Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1463
Medlemmer: 1
Skjulte: 0
Gæster: 1462

Følg bodybuilding.dk på

Pige spørgsmål

Udskriv emne

Debat om løst & fast

Tilbage til Off topic

Det er sådan, at jeg siden juni måned har flirtet ret kraftigt pige fra folkeskole klasse, vi går nu i 10 klasse sammen. ( dog kun samme skole) og jeg gik jo hen og fik følelser for hende, og de gik fint med at være sammen med hende i starten af ferien, altså hvor der dog også var nogle af vores fælles venner. Så tog hun på ferie i 3 uger, der skrev vi kun over facebook. Og da hun så kom hjem skulle vi starte i skole, og der skete så det at min krop gik hen og blev så nervøs, hvergang jeg så hende. At jeg simpelthen fik kraftig kvalme, og til tider også opkast. Men ja det stod på i nolge dage, også skrev hun så til mig, for omkring 2 uger siden, at hun syntes det var gået hen og blevet noget mere end venner. Og det var hun ikke klar på, ( hun har aldrig haft en kæreste) og det respekterede jeg så. Og min nervøsitet og det, forsvandt så også når jeg så hende, og vi kunne så ses sammen med vores fælles venner, uden jeg stod og havde kvalitetstid med skraldespand som førhen.

Så snakkede jeg med en af hendes veninder, som jeg går i klasse med, og vi kom ind på alt det med hendes veninde og mig, og der sagde jeg jo at det aldrig ville blive til noget, da hun ikke ville være sammen med mig. Det resulterede så i at mandag aften skrev hende pigen til mig, at hun altså havde taget fejl med hen syn til hende og mig, og at hun stadig kunne lide mig. Og så tænkte jeg bare nu går det galt IGEN, og vi skrev så om tingene og jeg skrev først at jeg bare ville være venner, og der svarede hun " hvis det kun er det du vil :) " og ja det fik mig til at skifte mening, da jeg jo synes det lød som en kærligheds erklæring. Næste dag mødtes jeg så med hende alene, og jeps det kom opkastningen tilbage. Men fik gennemført samtalen, men bræk stående ud af munden på mig. Og hun sagde at hun ikke vidste helt hvad hun ville, for hun ville ikke bare springe ud i det og sådan.

Det endte så med at vi aftalte at bare være venner, her til at starte med. Også må vi se på det fra der, hvor vi lovede at vente på hinanden ( selvom jeg synes jeg har hørt den før). igår lagde hun to billeder ud på facebook af en dreng, fra hendes nye klasse som hun er begyndt at snakke meget med! og ja han har faktisk overtaget den rolle som jeg havde, i folkeskolen. Som ham hun gik og små drillede. Og det er den samme måde de driller hinanden, der var endda en af drengens venner som havde kommenterer " LOVE ! " hvor hun havde skrevet ahahah. Self kan jeg jo være helt galt på den.

Men mit hoved er virkelig delt for, min hoved siger kom videre der er massere af piger derude, og der går ikke du render og er syg pga af hende. Men på den andenside er det hende jeg tænker på, og kan ikke rigtig se mig selv med andre piger. JA NOGLE GODE RÅD DRENGE? SORRY FOR DET LANGE INDLÆG NU KOM JEG UD MED FØLELSERNE. KOM ALLE INPUT I HAR

Reputation point: 5

Styrkeliste
- Bænkpres: 30.00
- Squat: 15.00
- Dødløft: 40.00

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

Find ud af hvad du vil i stedet for alt det pludder-pladder...

Reputation point: 65

Kostplan: Vis kostplan

Så.. du går rundt og brækker dig og du er forvirret?
http://www.hvidovrestyrke.dk/ - Hvidovre Styrkeløft Forening
Brugeravatar

Reputation point: 20

Styrkeliste
- Bænkpres: 135.00
- Squat: 215.00
- Dødløft: 240.00

Logbog: Vis logbog

Hun gider dig ikke, så ville hun ikke blive ved med at holde dig hen, kom videre.
Brugeravatar

Rasmuskrogh skrev:

Hun gider dig ikke, så ville hun ikke blive ved med at holde dig hen, kom videre.

LOL!! Jeg tænkte på nøjagtig det samme :lol:
Billede
Vane, Variation samt Vilje = Victory
Min logbog: project-swoleness-t56471.html

Reputation point: 0

Styrkeliste
- Bænkpres: 110.00
- Squat: 125.00
- Dødløft: 150.00

det er jo tydeligvis pissevild med kællingen, go for it! piger er umulige at tyde, men jeg synes da stadig hun lader til at have interesse. Tænk ikke for meget over hendes nye ven. Fortæl hende at du vil være mere end venner, men er med på at gøre det i hendes tempo og hendes præmisser. det kan være hun bløder op og bliver vild, det kan være løbet er kørt.

Som sidste bemærkning er det fuldstændig umuligt at vide hvad hun gerne vil. der er større chance for at føde et får, end at få forståelse for teenagepiger.

Billede
Brugeravatar

Reputation point: 35

EmiloMJ skrev:det er jo tydeligvis pissevild med kællingen, go for it! piger er umulige at tyde, men jeg synes da stadig hun lader til at have interesse. Tænk ikke for meget over hendes nye ven. Fortæl hende at du vil være mere end venner, men er med på at gøre det i hendes tempo og hendes præmisser. det kan være hun bløder op og bliver vild, det kan være løbet er kørt.

Som sidste bemærkning er det fuldstændig umuligt at vide hvad hun gerne vil. der er større chance for at føde et får, end at få forståelse for teenagepiger.

Har spurgt hende, men hun vil helst være venner/ lærer hinanden bedre at kende. Må indrømme er ved at være træt af at skulle bruge min tid på alt det her nu, da jeg ikke har gjort andet de sidste 3 måneder, også går det over til alt det opkast og sådan. Men kan godt være jeg bare må komme videre, selvom jeg self ikke har lyst til det. Og har det som om der ikke er andre end hende.

Styrkeliste

Overskrift ændret
En blind viking med influenza kan smadre omkring 850 vegetarer
Billede
Bodyman,Bodylab
Brugeravatar

Reputation point: 650

Geografisk sted: Hvidovre

Træner her: Workout & Fitness club

Galleri: Vis galleri (18)

Dusty_Viking skrev:
EmiloMJ skrev:det er jo tydeligvis pissevild med kællingen, go for it! piger er umulige at tyde, men jeg synes da stadig hun lader til at have interesse. Tænk ikke for meget over hendes nye ven. Fortæl hende at du vil være mere end venner, men er med på at gøre det i hendes tempo og hendes præmisser. det kan være hun bløder op og bliver vild, det kan være løbet er kørt.

Har spurgt hende, men hun vil helst være venner/ lærer hinanden bedre at kende. Må indrømme er ved at være træt af at skulle bruge min tid på alt det her nu, da jeg ikke har gjort andet de sidste 3 måneder, også går det over til alt det opkast og sådan. Men kan godt være jeg bare må komme videre, selvom jeg self ikke har lyst til det. Og har det som om der ikke er andre end hende.

Så vær venner med hende. Og stop med at snakke med hende. Jeg har mange venner, jeg ikke snakker med dagligt.
Brugeravatar
Chef-moderator

Reputation point: 470

Geografisk sted: Århus

Træner her: Crossfit Copenhagen - Spartan Mentality CrossFit
Fitness Studiet Østergrave

Styrkeliste
- Bænkpres: 117.50
- Squat: 155.00
- Dødløft: 210.00

Galleri: Vis galleri (8)

You're gettin' played booooy.

Prøv at undgå følelser for hende og hyg med nogle søde piger. Forestiller mig at du heller ikke har den store erfaring med piger?

Du skal bare ud af din comfort zone og prøve at være sammen med det andet køn på et andet niveau.

Op på hesten og få styr på dit opkast. Det er ikke godt for træningen eller dine tænder.

Reputation point: 25

Styrkeliste
- Bænkpres: 111.00
- Squat: 222.00
- Dødløft: 333.00

ja, vi kvinder er sværre at tyde, også derfor en af de mest berrømte malerier i verden er Mona Lisa :dance:

- men uhh.. du har dig lidt af et "problem" der.. jeg ville måske starte med at blive venner med hende, og ses som venner, så du kan opbygge et godt fundament med hende, og måske til sidst ikke blive syg af hendes nærvær ..

- men find lige ud af hvad hun også vil.. en pige ELSKER en fighter.. så hvis du virkelig vil hende, og hun vul dig, GO FOR IT.
ellers drop det mens legen er god... der er masse fisk i havet , og dårlig kærlighed er ikke værd at samle på :king:
Kærlighed & Energi !
Brugeravatar

Geografisk sted: fitness world Haderslev

LouiseB1 skrev:ja, vi kvinder er sværre at tyde, også derfor en af de mest berrømte malerier i verden er Mona Lisa :dance:

- men uhh.. du har dig lidt af et "problem" der.. jeg ville måske starte med at blive venner med hende, og ses som venner, så du kan opbygge et godt fundament med hende, og måske til sidst ikke blive syg af hendes nærvær ..

- men find lige ud af hvad hun også vil.. en pige ELSKER en fighter.. så hvis du virkelig vil hende, og hun vul dig, GO FOR IT.
ellers drop det mens legen er god... der er masse fisk i havet , og dårlig kærlighed er ikke værd at samle på :king:

Kvinder vil som regel ikke ha' en der er lidt for needy. Undtagelser sker, men kvinder vil ikke ha' det de tror de vil.

Styrkeliste
- Bænkpres: 111.00
- Squat: 222.00
- Dødløft: 333.00

LouiseB1 skrev:ja, vi kvinder er sværre at tyde, også derfor en af de mest berrømte malerier i verden er Mona Lisa :dance:

haha. kunne ikke lade være.. stjålet lige ud af fitness universet :D
Brugeravatar

Reputation point: 189

Styrkeliste
- Bænkpres: 90.00
- Squat: 155.00
- Dødløft: 175.00

Nej, piger elsker ikke en "fighter". Piger kan bare godt lide opmærksomhed. I de fleste tilfælde får "fighteren" intet ud af det, mens pigen får det, hun gerne vil: opmærksomhed. Det er simpelt.

Trådstarter: drop hende. Videre i teksten. Du er så ung, og det er så meget spild af liv at halse efter en ligegyldig pige, der ikke gider det sjove alligevel. Nyd din ungdom :).
Brugeravatar

Reputation point: 55

Hvis du ikke allerede er hakket i bund, så gør det.

They alwaaays come back to that. :´)
Brugeravatar

Reputation point: 15

Geografisk sted: København

Træner her: Anger Mangement

Styrkeliste
- Bænkpres: 112.50
- Squat: 140.00
- Dødløft: 200.00

Galleri: Vis galleri (3)

Haha klassisk pige kommentar. Fighteren er ham der får lov til at snakke med hende om hvorfor hendes nye fyr er sådan et røvhul.

Drop hende. Ignorer hende og find en ny, let her feel the PAIN

Det hjælper ikke på situationen hvis du brækker dig over hende. Hun må ikke være særlig køn så? ;)
Og drop den tilbageholdende attitude bare fordi hun har fået en ny ven. Hvis du holder dig i baggrunden pga af det, kan det netop føre til at han bliver den hun kommer sammen med. Hvis du vil have hende må du ikke lade dig gå på af sådan noget.
Desuden, hvis hun aldrig har haft en kæreste og er jomfru, så går det oftest langsomt i starten. Så må du beslutte dig om du vil vente på at hun er klar til at have en kæreste, eller om du vil finde noget andet. Vælger du at gå efter hende, så drop den der "jamen jeg vil bare være venner", hvis du føler hun ikke er klar på noget,for du ryger direkte i friendzone. Giv udtryk for at du gerne vil være hendes kæreste, men lad hende også vide at hun ikke behøver at kaste sig ud i noget hun ikke er klar til. Undgå at blive stemplet som ven, hvis du gerne vil mere.
Brugeravatar

Geografisk sted: 7500

Styrkeliste
- Bænkpres: 145.00
- Squat: 200.00
- Dødløft: 230.00

Har besluttet mig at droppe det, da jeg simpelthen gider alt det her, med at skulle vente på hende. For der kan gå måneder, og bla bla bla, som nogle af jer siger så er jeg ung. Og ja vil ud og nyde livet!

Styrkeliste

Tilbage til Off topic

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 94 gæster