Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69548 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

EmilG skrev:Jeg har fået af en ven noget der hedder no ex-plode, noget stads i en rød beholder. Er der nogle der kender produktet og først og fremmest er det lovligt, det er købt over nettet. til ham selv har han købt noget der hedder animal cut, hvad med det, har ikke selv kunne finde ud af informationer omkring disse produkter.
Og ønsker absolut ikke at gøre brug af dem, hvis de ikke er lovlige.

Ronzefar skrev:EmilG skrev:Jeg har fået af en ven noget der hedder no ex-plode, noget stads i en rød beholder. Er der nogle der kender produktet og først og fremmest er det lovligt, det er købt over nettet. til ham selv har han købt noget der hedder animal cut, hvad med det, har ikke selv kunne finde ud af informationer omkring disse produkter.
Har lige set Coleman på youtube kværne 100g af det som pwo shake

essensen skrev:Ronzefar skrev:EmilG skrev:Jeg har fået af en ven noget der hedder no ex-plode, noget stads i en rød beholder. Er der nogle der kender produktet og først og fremmest er det lovligt, det er købt over nettet. til ham selv har han købt noget der hedder animal cut, hvad med det, har ikke selv kunne finde ud af informationer omkring disse produkter.
Har lige set Coleman på youtube kværne 100g af det som pwo shake
og ? Jeg kan med 100% sikkerhed sige dig der ikke er af det han er blevet stor af![]()
No explode er der intet farligt over - det er overprized kreatin med koffein i. De påstod det var en helt speciel særlig potent kreatinblanding der var i, men de er blevet afsløret i at dette er en løgn og det er ganske almindelig kreatin der er i.

SimonGreen skrev:Ja, og det er videnskabeligt bevist at coffein og kreatin har en modvirkende effekt på hinanden

essensen skrev:SimonGreen skrev:Ja, og det er videnskabeligt bevist at coffein og kreatin har en modvirkende effekt på hinanden
Nej. Der har været en del enighed om det, men det er ikke blevet entydigt påvist. Jeg mener også incognito før har sagt det vist er en and.

incognito skrev:essensen skrev:SimonGreen skrev:Ja, og det er videnskabeligt bevist at coffein og kreatin har en modvirkende effekt på hinanden
Nej. Der har været en del enighed om det, men det er ikke blevet entydigt påvist. Jeg mener også incognito før har sagt det vist er en and.
ja, men det vil jeg delvist trække i mig igen... Der er litteratur der dokumenterer at koffein ødelægger den akutte virkning af kreatin, men der er ikke lavet forsøg der undersøger langtidseffekten på hinanden. Koffein har dog en forholdsvis lang halveringstid i kroppen, så man kunne måske forvente at det påvirker de mere langsigtede effekt (navnlig øgning af muskelmasse), men der er altså ikke nogen der ved det endnu...

mikkel_baech skrev:nu er der jo også arginin i Noxplode så helt alm kreatin er det jo ikke.. jeg må sige at jeg faktisk er glad for produktet og stadig bruger det. den eneste anke er at man efterhånden vænner sig til dosen hvis man ikke holder off dage. men ellers er jeg positiv over det, selvom BODYMAN ik sælger det

mikkel_baech skrev:ja men gider ik selv mixedet er sgu lettere bare at købe en bøtte og så er det det
![]()
desuden har jeg før prøvet at mixe ting hvor det ikke! blev ligeligt fordelt og der er ting som man ikke skal tage det dobbelte af, fandt jeg ud afså får man hovedpine og permanent jern
![]()
godt nytår!
den bliver tit opdateret med nye billeder, og nye træninger næsten hver dag (: http://www.bodybuilding.dk/viewtopic.ph ... highlight=

FuldtidsPumper skrev:Hvad er arginin?
kan ikke finde noget på google og påwikipedia omdirigerer den mig bare til en masse om aminosyrer generalt![]()
nogen der kan gøre mig klogere?

mowla skrev:lige et sidespørgsmål..
nogen der ved hvad der sker hvis man tager for gammel n.o xplode??
Jeg har desuden taget det et par gange og synes det har virket lidt..

SimonJ skrev:Dårlig mave er nok et fornuftigt bud.

Karl Æg skrev:SimonJ skrev:Dårlig mave er nok et fornuftigt bud.
Sjovt, jeg er pt. igang med en bøtte kreatin der mindst er 4 år gammel, og min mave har det helt fint. Jeg tvivler faktisk på den slags kan blive for gammelt, hvis bare det er opbevaret lufttæt og tørt.

TheFatboy skrev:FuldtidsPumper skrev:Hvad er arginin?
kan ikke finde noget på google og påwikipedia omdirigerer den mig bare til en masse om aminosyrer generalt![]()
nogen der kan gøre mig klogere?
Arginin ER en aminosyre
Faktisk en af de 20 mest hyppige aminosyrer.

Rasmus Ladefoged skrev:Fatty: Er det ikk kun 1?
Det er vist en længere forklaring du ber om![]()
Men jah, til opbyggelse af muskler blandt andet

Rasmus Ladefoged skrev:Fatty: Er det ikk kun 1?
Det er vist en længere forklaring du ber om![]()
Men jah, til opbyggelse af muskler blandt andet

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 0 gæster