Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

'flamingopikken skrev:Pullover? Nej jeg kan bedre lide en god cardigan!![]()
![]()
![]()
![]()
Nå anyways: Jeg mindes at have læst i en gammel artikel (omhandlende Arnolds træning og teorier), hvori der stod at Arnold mente Pullovers udvidede hans brystkasse. Men herinde på forummet blev den konklussion skudt ned - det skulle efter sigende være fysiologisk umuligt.
I de helt store øvelser holder jeg mig helst under 12 reps (pga. teknikken godt kan svigte i især dødløft, ved høje reps). IMO ville det bedste være at variere sæt/reps fra tid til anden. Eksempelvis: 6 uger med 4x8 i de tre store, 6 uger med 5x5, 6 uger med 3x10 osv.

Quistgaard skrev:Så den bliver ikke løftet ?

Bay skrev:Det er noget pjat - pullovers hæver/åbner ikke brystkassen. Så skal du jo nærmest rykke costae fri fra Art. Capitis costae(Sammensat led – leddet mellem vertebrae og costae)) og Art. Costotransversaria(Leddet mellem prosessus transversus eller rykke costae fri fra sternum.

Bay skrev:Det er noget pjat - pullovers hæver/åbner ikke brystkassen. Så skal du jo nærmest rykke costae fri fra Art. Capitis costae(Sammensat led – leddet mellem vertebrae og costae)) og Art. Costotransversaria(Leddet mellem prosessus transversus eller rykke costae fri fra sternum.

8800 skrev:Bay skrev:Det er noget pjat - pullovers hæver/åbner ikke brystkassen. Så skal du jo nærmest rykke costae fri fra Art. Capitis costae(Sammensat led – leddet mellem vertebrae og costae)) og Art. Costotransversaria(Leddet mellem prosessus transversus eller rykke costae fri fra sternum.
Årh se mig se mig, jeg er startet på fys-studiet![]()

8800 skrev:Bay skrev:Det er noget pjat - pullovers hæver/åbner ikke brystkassen. Så skal du jo nærmest rykke costae fri fra Art. Capitis costae(Sammensat led – leddet mellem vertebrae og costae)) og Art. Costotransversaria(Leddet mellem prosessus transversus eller rykke costae fri fra sternum.

Thomas Jagd skrev:8800 skrev:Bay skrev:Det er noget pjat - pullovers hæver/åbner ikke brystkassen. Så skal du jo nærmest rykke costae fri fra Art. Capitis costae(Sammensat led – leddet mellem vertebrae og costae)) og Art. Costotransversaria(Leddet mellem prosessus transversus eller rykke costae fri fra sternum.
Det var ligesom dengang jeg startede på kiropraktor studiet. Der syntes jeg også det var smart at fyre mange latinske ord af i mine indlæg. Men hvis man vil fange flest mulige læsere, så gør man sig selv en tjeneste ved at holde det til et minimum. Ellers går det lige hen over hovedet på 99 % af læserne

Quistgaard skrev:Okey lyder ikke som om pullovers hjælper med at løfte brystkassen hehe, men hvad gør den så?
Og har i en/andre øvelse(r) der løfter ens brystkasse? eller så man får stregen under ens brystkasse ?

Quistgaard skrev:Okey lyder ikke som om pullovers hjælper med at løfte brystkassen hehe, men hvad gør den så?
Og har i en/andre øvelse(r) der løfter ens brystkasse? eller så man får stregen under ens brystkasse ?

?
Quistgaard skrev:så lige på den der decline bench press under øvelser, den kan jeg desværre ikke lave i mit træningslokale..
Har du en anden?

Quistgaard skrev:så lige på den der decline bench press under øvelser, den kan jeg desværre ikke lave i mit træningslokale..
Har du en anden?

?

er ret god til vingerne (bare hvor man sidder på knæene og er mere oprejst med kroppen)
Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 58 gæster