Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Wazza skrev:Er det kreatin der har fået hans arme til at se sådan ud?

sbangers skrev:hvorfor al den hate?

sbangers skrev:hvis sådanne glimrende tiltag bare bliver mødt med hate, så kan jeg ikke se hvordan personerne bag skulle være interesseret i at fortsætte?

sbangers skrev:hvis sådanne glimrende tiltag bare bliver mødt med hate, så kan jeg ikke se hvordan personerne bag skulle være interesseret i at fortsætte?

Legend skrev:Det er da gennemtænkt at have "Olie-Ole" som frontfigur for bodylab. Hvis det så var fordi han fungerede godt på film, men det gør han jo heller ikke.
Gad vide hvad de kloge hoveder hos Bodylab har tænkt på...

Bodylab.dk skrev:Legend skrev:Det er da gennemtænkt at have "Olie-Ole" som frontfigur for bodylab. Hvis det så var fordi han fungerede godt på film, men det gør han jo heller ikke.
Gad vide hvad de kloge hoveder hos Bodylab har tænkt på...
Tak for den nedladende kommentar.
Per er ikke frontfigur for Bodylab.dk og arbejder heller ikke for Bodylab. Per er meget dedikeret til at lave velsmagende og proteinrige desserter mv. Han spurgte om vi ville sponsorere et par bøtter protein, hvis han lavede nogle videoguides til bb.dk med opskrifterne. Det synes vi var en god ide. Mere er der ikke i det.
Jeg synes folk skal forholde sig til de opskrifter han præsenterer og så lade være med at komme med nedladende kommentarer. Om Pers arme er for store eller ej kan jeg ikke rigtigt se vedkommer opskrifterne.

salt skrev:sbangers skrev:hvis sådanne glimrende tiltag bare bliver mødt med hate, så kan jeg ikke se hvordan personerne bag skulle være interesseret i at fortsætte?
Jeg er nu ret sikker på at bb.dk/bodylab ser en gulerod i at få deres navn ud. Hvis du kan gætte deres motivation for at skabe interesse for deres produkter og deres site, så vinder du et par oliearme.

sbangers skrev:Hvad "synes" du så nu Androide?

8800 skrev:Synes han gør det fint foran kameraet, udemærket til at formidle og det er fedt han gider. Ville ønske at flere brugere på boardet tænkte over om de kunne stå til ansvar for det de skriver i virkeligheden.

8800 skrev:Synes han gør det fint foran kameraet, udemærket til at formidle og det er fedt han gider. Ville ønske at flere brugere på boardet tænkte over om de kunne stå til ansvar for det de skriver i virkeligheden.

ptormx skrev:8800 skrev:Synes han gør det fint foran kameraet, udemærket til at formidle og det er fedt han gider. Ville ønske at flere brugere på boardet tænkte over om de kunne stå til ansvar for det de skriver i virkeligheden.
Det ville de nok næppe, for manden er ikke en man har lyst til at tale ned til IRL. Jeg synes bestemt tiltaget er godt, men der er jo flere sider af sagen, når man bruger ham som figur i den her slags videoer. Generelt er det pussies der hater på ham. Det er jeg sikker på. At man selv ikke synes det er smart at bruge olie (som andre også giver udtryk for) er dog helt i orden, men det er bare så tåbeligt at pointere det. Hvis folk var konstruktive i tonen, ville de informere om, hvad synthol gør ved kroppen, men at informere er næppe intentionen bag deres indlæg.

SandyFrink skrev:Hvis han løber tør for stegeolie kan han jo altid prikke hul på sine arme.
Den negative reaktion blandt det kommenterende publikum alene fortæller klart og tydeligt hvorfor folk som "Per" med sine oliefyldte arme ikke skal sættes i centrum. Det er et spørgsmål om intern justits i træningsmiljøet, at give credit efter merit, og i manges øjne er opmærksomhed lig credit. Og selv hvis de ikke synes det bør være sådan, rationelt set, så er det det de facto efter laveste fællesnævner og indretningen efter samme.
Der er stort set ingen intermediære eller mere garvede træningsentusiaster der ikke synes olie er idiotisk og kontrært til hele pointen med træning: hårdt arbejde. Steroider giver i det mindste muskler, olie er olie.
Det er med ret god grund at det meste af den almindelige befolkning har en meget klar opfattelse af hvordan" bodybuildere" ser ud.

A Menace To Chicken skrev:8800 skrev:Synes han gør det fint foran kameraet, udemærket til at formidle og det er fedt han gider. Ville ønske at flere brugere på boardet tænkte over om de kunne stå til ansvar for det de skriver i virkeligheden.
.. "stå til ansvar"
Den må du gerne lige uddybe.

SandyFrink skrev:ptormx skrev:8800 skrev:Synes han gør det fint foran kameraet, udemærket til at formidle og det er fedt han gider. Ville ønske at flere brugere på boardet tænkte over om de kunne stå til ansvar for det de skriver i virkeligheden.
Det ville de nok næppe, for manden er ikke en man har lyst til at tale ned til IRL. Jeg synes bestemt tiltaget er godt, men der er jo flere sider af sagen, når man bruger ham som figur i den her slags videoer. Generelt er det pussies der hater på ham. Det er jeg sikker på. At man selv ikke synes det er smart at bruge olie (som andre også giver udtryk for) er dog helt i orden, men det er bare så tåbeligt at pointere det. Hvis folk var konstruktive i tonen, ville de informere om, hvad synthol gør ved kroppen, men at informere er næppe intentionen bag deres indlæg.
Er at levere sandheden altid "tale ned til"? Hvorfor har man ikke lyst til at tale med ham IRL? Slår han da en ned hvis man gør? Hvis han gør er det desto mere grund til ikke at bruge ham i nogen bb.dk video. Hvis ikke han gør spreder du injurierende påstande.
Hvem er det du mener der er "pussies", og hvordan laver du denne slutning? Du skriver "generelt", hvad er tendensen, efter din vurdering? Og hvordan kan du være så sikker? Hvad er en "pussy"?
Oliearmene har været til skue før:
post1285290.html?t#p1285290

8800 skrev:A Menace To Chicken skrev:8800 skrev:Synes han gør det fint foran kameraet, udemærket til at formidle og det er fedt han gider. Ville ønske at flere brugere på boardet tænkte over om de kunne stå til ansvar for det de skriver i virkeligheden.
.. "stå til ansvar"
Den må du gerne lige uddybe.
Der er ikke så meget at uddybe. Hvis to personer står overfor hinanden har jeg den naive tro, at folk tiltaler hinanden på en pæn/ordentlig måde

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 46 gæster