Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

H3NR1KS3N skrev:Først af alt så må du finde ud af om du kan skaffe en dør magen til billigere, du skal lige lave en update rundt omkring om det passer en dør magen til koster 5400 kr. og så skal du også se noget kvitering på døren. der efter går du så til din forsikring med det, men umiddelbart tror jeg ikke de dækker.

Bondi skrev:Forsikringen skulle meget gerne dække dette.
Har lavet det sammen nummer selv på et hotel. Vi tog så bare døren med og byttede den til en ny på næste etage og kørte så ned igen med den nye dør og satte den i - Men den åbnede så modsat - så hængselerne og døren brækket så igen. Så stod vi pludselig med 2 smadret døre

Backbone skrev:Steve- skrev: ikke 2289,-+715 udetimer i arbejdstimer. Det tager MAX 2 timer. og jeg mener MAX!
quote]
Jeg tror de mener at skulle have 715 kr i udetimer, svarende til ca 2 timers arbejde, for en håndværker(afh. hvor i landet man er )

kuglen skrev:en dør til 5400kr!!!! var den 200x240cm og med guld hængsler eller hvad?????
en spånplade dør koster ikke mere end max 2500kr! jeg vil gerne finde en pris til dig (arbejder med det til hverdag) smid et billede ind af døren med størelser på. så skal jeg trylle lidt.

Cruse skrev:Tak for jres input alle sammen! håber den dækker, på tidspunktet var jeg 17 år, og nu er 18 år, det har vel også betydning?
Jeg var inviteret og det kan hende der havde inviteret mig også bevise, hun er ret gal på mig over det..

Gozo skrev:Cruse skrev:Tak for jres input alle sammen! håber den dækker, på tidspunktet var jeg 17 år, og nu er 18 år, det har vel også betydning?
Jeg var inviteret og det kan hende der havde inviteret mig også bevise, hun er ret gal på mig over det..
Du skal sige at du IKKE var inviteret.

Cruse skrev:Gozo skrev:Cruse skrev:Tak for jres input alle sammen! håber den dækker, på tidspunktet var jeg 17 år, og nu er 18 år, det har vel også betydning?
Du skal sige at du IKKE var inviteret.
Hvis de finder ud af at jeg var?

mcn skrev:Synes ikke det lyder dyrt efter min mening.
Lyder som standard takst på en ny dør.
De rykker altid igennem på "arbejdstimer"
Ivørigt ville jeg tage den med min forsikring.
Har du vedkendt at du har ødelagt døren?
Rent forsikringsmæssigt ville du måske kunne slippe hvis du ikke var inviteret, og du ikke havde vedkendt at du havde ødelagt døren.
Men hvis du allerede nu har vedkendt det er der kun at betale ved kasse 1 desværre.

Hun kommer ikke til at betale under alle omstændigheder så hun kan være ligeglad om du for såvidt var inviteret eller ej..

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 76 gæster