De af jer der har snuset med rundt omkring har hørt rygter om dette storslåede event. Lørdag den 17. juli mødes de interesserede kl. 1330 på vejen foran Svanemøllen kasserne. Vi går derfra 13.40 sharp.
Kæmperen vil ledsage os gennem sikkerhedstjekket og ind i den allerhelligste del af det danske Forsvar - Center for Idræts faciliteter herunder den fantastiske hinderbahn, som mange kender fra millitærtiden/Stjernetræf.

Mine tanker mht program er som følger:
Vi starter ud med en gennemgang af banen ved Hr Kæmper - han forklarer teknikkerne til de forskellige forhindringer.
Derefter varmer vi op og alle får en tur gennem banen på tid.
Vi sammenligner derefter tider og sætter folk sammen to og to baseret på tiderne i håb om at vi kan presse hinanden lidt.
Derefter lidt tid til hygge og lal i solen.
Hvis der er stemning for det fortsætter vi til stranden ved Svanemøllen aka Sandybeach hvor vi får vasket det værste sved og møg af os. Derefter er der mulighed for mad og måske noget mere.
Hvis du har:
En ide til hvor vi kan bade
Mulighed for at vi kan grille i din gård
Eller andre gode ideer, så smid et indlæg/en PB.
Nærmere info tilgår.
Deltagerliste:
Kæmperen
Legend
Zenia
SVea (tilskuer/kamerakvinde)
W_I_P
EmilG
Biiver
Mini-moses+disciple
Bnaz (fra Jylland)
Medbring følgende:
Lange ærmer og ben - ellers får du brændmærker på knæ/albuer.
Vand - in case vi ikke kan skaffe noget derude. Du kommer til at svede.
Stopur - vi skal egentlig kun bruge et par stykker i alt, men hvis du har så tag et med.
Badetøj/håndklæde hvis du skal bade på stranden.

Jeg kan desværre ikke være aktiv lige netop den dag. Og det er der mange gode undskyldninger for, men dem kan vi altid tage senere. Jeg vil medbringe fotoapperatur og begå billedetagning af eventet i stedet.