Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

JB skrev:Tryl ham væk, som du kan jf. din signatur

Showtek skrev:Snak med ham?

+1The Little Kid skrev:Bank på og vent. I det du hører han står foran døren for at åbne den losser du døren ind og hopper oven på ham og døren mens du siger "stop med at larme" som en arrig lille nisse.

Maskinen skrev:først og fremmest så gå op og fortæl ham dig problem på en venlig måde.
Virker dette ikke kan du læse på andelsforeningens/lejebetingelserne - der står garangeret noget i stil med "ingen larm mellem ..." - så kan du tale med ham igen og henvise til dette.. virker dette ikke kan du jo klare over det, i sidste ende politianmelde idioten

Dingo skrev:Det er da det tyndeste i verden at sende en klage afsted, både mundtlig og skriftlig, hvis du ikke engang har været oppe at banke på døren først. Jeg havde en nabo på et tidspunkt der spillede ret højt .. det er så ok, det gør jeg også selv, men det var på fucked op tidspunkter, altså kl lort om natten, kl halv 7 om morgen og sådan noget. Så en dag gik jeg ind i morgenkåbe med meget store sovekammerøjne og spurgte om han ik godt ville skrue lidt ned for jeg prøvede at sove. Fra den dag var der aldrig problemer mere...

Dingo skrev:Det er da det tyndeste i verden at sende en klage afsted, både mundtlig og skriftlig, hvis du ikke engang har været oppe at banke på døren først. Jeg havde en nabo på et tidspunkt der spillede ret højt .. det er så ok, det gør jeg også selv, men det var på fucked op tidspunkter, altså kl lort om natten, kl halv 7 om morgen og sådan noget. Så en dag gik jeg ind i morgenkåbe med meget store sovekammerøjne og spurgte om han ik godt ville skrue lidt ned for jeg prøvede at sove. Fra den dag var der aldrig problemer mere...

Maskinen skrev:først og fremmest så gå op og fortæl ham dig problem på en venlig måde.
Virker dette ikke kan du læse på andelsforeningens/lejebetingelserne - der står garangeret noget i stil med "ingen larm mellem ..." - så kan du tale med ham igen og henvise til dette.. virker dette ikke kan du jo klare over det, i sidste ende politianmelde idioten

Olai skrev:Har lige fået en ny overbo der er et storhostende udskud som er oppe kl. 3 om natten hvilket spolerer min nattesøvn. Det er ikke ham der bor officielt på adressen, men en muslimsk kvinde der har overladt lejligheden til ham. Problemet er, at jeg læser på uni så er tit hjemme i morgentimerne for at læse, men får jeg ikke min nattesøvn er det helt håbløst. Jeg har overvejet at give ham godt med bas fra anlægget i morgen timerne, og derved få vendt hans pyskotiske døgnrytme, men så kan jeg ikke læse derhjemme. Desuden tror jeg ikke der alligevel kommer noget godt ud af det.. Lejeloven er til for at beskytte lejerne, og det er næsten umuligt at få smidt folk ud når de først har underskrevet lejekontrakt. So what to do.
Hvordan får jeg skovlen under ham?

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 78 gæster