Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

jakobsen skrev:Større gunz og tits :D

Koppel skrev:Alle 10 på mine lægge - de er mindre end pinde.

Karl Æg skrev:Jeg skal ikke være større. Ikke fordi jeg er stor per se, men jeg synes bare ikke rigtig om at være freaky. Men hvis jeg fik skåret 6-8 kg fedt fra først, ville jeg da gerne have større lår, ryg og delts. Triceps måske. Resten følger vist meget pænt med.

Detorian skrev:Ud fra dit galleri ville 10 kg. da pynte

Karl Æg skrev:Detorian skrev:Ud fra dit galleri ville 10 kg. da pynte
Jeg er en del større nu end da de billeder blev taget
Ja, hvis min intention var at stille op i konkurrencer. Men min oplevelse er, at mange synes jeg er begyndt at være 'stor' nu, og hvor meget jeg gerne selv vil fornægte at andres accept ikke spiller ind i min holdning til min krop, så har det altså noget at skulle have sagt. Jeg vil, som sagt, ikke være freaky.
Men altså, hvis jeg kan få fjernet 6-8 kg fedt, vil jeg gerne overveje det derfra.

Karl Æg skrev:Hahaha, det er sgu en done deal. Det skræmmende er faktisk, at jeg efter AUS-standarder faktisk efterhånden har en ret pæn størrelse. For det meste er jeg blandt de største (om ikke andet, så de stærkeste) til trods for at folk dernede gerne er et par år ældre end jeg.
Søger du ind til sommer?

Detorian skrev:Jeg sendte min ansøgning d. 15 marts.
Kender du tilfældigvis Sami dernede (lægestud.)?

Karl Æg skrev:Detorian skrev:Jeg sendte min ansøgning d. 15 marts.
Kender du tilfældigvis Sami dernede (lægestud.)?
Niks. Jeg har ingen venner dernedeDet er primært fordi jeg altid har musik i ørerne og derfor er svær at komme i snak med. Men selvfølgelig også fordi jeg bare er et ubehageligt menneske
EDIT: du må lige holde mig opdateret mht. din optagelse. Det kunne være lidt sjaw at rykke lidt jern, og AUS er altså en herlig lille hule

Lithium skrev:2 kg på gunz
4 kg på ryggen

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 46 gæster