Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

salt skrev:Det hedder en roid gut.

og man kan se samtlige blodårer på kroppen af ham.
Liverpool skrev:hvad mener du præcis der er underligt...
udover han er usædvanlig storog man kan se samtlige blodårer på kroppen af ham.

RippedInFourWeeks skrev:salt skrev:Det hedder en roid gut.
Jeg ved godt han har noget af en roid gut, men det er da totalt sindsygt i forhold til f.eks. Jay som man også kan se?

M.R.J. skrev:RippedInFourWeeks skrev:salt skrev:Det hedder en roid gut.
Jeg ved godt han har noget af en roid gut, men det er da totalt sindsygt i forhold til f.eks. Jay som man også kan se?
Salt mener ikke roid gut, som i roid 'fyr', men som i roid gut (mave). Det er resultatet af et langvarigt misbrug af HgH (væksthormon) som får indvoldene til at vokse, som bivirkning.

EL0 skrev:M.R.J. skrev:RippedInFourWeeks skrev:salt skrev:Det hedder en roid gut.
Salt mener ikke roid gut, som i roid 'fyr', men som i roid gut (mave). Det er resultatet af et langvarigt misbrug af HgH (væksthormon) som får indvoldene til at vokse, som bivirkning.
Ja og så er ronnie C jo også 9 år ældre end jay, så han har været bruger af HgH en del længere tid..

Carsten2002 skrev:EL0 skrev:M.R.J. skrev:RippedInFourWeeks skrev:salt skrev:Det hedder en roid gut.
Ja og så er ronnie C jo også 9 år ældre end jay, så han har været bruger af HgH en del længere tid..
/fixed
Man er ikke misbruger når man vinder mister O 8 gange.

ptormx skrev:Carsten2002 skrev:EL0 skrev:M.R.J. skrev:RippedInFourWeeks skrev:salt skrev:Det hedder en roid gut.
/fixed
Man er ikke misbruger når man vinder mister O 8 gange.
Jo man er. Når præparatet bruges i forbindelse med noget, der ikke har relation til behandling af sygdom, så er det misbrug. Lad for fanden være med at komme med sådan nogle påstande. Tænk på hvordan du kan påvirke de unge sjæle. Der er intet værre end en misbrugers personlighed og naturligt forekommende argumenter til at forsvare misbrug. Det er ikke noget at spøge med.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 40 gæster