Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

mathias1989 skrev:Han har jo allerede en del masse under fedtet
Han har sikkert bare tabt sig

fl0dhest skrev:selvfølgelig kan det lade sig gøre.. det ser jo ikke ud som om at han har fået mere masse, han har bare tabt fedtet, så hvis han har stukket sig selv i røven med et eller andet, så vil jeg da mene at det godt kan lade sig gøre..

Dingo skrev:en underlig svingende bevægelse med en kettlebell..

Det er næsten det samme som frontraise med sving i kroppen?Morten Bang skrev:Dingo skrev:en underlig svingende bevægelse med en kettlebell..
Det er ikke "EN UNDERLIG" svingende bevægelse med en kettlebell.. det er et swing og det er noget af det bedste du kan køre med en kettlebell imo...

prøv det.. men få en der har været på kursus i brugen af KB til at forklare og instruere 

Morten Bang skrev:hvis ikke du kan mærke et swing i latismusdorsi og skuldrene også så vil jeg vove og sige at du laver øvelsen forkert eller med for få kilo.. medhensyn til kondition og styrke træning så afhænger det vel også af hvor mange reps og sæt du tager? men det er ikke en bb øvelse men funktionel styrke

forsøg viser at hvis man er i underskud og musklerne ikke for respons af belastning (hypertrofi respons, eller bare generel benyttelse som giver en adaption) så ryger musklerne ikke i samme grad.. forskellen er stor. .
- Kode: Vælg alt
Har du noget mere info om det?
Ikke fordi jeg ikke tror på dig, er bare interesseret :)

forsøg viser at hvis man er i underskud og musklerne ikke for respons af belastning (hypertrofi respons, eller bare generel benyttelse som giver en adaption) så ryger musklerne ikke i samme grad.. forskellen er stor. .

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 12 gæster