Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69651 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Philmoreno skrev:Hmm.. Alle er vel begyndere på produktet på et eller andet tidspunkt? Jeg er ikke begynder mht. træning hvis det er det du hentyder til, og har kylling/tun ikke nogle lidt andre præferencer end det der står NO-Explode tilbyder?

. giver også et rigtigt godt energi boost og så giver det dig virkelig lyst til at træne.

fisken skrev:Philmoreno skrev:Hmm.. Alle er vel begyndere på produktet på et eller andet tidspunkt? Jeg er ikke begynder mht. træning hvis det er det du hentyder til, og har kylling/tun ikke nogle lidt andre præferencer end det der står NO-Explode tilbyder?
jamen han har jo ret. pengene er jo bedre tjent et andet sted.
skal du have dit energiboost, så køb bodylabs energizer eller nogle koffeinpiller og en bøtte kreatin.

Vupti skrev:Nogen siger at det er THE SHIT, mens andre siger, at det ingen effekt har

Philmoreno skrev:fisken skrev:Philmoreno skrev:Hmm.. Alle er vel begyndere på produktet på et eller andet tidspunkt? Jeg er ikke begynder mht. træning hvis det er det du hentyder til, og har kylling/tun ikke nogle lidt andre præferencer end det der står NO-Explode tilbyder?
jamen han har jo ret. pengene er jo bedre tjent et andet sted.
skal du have dit energiboost, så køb bodylabs energizer eller nogle koffeinpiller og en bøtte kreatin.
Jamen HVORFOR?
Får jo ikke ret meget viden ud af du siger jeg skal prøve bodylabs koffeinpiller? Begrund det nu, hvis du har en viden indenfor NO-Explode.

M.R.J. skrev:Jeg har prøvet det til 4 træningspas.. Jeg fik hverken noget "kick", "pump" eller ekstraordinær motivation.
Men igen, som der bliver sagt, så virker det på nogle og ikke på andre: præcis ligsom koffein og kreatin. 20% er "resistent" overfor kreatin og har man et større forbrug af fx. kaffe giver koffein piller heller ikke det vilde.
Dog bruger jeg selv bodylabs koffein samt kreatin.

Philmoreno skrev:M.R.J. skrev:Jeg har prøvet det til 4 træningspas.. Jeg fik hverken noget "kick", "pump" eller ekstraordinær motivation.
Men igen, som der bliver sagt, så virker det på nogle og ikke på andre: præcis ligsom koffein og kreatin. 20% er "resistent" overfor kreatin og har man et større forbrug af fx. kaffe giver koffein piller heller ikke det vilde.
Okay lyder vildt, har fra samtlige af dem jeg kender der er brugere af produktet fået af vide at det virkelig giver et vildt energi boost.

Philmoreno skrev:M.R.J. skrev:Jeg har prøvet det til 4 træningspas.. Jeg fik hverken noget "kick", "pump" eller ekstraordinær motivation.
Okay lyder vildt, har fra samtlige af dem jeg kender der er brugere af produktet fået af vide at det virkelig giver et vildt energi boost.

mazeing skrev:Står på deres hjemmeside at det også er muskelopbyggende! Er der noget hold i det??

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 52 gæster