Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

8800 skrev: Set objektivt på det, så tror jeg det er det helt rigtige for Dansk Folkeparti. Kristian Thulesen Dahl har altid fremstået som en dygtig og kompetent politker.

Kagemand123 skrev:Fuck Pia K

Kagemand123 skrev:Fuck Pia K

Dingo skrev:Kagemand123 skrev:Fuck Pia K
Komplet irrelevant kommentar at komme med i et topic der har ligget stille i flere måneder (og sådan set også hvis det stadig havde været aktivt). Om topic så havde handlet om Hitler havde det stadig været en irrelevant kommentar.
Bidrag konstruktivt eller lad være med at poste.

Kagemand123 skrev:.. bryder mig ikke om hendes intolerante politik..

Kagemand123 skrev:faldt bare over det.. bryder mig ikke om hendes intolerante politik..

Kagemand123 skrev:Indvandrere får 100.000 hvis de forlader landet? - hun har udtalt at hun synes det er total latterligt at en skoleleder har fået ballade for at udtale til en elev "jeg er så skide træt af jer muslimer" ??

Kagemand123 skrev:hahahaha.. ja, du er vel på samme lave niveau som kære Pia..

Kagemand123 skrev:Indvandrere får 100.000 hvis de forlader landet? - hun har udtalt at hun synes det er total latterligt at en skoleleder har fået ballade for at udtale til en elev "jeg er så skide træt af jer muslimer" ??

Kagemand123 skrev:orker ikke diskutere med jer, har haft så mange lignende diskussioner og problemet er at mennesket er så stedigt at de aldrig giver sig.. i får ret jeg får ro

Kagemand123 skrev:nej det GØR de ikke, men det VILLE HUN gerne have indført.. Og nej, jeg undlod ikke den sidste del af nogen speciel grund, det er vel ligemeget om det er pga af undervisningen eller noget helt andet, man kan ikke dømme mennesker ud fra ens religion, det er INTOLERANT..

Kagemand123 skrev:nej det GØR de ikke, men det VILLE HUN gerne have indført.. Og nej, jeg undlod ikke den sidste del af nogen speciel grund, det er vel ligemeget om det er pga af undervisningen eller noget helt andet, man kan ikke dømme mennesker ud fra ens religion, det er INTOLERANT..

bangsunei skrev:Nationalister er de dummeste mennesker i alle samfund. Og derfor er det måske ikke så tilfældigt at folk der stemmer DF typisk har lavere uddannelser end folk der stemmer på andre partier. DF har kunne gennemført mange ting på grund af held (Deres mandat position i forhold til oppositionen) og det har kun gjort samfundet værre.

Legend skrev:bangsunei skrev:Nationalister er de dummeste mennesker i alle samfund. Og derfor er det måske ikke så tilfældigt at folk der stemmer DF typisk har lavere uddannelser end folk der stemmer på andre partier. DF har kunne gennemført mange ting på grund af held (Deres mandat position i forhold til oppositionen) og det har kun gjort samfundet værre.
Du synes at det er "klogt" at kalde andre mennesker for dumme?
DF har valgt en målgruppe og derfor har de en specifik vælgerskare - det handler ikke om mangel på intelligens fra partiets side. Det er muligvis det parti i dansk politik, der har den mest strategiske brug af kommunikation/spin. De er blandt de dygtigste politikere på Borgen - DERFOR har de fået "for stor" indflydelse.

Legend skrev:bangsunei skrev:Nationalister er de dummeste mennesker i alle samfund. Og derfor er det måske ikke så tilfældigt at folk der stemmer DF typisk har lavere uddannelser end folk der stemmer på andre partier. DF har kunne gennemført mange ting på grund af held (Deres mandat position i forhold til oppositionen) og det har kun gjort samfundet værre.
DF har valgt en målgruppe og derfor har de en specifik vælgerskare - det handler ikke om mangel på intelligens fra partiets side. Det er muligvis det parti i dansk politik, der har den mest strategiske brug af kommunikation/spin. De er blandt de dygtigste politikere på Borgen - DERFOR har de fået "for stor" indflydelse.

bangsunei skrev:Legend skrev:bangsunei skrev:Nationalister er de dummeste mennesker i alle samfund. Og derfor er det måske ikke så tilfældigt at folk der stemmer DF typisk har lavere uddannelser end folk der stemmer på andre partier. DF har kunne gennemført mange ting på grund af held (Deres mandat position i forhold til oppositionen) og det har kun gjort samfundet værre.
Du skriver noget mærkeligt noget. DF vælger simpelthen deres vælgerskare? Hvad blev der af ideologier? De har måske den mest strategiske, men ikke nødvendigvis den "bedste". Bare fordi at de råber op hver gang Hr. Jensen og Fru Jørgensen er forarget er de ikke bedre end andre. De har bare som sagt før den "dummeste" vælgerskare der sluger alt hvad de kommer med, mange af de ting DF råber op om ser aldrig dagens lys. Selvom de har fået en masse mærkesager igennem på grund af deres mandat position er de måske stadig det mindst troværdige parti i Danmark. Simpelthen fordi de kæfter op om alt i samfundet. De har det nemt, det eneste de behøver er at skyde den over på muslimer og hylde danskheden. For hold kæft hvor er vi danskere bare gode, ingen kan jo nå os. Det eneste jeg kan give dig ret i er din første sætning. For hvordan måler man intelligens? Det synes jeg dog ikke man skulle begynde en ny diskussion om så jeg gjorde det let for dig.

bangsunei skrev:De har det nemt, det eneste de behøver er at skyde den over på muslimer og hylde danskheden.

bangsunei skrev:Du skriver noget mærkeligt noget. DF vælger simpelthen deres vælgerskare? Hvad blev der af ideologier? De har måske den mest strategiske, men ikke nødvendigvis den "bedste". Bare fordi at de råber op hver gang Hr. Jensen og Fru Jørgensen er forarget er de ikke bedre end andre. De har bare som sagt før den "dummeste" vælgerskare der sluger alt hvad de kommer med, mange af de ting DF råber op om ser aldrig dagens lys. Selvom de har fået en masse mærkesager igennem på grund af deres mandat position er de måske stadig det mindst troværdige parti i Danmark. Simpelthen fordi de kæfter op om alt i samfundet. De har det nemt, det eneste de behøver er at skyde den over på muslimer og hylde danskheden. For hold kæft hvor er vi danskere bare gode, ingen kan jo nå os. Det eneste jeg kan give dig ret i er din første sætning. For hvordan måler man intelligens? Det synes jeg dog ikke man skulle begynde en ny diskussion om så jeg gjorde det let for dig.

bangsunei skrev:Nationalister er de dummeste mennesker i alle samfund. Og derfor er det måske ikke så tilfældigt at folk der stemmer DF typisk har lavere uddannelser end folk der stemmer på andre partier. DF har kunne gennemført mange ting på grund af held (Deres mandat position i forhold til oppositionen) og det har kun gjort samfundet værre.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 56 gæster