Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

i want!

Malke skrev:Jeg vil vovet påstå at jeg lige så stor som ham, måske lidt større endda.. og jeg er clean
Han er godt pakket, det må man give ham
Men hvad er så en opnåelig form uden brug af roids? - og hvem ville overveje roids når/HVIS I når jeres fysiologiske max?
EDIT: lige for at understrege at første linie har 100% ironi

jeller skrev:Malke skrev:Jeg vil vovet påstå at jeg lige så stor som ham, måske lidt større endda.. og jeg er clean
Men hvad er så en opnåelig form uden brug af roids? - og hvem ville overveje roids når/HVIS I når jeres fysiologiske max?
Har du nogen billeder her ind på bb.dk af dig selv?

Tregub0502 skrev:Hvad ER så clean max? Ngoen der ligger inde med nogle billeder af et clean monster? Har aldrig rigtig set, hvor stor man kan blive ... Man hører jo altid om den ene Cutler og den anden Coleman, men de krudter den jo hver anden time. Fucking fags. Ingen respekt til krudtere! Uden ære.

Malke skrev:jeller skrev:Malke skrev:Jeg vil vovet påstå at jeg lige så stor som ham, måske lidt større endda.. og jeg er clean
Har du nogen billeder her ind på bb.dk af dig selv?
Ja det har jeg![]()
Har du?
- min påstand om at være så stor som ham på filmen var nu 100% ironisk

:lol:Spo skrev:Edit - Uden at slikke røv mindede hans form mig først om MalkesIndtil han gik helt amok
Bay skrev:Vær nu ikke så beskeden Malke

Spo skrev:Er du syg en formWow
Krudt eller ej er det fandme flot, imo.
Edit - Uden at slikke røv mindede hans form mig først om MalkesIndtil han gik helt amok

flamingopikken skrev:Hah, hvis selv Fatboy mener det ikke kan lade sig gøre - så kan det virkelig IKKE lade sig gøre![]()

Moqensen skrev:Er du brun om munden nu

flamingopikken skrev:Hah, hvis selv Fatboy mener det ikke kan lade sig gøre - så kan det virkelig IKKE lade sig gøre![]()

TheFatboy skrev::lol:
x 2 ;)

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 42 gæster