Jeg kan nævne, at fotografen var mr. swole bZeps 2, der fremviste imponerende peak samt et ondt triceps dropset.

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69535 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050005 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Spo skrev:Ja de virker nu. Shit du owner ham, nice skæg forresten![]()
De lats på front lat spread er insane

Bundesball skrev:Spo skrev:Ja de virker nu. Shit du owner ham, nice skæg forresten![]()
Tror desværre at du forveksler dem, så du har lige fortalt Bnaz at han er owned!
Henrik står dog imo pænere, muligvis pga. en "lidt" bedre fedt% ?

Bnaz skrev:Bundesball skrev:Spo skrev:Ja de virker nu. Shit du owner ham, nice skæg forresten![]()
Tror desværre at du forveksler dem, så du har lige fortalt Bnaz at han er owned!
Henrik har en lille smule lavere fedt% end mig, jeg er dog 10kg tungere end ham, 10kg, der hovedsageligt sidder i benene, der er Henrik ikke så godt med, Henrik har dog klart den bedste talje.

Bundesball skrev:Bnaz skrev:Bundesball skrev:Spo skrev:Ja de virker nu. Shit du owner ham, nice skæg forresten![]()
Henrik har en lille smule lavere fedt% end mig, jeg er dog 10kg tungere end ham, 10kg, der hovedsageligt sidder i benene, der er Henrik ikke så godt med, Henrik har dog klart den bedste talje.
Ja, og fedt% plus den smalle talje giver illusionen af et bedre lat spreed, selvom du tydeligt er "større" end ham. Men hvis du smed lidt fedt fra taljen, så ville din også stå meget bedre...

Bnaz skrev:Bundesball skrev:Bnaz skrev:Bundesball skrev:Spo skrev:Ja de virker nu. Shit du owner ham, nice skæg forresten![]()
Ja, og fedt% plus den smalle talje giver illusionen af et bedre lat spreed, selvom du tydeligt er "større" end ham. Men hvis du smed lidt fedt fra taljen, så ville din også stå meget bedre...
Ja, det er lidt snyd.![]()
Men nu er vi jo begge styrkeløftere og kun skabs bb'ere, så jeg tror ikke der kommer cut lige foreløbig. Men engang skal jeg helt klart prøve at komme ned og blive hakket.

Bundesball skrev:
Ja hvis du er SL, så fuck det...! Så kan du altid overveje om du vil prøve en hakket sommer engang

Bay skrev:Min stemme går til Fist. Han mere cut, hvilket giver ham nogle bedre og skarpere linier i forhold til dig,

Bnaz skrev:Bay skrev:Min stemme går til Fist. Han mere cut, hvilket giver ham nogle bedre og skarpere linier i forhold til dig,
Jeg kan jo kun give dig ret.
Og har trænet noget længere tid.

Bay skrev:Bnaz skrev:Bay skrev:Min stemme går til Fist. Han mere cut, hvilket giver ham nogle bedre og skarpere linier i forhold til dig,
Jeg kan jo kun give dig ret.
Men nu er Henrik også næsten dobbelt så gammel som digOg har trænet noget længere tid.

Bnaz skrev:Bundesball skrev:
Ja hvis du er SL, så fuck det...! Så kan du altid overveje om du vil prøve en hakket sommer engang
Præcis, og nu har jeg halvandet år tilbage i sub-junior, så det bliver mpl først efter det. Til den tid burde der dog også være en god mlngde muskelmasse.

Zaulich skrev:Bnaz skrev:Bundesball skrev:
Præcis, og nu har jeg halvandet år tilbage i sub-junior, så det bliver mpl først efter det. Til den tid burde der dog også være en god mlngde muskelmasse.
er sub-junior ikke til og MED 18 ?

Bnaz skrev:Zaulich skrev:Bnaz skrev:Bundesball skrev:
Til og med det kalender år man fylder 18, det gør jeg næste år.

Zaulich skrev:Bnaz skrev:Zaulich skrev:Bnaz skrev:Bundesball skrev:
Til og med det kalender år man fylder 18, det gør jeg næste år.
Ah, okay - så er jeg med![]()
Man skulle da være født i januar skulle man !

Niels1 skrev:Hvad sker der for din venstre og højre arm på front latspread![]()
Anyway, min stemme går også til Henrik. Du er dog stadig en huge guy

Koteletten skrev:ps. husk nu trekamp er ikke leg extensions, pec-deck og curls

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 0 gæster