Så snakkede jeg med en af hendes veninder, som jeg går i klasse med, og vi kom ind på alt det med hendes veninde og mig, og der sagde jeg jo at det aldrig ville blive til noget, da hun ikke ville være sammen med mig. Det resulterede så i at mandag aften skrev hende pigen til mig, at hun altså havde taget fejl med hen syn til hende og mig, og at hun stadig kunne lide mig. Og så tænkte jeg bare nu går det galt IGEN, og vi skrev så om tingene og jeg skrev først at jeg bare ville være venner, og der svarede hun " hvis det kun er det du vil
Det endte så med at vi aftalte at bare være venner, her til at starte med. Også må vi se på det fra der, hvor vi lovede at vente på hinanden ( selvom jeg synes jeg har hørt den før). igår lagde hun to billeder ud på facebook af en dreng, fra hendes nye klasse som hun er begyndt at snakke meget med! og ja han har faktisk overtaget den rolle som jeg havde, i folkeskolen. Som ham hun gik og små drillede. Og det er den samme måde de driller hinanden, der var endda en af drengens venner som havde kommenterer " LOVE ! " hvor hun havde skrevet ahahah. Self kan jeg jo være helt galt på den.
Men mit hoved er virkelig delt for, min hoved siger kom videre der er massere af piger derude, og der går ikke du render og er syg pga af hende. Men på den andenside er det hende jeg tænker på, og kan ikke rigtig se mig selv med andre piger. JA NOGLE GODE RÅD DRENGE? SORRY FOR DET LANGE INDLÆG NU KOM JEG UD MED FØLELSERNE. KOM ALLE INPUT I HAR