slabet skrev:Du lyder som en narkoman, der hungrer efter sit dope.
Jeg forstår ikke, hvorfor du har brug for noget så kraftigt som Jack3d for at træne. Spis nogle kulhydrater, drik en Red Bull el. lign., hvis du er træt. Brug af Jack3d er direkte dumt efter min mening.
Salg af Jack3d er desuden forbudt her på boardet.
Tak for de søde ord.
Jeg er på ingen måde ude efter at købe det igennem nogle her.
Jeg spørg, fordi jeg har læst det er blevet forbudt, men ikke er sikker på i hvilket omfang det er blevet forbudt. Kun DK eller hele EU?
Red Bull virker ikke for mig, kaffe virker, men maven spiller ikke altid max med det hvis man kører en tung omgang død efter min egen mening.
Jeg vil ikke købe det igennem nogle her, vil jeg gerne slå fast. Det er vel fair nok at spørge, om der er nogle der ved, hvorfor det er blevet forbudt og hvor man måske ellers kan købe det. Jeg får mest ud af min træning med det, derfor har jeg valgt at bruge det..
Lad være med at tage det for tungt

Men det er nu bare sådan, at effekter og bivirkninger ved brug af Jack3d minder om enkelte narkotika.
Det er noget voldsom kaffe i utrolige mængder, du drikker så. Koffeinindholdet i en Red Bull svarer, såvidt jeg husker, til otte almindelige kopper kaffe, hvordan de har (op)fundet denne standard, skal jeg dog ikke kunne sige (:P).
Men det er blevet forbudt i hele EU og Australien, og rygterne siger, at det også bliver det i USA, da det ikke kan afvises, at det skyldte flere dødsfald.
Et af de aktive stoffer DMAA er et såkaldt "research chemical". Man kender de kortsigtede bivirkninger ved brug, men ikke de langsigtede bivirkninger.
Jeg håber, at du forstår min "bekymring" ved brug af Jack3d, og jeg håber, at du dropper et eventuelt fremtidig brug af produktet, samt andre pre-workout-produkter som benytter DMAA.