Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1243
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 1240

Følg bodybuilding.dk på

Pia Kjærsgaard går af som partileder

Udskriv emne

Debat om løst & fast

Tilbage til Off topic

Dagens overraskelse:

http://www.bt.dk/politik/pia-kjaersgaard-gaar-af

Set objektivt på det, så tror jeg det er det helt rigtige for Dansk Folkeparti. Kristian Thulesen Dahl har altid fremstået som en dygtig og kompetent politker.

Platte one-liners og ligegyldigheder vil blive slettet.
"At hjælpe er at forstå" - Søren Kierkegaard

Træningstøj Proteinpulver
Brugeravatar
Moderator

Reputation point: 80

Geografisk sted: Aalborg

Træner her: Unifitness

Styrkeliste
- Bænkpres: 190.00

Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

8800 skrev: Set objektivt på det, så tror jeg det er det helt rigtige for Dansk Folkeparti. Kristian Thulesen Dahl har altid fremstået som en dygtig og kompetent politker.

+1

Mener desuden at Pia Kjærgaard har gjort det utrolig godt som formand, uanset hvad man mener om kvinden.

Reputation point: 0

Styrkeliste
- Bænkpres: 100.00

Kostplan: Ingen kostplan

Bliver spændende at se hvordan det kommer til at gå DF i fremtiden

Pia har jo altid været partiets helt store frontfigur (i hvert fald i min optik), så gad vide om hun kan finde sig til rette i en position som er lidt mere "tilbagetrukket", uden jeg dog er i tvivl om at det ikke er det sidste som vi for at se til hende :)
Brugeravatar

Reputation point: 5

Geografisk sted: Århus

jeg tror Christian skaber fremgang for partiet. fordi han ikke virker så ekstrem som Pia. Christian kommer til at appellere mere til de yngre vælgere. jeg tror vi vel se en voldsom fremgang for de 18-50 årige med hensyn til stemmer på DF. de gamle vil stadig stemme på dem, da der ikke er noget rigtig alternativ for DF, med de ting de ældre prioriterer. og deraf er min konklusion at dette kun vil skabe fremgang for partiet. men ja det er bare min tro. lad os se meningsmålingerne. og ikk mindst valget. når regeringeren knækker med et brag

Geografisk sted: Odense

Fuck Pia K

Logbog: Ingen logbog

Kagemand123 skrev:Fuck Pia K

Komplet irrelevant kommentar at komme med i et topic der har ligget stille i flere måneder (og sådan set også hvis det stadig havde været aktivt). Om topic så havde handlet om Hitler havde det stadig været en irrelevant kommentar.

Bidrag konstruktivt eller lad være med at poste.
En blind viking med influenza kan smadre omkring 850 vegetarer
Billede
Bodyman,Bodylab
Brugeravatar

Reputation point: 650

Geografisk sted: Hvidovre

Træner her: Workout & Fitness club

Galleri: Vis galleri (18)

Jaaa what up P4L
Brugeravatar

Geografisk sted: Roskilde

Styrkeliste
- Bænkpres: 130.00

Dingo skrev:

Komplet irrelevant kommentar at komme med i et topic der har ligget stille i flere måneder (og sådan set også hvis det stadig havde været aktivt). Om topic så havde handlet om Hitler havde det stadig været en irrelevant kommentar.

Bidrag konstruktivt eller lad være med at poste.

Gad næsten godt at vide årsagen til, at denne tråd skal genoplives efter et halvt år på kirkegården. Randomness is awesome.
SONNE IS SHINING AND SO ARE YOU
Brugeravatar

Reputation point: 395

Geografisk sted: Odense

Træner her: OBBC

Styrkeliste
- Bænkpres: 157.50
- Squat: 200.00
- Dødløft: 227.50

faldt bare over det.. bryder mig ikke om hendes intolerante politik..

Kagemand123 skrev:.. bryder mig ikke om hendes intolerante politik..

Kan du give et eksempel?
Brugeravatar

Reputation point: 190

Kagemand123 skrev:faldt bare over det.. bryder mig ikke om hendes intolerante politik..

Der er intet intolerant over hendes politik.

Indvandrere får 100.000 hvis de forlader landet? - hun har udtalt at hun synes det er total latterligt at en skoleleder har fået ballade for at udtale til en elev "jeg er så skide træt af jer muslimer" ??

Kagemand123 skrev:Indvandrere får 100.000 hvis de forlader landet? - hun har udtalt at hun synes det er total latterligt at en skoleleder har fået ballade for at udtale til en elev "jeg er så skide træt af jer muslimer" ??

Jeg kan ikke se problemet?
Brugeravatar

Reputation point: 495

Geografisk sted: Vejle

Styrkeliste
- Bænkpres: 165.00

hahahaha.. ja, du er vel på samme lave niveau som kære Pia..

Kagemand123 skrev:hahahaha.. ja, du er vel på samme lave niveau som kære Pia..

Er jeg på et lavt niveau? I hvilken sammenhæng?
Brugeravatar

Reputation point: 495

Geografisk sted: Vejle

Styrkeliste
- Bænkpres: 165.00

Kagemand123 skrev:Indvandrere får 100.000 hvis de forlader landet? - hun har udtalt at hun synes det er total latterligt at en skoleleder har fået ballade for at udtale til en elev "jeg er så skide træt af jer muslimer" ??

Har du overvejet at mange flygtninge faktisk gerne vil hjem igen og starte et liv op igen?
En blind viking med influenza kan smadre omkring 850 vegetarer
Billede
Bodyman,Bodylab
Brugeravatar

Reputation point: 650

Geografisk sted: Hvidovre

Træner her: Workout & Fitness club

Galleri: Vis galleri (18)

orker ikke diskutere med jer, har haft så mange lignende diskussioner og problemet er at mennesket er så stedigt at de aldrig giver sig.. i får ret jeg får ro

1) Indvandrere får ikke 100.000 for at forlade Danmark.

2) Skolelederen sagde: "Jeg er skidetræt af jer muslimer, SOM ØDELÆGGER UNDERVISNINGEN". Er der en speciel grund til, at du undlod den sidste del af sætningen?
Brugeravatar

Reputation point: 190

nej det GØR de ikke, men det VILLE HUN gerne have indført.. Og nej, jeg undlod ikke den sidste del af nogen speciel grund, det er vel ligemeget om det er pga af undervisningen eller noget helt andet, man kan ikke dømme mennesker ud fra ens religion, det er INTOLERANT..

Kagemand123 skrev:orker ikke diskutere med jer, har haft så mange lignende diskussioner og problemet er at mennesket er så stedigt at de aldrig giver sig.. i får ret jeg får ro

Jeg tror jeg kan sige fra alle her på BB.dk at du må undskyld vi bragte dette emne tilbage igen så.
Brugeravatar

Træner her: Performance Gym

Styrkeliste
- Bænkpres: 170.00
- Squat: 180.00
- Dødløft: 210.00

Galleri: Vis galleri (1)

Kagemand123 skrev:nej det GØR de ikke, men det VILLE HUN gerne have indført.. Og nej, jeg undlod ikke den sidste del af nogen speciel grund, det er vel ligemeget om det er pga af undervisningen eller noget helt andet, man kan ikke dømme mennesker ud fra ens religion, det er INTOLERANT..

Er man intolerant fordi man kan se det er en bestemt gruppe på ens skole der ødelægger undervisningen for andre?
Brugeravatar

Reputation point: 140

Geografisk sted: Fyn

Styrkeliste
- Bænkpres: 134.20
- Squat: 155.40
- Dødløft: 206.60

Nationalister er de dummeste mennesker i alle samfund. Og derfor er det måske ikke så tilfældigt at folk der stemmer DF typisk har lavere uddannelser end folk der stemmer på andre partier. DF har kunne gennemført mange ting på grund af held (Deres mandat position i forhold til oppositionen) og det har kun gjort samfundet værre.

Reputation point: 35

Kagemand123 skrev:nej det GØR de ikke, men det VILLE HUN gerne have indført.. Og nej, jeg undlod ikke den sidste del af nogen speciel grund, det er vel ligemeget om det er pga af undervisningen eller noget helt andet, man kan ikke dømme mennesker ud fra ens religion, det er INTOLERANT..

Det er da ikke at dømme nogen ud fra deres religion. Det er en måde at tiltale folk på. Nu var dem, der ødelagde undervisningen tilfældigvis muslimer, og så tiltaler hun dem (i en presset situation) ved brug af denne betegnelse. Hun skælder dem netop ud fordi de ødelægger undervisningen og dømmer dem dermed på baggrund af deres handlinger.

Var det 3 drenge eller 3 udvekslingsstuderende fra Norge, der havde lavet ballade kunne ordlyden have lydt således:
- Jeg er så træt af jer drenge, der ødelægger undervisningen.
- Jeg er så træt af jer nordmænd, der ødelægger undervisningen.

I de to tilfælde havde situationen næppe fået lov at udspille sig i medierne med overskrifter som 'kønsdiskrimination' eller 'racediskrimindation'. Det er udelukkende, fordi ordet muslimer bliver brugt, at nogen mener, det kan retfærdiggøres at piske en stemning op.

bangsunei skrev:Nationalister er de dummeste mennesker i alle samfund. Og derfor er det måske ikke så tilfældigt at folk der stemmer DF typisk har lavere uddannelser end folk der stemmer på andre partier. DF har kunne gennemført mange ting på grund af held (Deres mandat position i forhold til oppositionen) og det har kun gjort samfundet værre.

Du synes at det er "klogt" at kalde andre mennesker for dumme?
DF har valgt en målgruppe og derfor har de en specifik vælgerskare - det handler ikke om mangel på intelligens fra partiets side. Det er muligvis det parti i dansk politik, der har den mest strategiske brug af kommunikation/spin. De er blandt de dygtigste politikere på Borgen - DERFOR har de fået "for stor" indflydelse.
Jobs skrev:Du har verdens stærkeste muskler under verdens klogeste hoved.

Jeg har en blog nu!
Brugeravatar

Reputation point: 635

Træner her: The Gym

Styrkeliste
- Bænkpres: 17.00
- Squat: 54.00
- Dødløft: 23.00

Legend skrev:
bangsunei skrev:Nationalister er de dummeste mennesker i alle samfund. Og derfor er det måske ikke så tilfældigt at folk der stemmer DF typisk har lavere uddannelser end folk der stemmer på andre partier. DF har kunne gennemført mange ting på grund af held (Deres mandat position i forhold til oppositionen) og det har kun gjort samfundet værre.

DF har valgt en målgruppe og derfor har de en specifik vælgerskare - det handler ikke om mangel på intelligens fra partiets side. Det er muligvis det parti i dansk politik, der har den mest strategiske brug af kommunikation/spin. De er blandt de dygtigste politikere på Borgen - DERFOR har de fået "for stor" indflydelse.

lol
.. eat, drink, fornicate, defecate, dream, dance, die.
Brugeravatar

Reputation point: 1244

Geografisk sted: The Perimeter

Legend skrev:

Du skriver noget mærkeligt noget. DF vælger simpelthen deres vælgerskare? Hvad blev der af ideologier? De har måske den mest strategiske, men ikke nødvendigvis den "bedste". Bare fordi at de råber op hver gang Hr. Jensen og Fru Jørgensen er forarget er de ikke bedre end andre. De har bare som sagt før den "dummeste" vælgerskare der sluger alt hvad de kommer med, mange af de ting DF råber op om ser aldrig dagens lys. Selvom de har fået en masse mærkesager igennem på grund af deres mandat position er de måske stadig det mindst troværdige parti i Danmark. Simpelthen fordi de kæfter op om alt i samfundet. De har det nemt, det eneste de behøver er at skyde den over på muslimer og hylde danskheden. For hold kæft hvor er vi danskere bare gode, ingen kan jo nå os. Det eneste jeg kan give dig ret i er din første sætning. For hvordan måler man intelligens? Det synes jeg dog ikke man skulle begynde en ny diskussion om så jeg gjorde det let for dig.

Reputation point: 35

bangsunei skrev:
Legend skrev:

Du skriver noget mærkeligt noget. DF vælger simpelthen deres vælgerskare? Hvad blev der af ideologier? De har måske den mest strategiske, men ikke nødvendigvis den "bedste". Bare fordi at de råber op hver gang Hr. Jensen og Fru Jørgensen er forarget er de ikke bedre end andre. De har bare som sagt før den "dummeste" vælgerskare der sluger alt hvad de kommer med, mange af de ting DF råber op om ser aldrig dagens lys. Selvom de har fået en masse mærkesager igennem på grund af deres mandat position er de måske stadig det mindst troværdige parti i Danmark. Simpelthen fordi de kæfter op om alt i samfundet. De har det nemt, det eneste de behøver er at skyde den over på muslimer og hylde danskheden. For hold kæft hvor er vi danskere bare gode, ingen kan jo nå os. Det eneste jeg kan give dig ret i er din første sætning. For hvordan måler man intelligens? Det synes jeg dog ikke man skulle begynde en ny diskussion om så jeg gjorde det let for dig.

+1

kunne ikke være mere enig..

bangsunei skrev:De har det nemt, det eneste de behøver er at skyde den over på muslimer og hylde danskheden.

Hvordan kan du tage dig selv seriøst, når du debatterer på det plan?

Kom nu med noget konstruktivt...

At sidde og påstå, at vælgere til et parti, man ikke selv stemmer på, udelukkende er idioter, er da simpelthen for arrogant. Jeg kan eksempelvis sagtens forholde mig til en del af DFs mærkesager, til trods for at de er meget gammeldags... blandt andet deres stramme udlændingepolitik. Dog stemmer jeg ikke på dem, men Pia Kjærsgaard havde da i det mindste nok ben i næsen til at skære igennem med hendes holdninger, i modsætning til så mange andre pøbel-pleasende politikere...
"Det er fandeme fedt at være massiv når man knepper, man kan bare smadre piger fuldstændig"
- Mapsen 2017, 123 kg

Billede
Brugeravatar

Reputation point: 1330

Geografisk sted: Mother Russia

bangsunei skrev:Du skriver noget mærkeligt noget. DF vælger simpelthen deres vælgerskare? Hvad blev der af ideologier? De har måske den mest strategiske, men ikke nødvendigvis den "bedste". Bare fordi at de råber op hver gang Hr. Jensen og Fru Jørgensen er forarget er de ikke bedre end andre. De har bare som sagt før den "dummeste" vælgerskare der sluger alt hvad de kommer med, mange af de ting DF råber op om ser aldrig dagens lys. Selvom de har fået en masse mærkesager igennem på grund af deres mandat position er de måske stadig det mindst troværdige parti i Danmark. Simpelthen fordi de kæfter op om alt i samfundet. De har det nemt, det eneste de behøver er at skyde den over på muslimer og hylde danskheden. For hold kæft hvor er vi danskere bare gode, ingen kan jo nå os. Det eneste jeg kan give dig ret i er din første sætning. For hvordan måler man intelligens? Det synes jeg dog ikke man skulle begynde en ny diskussion om så jeg gjorde det let for dig.

Ja, politiske partier vælger deres vælgere - at skulle være ideologisk drevet er en forældet og romantisk forestilling. Bevares, der er da forskel, men partierne målretter naturligvis deres kampagner. Da DF blev grundlagt tog de et valg, baseret på statistik. De valgte at udlændigepolitik og social-/sundhedspolitik skulle være deres primære fokusområder. "Tilfældigvis" passer de rigtig godt ind på nogle meget specifikke demografiske grupper.
Lol ideologi - hvor naivt.
Jobs skrev:Du har verdens stærkeste muskler under verdens klogeste hoved.

Jeg har en blog nu!
Brugeravatar

Reputation point: 635

Træner her: The Gym

Styrkeliste
- Bænkpres: 17.00
- Squat: 54.00
- Dødløft: 23.00

Du tydeligvis ignorant. Som størstedelen af befolkningen, så det er ikke overraskende.

Tror du det er de veludannede eller de lavt uddannede og/eller ufaglærte der rammes af indvandringens konsekvenser ?
De højtuddannede bosætter sig naturligvis i områder med lav forekomst af indvandrere, oplever ikke et stort antal indvandrere på deres uddannelse og senere arbejde.
Specielt at indvandrere truer de lavtuddannede og ufaglærte jobs er grunden til de såkaldte "faktuelle ting" du fremfører. Dernæst de årsager der nævnes, at de højtuddannede ikke i samme grad som de lavtuddannde stifter bekendtskab med indvandringens store konsekvenser. (Hovedsagligt indvandrere af ikke vestlig herkomst)

".. og det har kun gjort samfundet værre" - Er du bekendt med hvilken konsekvenser indvandringen har, og kan du (jeg spørger retorisk) komme med med en kvalificeret argumentation for hvorfor det har gjort samfundet "værre", samt hvilken betydning indvandringen har for samfundet ?
Hvis du er i stand til dette, så hvis jeg gerne udbyde den service til dig, at jeg helt gratis udvider din horisont på området.
Ellers undlader jeg at kommentere på så ukvalificerede indlæg.

Du slynger om dig med ubegavede kommentarer, beskyldninger, og er dømmende.
Så er forbyggende - Jeg stemmer blankt, og er ikke tilknyttet nogen politisk organisation eller gruppering*

Næste

Tilbage til Off topic

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 56 gæster