er dog et tegn på at man er enormt overfladisk, og man finder sjældent hvad man søger. Til gengæld finder du en masse tøsebørn, som har haft en masse dates med Internettets riddere, og de er blevet lige skuffede hver gang. Dog har de lige nået at dele ud af hyggedåsen, og så skal du stå til mål for deres dårlige selvværd, da du sikkert også er en fuser.
Sikke en omgang forudindtaget crap, for at være ærlig. Det er en ufattelige gammeldags holdning, at det er "sundere" at finde en i det "virkelige" liv. I vores samfund anno 2013, så er det "virkelige" liv jo i ligeså høj graf på internettet. Der foregår mange underlige ting, når det kommer til at datingtjeneser på nettet, men det går det så sandelig også IRL. Jeg kender virkelig mange stabile forhold, hvor de startede med at kommunikere online - at afskrive at prøve det, blot fordi man har en stokkekonservativ holdning om, at noget andet er "sundere", er i mine øjne tåbeligt.
Min nuværende kæreste skrev til mig på min facebookside (ikke min profil). Herefter begyndte bolden bare at rulle. Jeg har også haft kærester som jeg har mødt random steder IRL - der er fordele og ulemper ved begge ting - men én ting er sikkert; man bør ikke afskrive at kommunikere online med piger, blot fordi man synes det er "sundere" at gøre det på en bar med alkohol i blodet.

Palle12 skrev:essensen skrev:Palle12 skrev:Theo skrev:Kan folk ikke prøve at være en smule seriøse?
Det er skam seriøst.
Sikke en omgang forudindtaget crap, for at være ærlig. Det er en ufattelige gammeldags holdning, at det er "sundere" at finde en i det "virkelige" liv. I vores samfund anno 2013, så er det "virkelige" liv jo i ligeså høj graf på internettet. Der foregår mange underlige ting, når det kommer til at datingtjeneser på nettet, men det går det så sandelig også IRL. Jeg kender virkelig mange stabile forhold, hvor de startede med at kommunikere online - at afskrive at prøve det, blot fordi man har en stokkekonservativ holdning om, at noget andet er "sundere", er i mine øjne tåbeligt.
Min nuværende kæreste skrev til mig på min facebookside (ikke min profil). Herefter begyndte bolden bare at rulle. Jeg har også haft kærester som jeg har mødt random steder IRL - der er fordele og ulemper ved begge ting - men én ting er sikkert; man bør ikke afskrive at kommunikere online med piger, blot fordi man synes det er "sundere" at gøre det på en bar med alkohol i blodet.
Det er nu altså min holdning til dette emne. Men du vil måske ind og bestemme hvad min opfattelse af emnet er?
Vel er du, kan jeg se, Admin, men er det ikke at gå lige langt nok, at bestemme at hvad jeg skriver jeg har oplevet, ikke passer?![]()
Hvis du gad læse tråden igennem, ville du erfare at jeg selv har prøvet det dersens netdating. Jeg er så, bare for at nævne det, ikke stokkekonservativ, og er ikke internetforskrækket, men derfor er netdating stadig, hvis du spørger mig, for folk som ikke kan gebærde sig IRL. Hvis i andre synes det er monster fedt, så giv los

Dtrip650 skrev:Jeg tænker ofte på, at prøve Jack3d eller kokain, tage det hver dag, så jeg kan gå amok og vise folk at jeg ikke giver en fuck... Men det virker bare forkert et eller andet sted.

Larsjensen skrev:Jeg er ikke glad for, at generalisere. Men det bliver der lidt af her
Jeg prøvede for sjov, at gå ind på 15 profiler i alderen 17-19 år
11 ud af 15 røg
8 ud af 15 havde et piercet fjæs
6 ud af 15 havde børn
Jeg ved ikke om det er de bitches der giver fisse, men det virker som unge kvinder der ikke har styr på deres liv, det er ikke hanne fra handelsskolen som går til håndbold you name it. Jeg ved godt man ikke kan sige det udfra om folk ryger og er piercet, men hvis du ville gå på gaden tror jeg de tal ville se meget anderledes ud.
Nu færdes jeg selv i en meget konservativt/liberalt omgangskreds og går på hhx økonomi linjen i Aalborg. Jeg ved ikke om det kan skyldes min holdning til emnet.
- Forsat god dag derude

. Det skal der også være plads til
Larsjensen skrev:Ja, så forskellige er vi åbenbart. Det skal der også være plads til

Larsjensen skrev:Tilgengæld er du den der er kommer med det mest ubrugelige svar for topic ejeren. Jeg formår alligevel, at komme ind på hvad jeg synes om netdating.

Kidd skrev:Larsjensen skrev:Tilgengæld er du den der er kommer med det mest ubrugelige svar for topic ejeren. Jeg formår alligevel, at komme ind på hvad jeg synes om netdating.
Haha! Ja, den stikprøve analyse var spitzenklasse!
OT:
Jeg mødt nogle rigtig fede personer på nettet. Både som forhold og venner, så go for it!

Larsjensen skrev:Jeg er ikke glad for, at generalisere. Men det bliver der lidt af her
11 ud af 15 røg
6 ud af 15 havde børn
Jeg ved ikke om det er de bitches der giver fisse, men det virker som unge kvinder der ikke har styr på deres liv, det er ikke hanne fra handelsskolen som går til håndbold you name it. Jeg ved godt man ikke kan sige det udfra om folk ryger og er piercet, men hvis du ville gå på gaden tror jeg de tal ville se meget anderledes ud.
Nu færdes jeg selv i en meget konservativt/liberalt omgangskreds og går på hhx økonomi linjen i Aalborg. Jeg ved ikke om det kan skyldes min holdning til emnet.
- Forsat god dag derude

Dingo skrev:Larsjensen skrev:Jeg er ikke glad for, at generalisere. Men det bliver der lidt af her
11 ud af 15 røg
6 ud af 15 havde børn
- Forsat god dag derude
Så gå på Elitedating eller Partner med niveau hvis det er så stort et problem for dig at folk ryger, har piercinger eller børn. Alle ved btw at de folk ikke findes ude i den virkelige verden

Pind skrev:Netdating.. En menneskelig losseplads..

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 60 gæster