Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69651 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1501
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 1498

Følg bodybuilding.dk på

NO-explode

Udskriv emne

Kosten og dens betydning for optimale resultater

Tilbage til Kost & kosttilskud

Hej alle.

Har overvejet og prøve NO-eksplode. Da jeg ikke har prøvet det tidligere, hvad ville i der har erfaring med produktet sige til mængden der indtages af en nybegynder.?

Mvh

Reputation point: 0

Styrkeliste
- Bænkpres: 85.00
- Squat: 125.00
- Dødløft: 110.00

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Vis galleri (6)
Kostplan: Vis kostplan

Det vil være spild af penge som begynder. Spar hellere pengene og brug dem på tun kylling.

Hvis du absolut vil bruge produktet, er der allerede flere tråde om produktet her på siden. Søg efter dem.
Brugeravatar
Månedens skribent: Maj 2010

Reputation point: 573

Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri

Hmm.. Alle er vel begyndere på produktet på et eller andet tidspunkt? Jeg er ikke begynder mht. træning hvis det er det du hentyder til, og har kylling/tun ikke nogle lidt andre præferencer end det der står NO-Explode tilbyder?

Styrkeliste

Philmoreno skrev:Hmm.. Alle er vel begyndere på produktet på et eller andet tidspunkt? Jeg er ikke begynder mht. træning hvis det er det du hentyder til, og har kylling/tun ikke nogle lidt andre præferencer end det der står NO-Explode tilbyder?

jamen han har jo ret. pengene er jo bedre tjent et andet sted.
skal du have dit energiboost, så køb bodylabs energizer eller nogle koffeinpiller og en bøtte kreatin.

Reputation point: 5

dette her kan du konkret bruge til noget.
DET VIRKER IK PÅ ALLE MENNESKER

jeg tager normalt 2-3 skeer 30-45 min før træning. det giver lige et eller 2 ekstra reps for mig. MEN FOR SATAN du får de vildeste pumps af produket. prøv 5x10 i biceps. så garantere jeg for den er ved at x-plode :D. giver også et rigtigt godt energi boost og så giver det dig virkelig lyst til at træne.

ps køb en bøtte virker det så brug det hvis du vil, hvis det ik virker så glem det :)

jeg har spist ca 2 hele bøtter i træk (halvanden måned mener jeg) holder pause lige pt det skal man

for MIG holder indpakningen hvad den lover :8

Geografisk sted: Esbjerg

Styrkeliste
- Bænkpres: 160.00
- Squat: 200.00
- Dødløft: 280.00

Kostplan: Ingen kostplan

Nogen siger at det er THE SHIT, mens andre siger, at det ingen effekt har :)

fisken skrev:
Philmoreno skrev:Hmm.. Alle er vel begyndere på produktet på et eller andet tidspunkt? Jeg er ikke begynder mht. træning hvis det er det du hentyder til, og har kylling/tun ikke nogle lidt andre præferencer end det der står NO-Explode tilbyder?

skal du have dit energiboost, så køb bodylabs energizer eller nogle koffeinpiller og en bøtte kreatin.

Jamen HVORFOR?

Får jo ikke ret meget viden ud af du siger jeg skal prøve bodylabs koffeinpiller? Begrund det nu, hvis du har en viden indenfor NO-Explode.

Styrkeliste

Vupti skrev:Nogen siger at det er THE SHIT, mens andre siger, at det ingen effekt har :)

Exactly.

Min erfaring er at det smager bedre end det virker, og det smager virkelig af brændt leguan-røv.

.. men jeg kender mange der har gode erfaringer med det. Prøv det, måske det virker for dig.
.. eat, drink, fornicate, defecate, dream, dance, die.
Brugeravatar

Reputation point: 1244

Geografisk sted: The Perimeter

Philmoreno skrev:
fisken skrev:

Jamen HVORFOR?

Får jo ikke ret meget viden ud af du siger jeg skal prøve bodylabs koffeinpiller? Begrund det nu, hvis du har en viden indenfor NO-Explode.

De aktive stoffer i NO-Explode er primært koffein og kreatin. Disse 2 produkter kan købes meget billigere og så undergår du alt det underlige snask der er i.
Thomas Bay
Idrætsfysioterapeut og fysisk træner
Indehaver af Sport112.dk, FysioDanmark Holstebro og FysioDanmark Videbæk
Brugeravatar
Månedens skribent: Februar 2007 Månedens skribent: Marts 2007

Reputation point: 25

Geografisk sted: Holstebro

Styrkeliste
- Bænkpres: 150.00
- Dødløft: 250.00

Okay tak for det brugbare svar. Jeg prøver det et par gange, da min kammerat har en bøtte og så ser jeg det lige an :) Jeg er naturligvis lidt skeptisk overfor det og hvad jeg har læst mig frem til.

Mvh

Styrkeliste

Jeg har prøvet det til 4 træningspas.. Jeg fik hverken noget "kick", "pump" eller ekstraordinær motivation.

Men igen, som der bliver sagt, så virker det på nogle og ikke på andre: præcis ligsom koffein og kreatin. 20% er "resistent" overfor kreatin og har man et større forbrug af fx. kaffe giver koffein piller heller ikke det vilde.

Dog bruger jeg selv bodylabs koffein samt kreatin.
Brugeravatar

Geografisk sted: Inglewood

M.R.J. skrev:Jeg har prøvet det til 4 træningspas.. Jeg fik hverken noget "kick", "pump" eller ekstraordinær motivation.

Men igen, som der bliver sagt, så virker det på nogle og ikke på andre: præcis ligsom koffein og kreatin. 20% er "resistent" overfor kreatin og har man et større forbrug af fx. kaffe giver koffein piller heller ikke det vilde.

Okay lyder vildt, har fra samtlige af dem jeg kender der er brugere af produktet fået af vide at det virkelig giver et vildt energi boost.

Styrkeliste

Philmoreno skrev:
M.R.J. skrev:Jeg har prøvet det til 4 træningspas.. Jeg fik hverken noget "kick", "pump" eller ekstraordinær motivation.

Okay lyder vildt, har fra samtlige af dem jeg kender der er brugere af produktet fået af vide at det virkelig giver et vildt energi boost.

Det er korrekt - koffein giver et rigtig fint boost, hvis man selvfølgelig ikke indtager store mængder koffein i løbet af dagen i form af kaffe, the og cola.
Thomas Bay
Idrætsfysioterapeut og fysisk træner
Indehaver af Sport112.dk, FysioDanmark Holstebro og FysioDanmark Videbæk
Brugeravatar
Månedens skribent: Februar 2007 Månedens skribent: Marts 2007

Reputation point: 25

Geografisk sted: Holstebro

Styrkeliste
- Bænkpres: 150.00
- Dødløft: 250.00

Philmoreno skrev:

Som jeg skriver.. Hvis kreatin virker på én og man ikke er vant til koffein - så giver det sikkert et ryk i banditten! :) Men igen, en overpriced blanding af 2 produkter du kan købe til halv pris.
Brugeravatar

Geografisk sted: Inglewood

Er der ikke andre stoffer der påvirker energi niveauet, eller er det kun kreatin og koffeinen?

mvh

Styrkeliste

.. det er for simbelt at sige at kreatin giver et boost, det giver meget mere end det og virker på en væsentligt mere kompliceret manér end koffein. Tag et kig i artikelarkivet, eller google lidt rundt og læs om kreatin - så du får en idé om hvad det egentlig er, og hvad det gør. Det kan ikke sammenlignes med koffein.

Men jo, der findes andre tilgængelige stoffer der kan hjælpe på energiniveauet til træning, guarana, ginseng, rosenrod, taurine etc.. - de virker dog alle forskeligt, og nogen virker synergistisk sammen, så det er en god idé at lave lidt research inden man fylder alt muligt i hovedet - fordi nogen har bildt een ind at det eller det skulle være godt.
.. eat, drink, fornicate, defecate, dream, dance, die.
Brugeravatar

Reputation point: 1244

Geografisk sted: The Perimeter

Jeg har brugt No-explode i 2 uger snart.
Jeg træner mandag - onsdag - fredag og tager 2 scoops her gang 30-45 min inden træning.
Jeg har ingen problem haft med det. Synes det smager alt for godt, kan godt li den syrlige smag..
Jeg synes det giver mig et godt energi boost , og øger min træningslyst..

Som sagt virker det forskelligt på folk, men maven vender sig sku til det :b
Hård træning, giver spæk på nosserne!!

Står på deres hjemmeside at det også er muskelopbyggende! Er der noget hold i det?? :shock:
No Pain, No Gain

Styrkeliste
- Bænkpres: 120.00
- Dødløft: 180.00

Giver et boost til træningen..Men grunden til at jeg sidder søvnløs

Styrkeliste
- Bænkpres: 70.00
- Squat: 80.00
- Dødløft: 80.00

mazeing skrev:Står på deres hjemmeside at det også er muskelopbyggende! Er der noget hold i det?? :shock:

Nej.

EDIT: Og hvis det er, er effekten så minimal at man lige så godt kan lade være. Skal man tage No-Xplode, skal det ikke være for den påståede "muskelopbyggende" effekt.

Reputation point: 75

Træner her: OBBC

Galleri: Vis galleri (15)

Tilbage til Kost & kosttilskud

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 52 gæster