Dog har jeg også hørt, at sex/onani kan forøge testoteronniveauet
Er der nogle der ved hvilken en er sand?

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

levis2 skrev:Jeg har hørt en del steder, at onani/sex skulle nedsætte testoteron niveauet, og at en faste på en uge, skulle forøge niveauet?
Dog har jeg også hørt, at sex/onani kan forøge testoteronniveauet![]()

levis2 skrev:hehe![]()
Nej helt seriøst, så vist engang en videnskabeligt baseret artikel der beviste påstand nr. 1 tror jeg ..

levis2 skrev:Jeg har hørt en del steder, at onani/sex skulle nedsætte testoteron niveauet, og at en faste på en uge, skulle forøge niveauet?
Dog har jeg også hørt, at sex/onani kan forøge testoteronniveauet![]()

TheFatboy skrev: Dog vil jeg ikke anbefale, at du tager dig en spiller lige før træning

Bork skrev:TheFatboy skrev: Dog vil jeg ikke anbefale, at du tager dig en spiller lige før træning
Jo da, det giver bedre greb!

The purpose of this study was to determine the changes in sex hormone level in men after ejaculation. The serum testosterone concentrations of 28 male volunteers were investigated daily during abstinence period after ejaculation. We found that fluctuations of testosterone levels from day 2 to day 5 of abstinence were minimal. On day 7 of abstinence, a peak of serum testosterone appeared, reaching 145.7% of the baseline (P<0.01). After the peak, no regular fluctuation was observed. Ejaculation was the premise and beginning of the 7 days' periodic phenomenon. If there was no ejaculation, there was no periodical changes in serum testosterone level. These results indicate that the periodic change in serum testosterone level is caused by ejaculation.

TheFatboy skrev:Bork skrev:TheFatboy skrev: Dog vil jeg ikke anbefale, at du tager dig en spiller lige før træning
Nej, lad være. Man bliver herretræt

flexer skrev:TheFatboy skrev:Bork skrev:TheFatboy skrev: Dog vil jeg ikke anbefale, at du tager dig en spiller lige før træning
det betyder ik noget hvis bare du fylder dine glykose depoter op igen.

TheFatboy skrev:flexer skrev:TheFatboy skrev:Bork skrev:TheFatboy skrev: Dog vil jeg ikke anbefale, at du tager dig en spiller lige før træning
Johov!

Morrison skrev:TheFatboy skrev:flexer skrev:TheFatboy skrev:Bork skrev:TheFatboy skrev: Dog vil jeg ikke anbefale, at du tager dig en spiller lige før træning
Johov!
Er det glykose der kommer ud?

TheCzech skrev:http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/12506329The purpose of this study was to determine the changes in sex hormone level in men after ejaculation. The serum testosterone concentrations of 28 male volunteers were investigated daily during abstinence period after ejaculation. We found that fluctuations of testosterone levels from day 2 to day 5 of abstinence were minimal. On day 7 of abstinence, a peak of serum testosterone appeared, reaching 145.7% of the baseline (P<0.01). After the peak, no regular fluctuation was observed. Ejaculation was the premise and beginning of the 7 days' periodic phenomenon. If there was no ejaculation, there was no periodical changes in serum testosterone level. These results indicate that the periodic change in serum testosterone level is caused by ejaculation.

Vupti skrev:hehe, "desværre skat, ikke i aften - Det går ud over guns"

TheFatboy skrev:Vupti skrev:hehe, "desværre skat, ikke i aften - Det går ud over guns"
Tjah, da jeg først hørte nogle gisne om at det skulle have negativ virkning på testosteronniveauet, skar jeg i hvert fald lidt ned på alt det pjat

Sandman skrev:TheCzech skrev:http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/12506329The purpose of this study was to determine the changes in sex hormone level in men after ejaculation. The serum testosterone concentrations of 28 male volunteers were investigated daily during abstinence period after ejaculation. We found that fluctuations of testosterone levels from day 2 to day 5 of abstinence were minimal. On day 7 of abstinence, a peak of serum testosterone appeared, reaching 145.7% of the baseline (P<0.01). After the peak, no regular fluctuation was observed. Ejaculation was the premise and beginning of the 7 days' periodic phenomenon. If there was no ejaculation, there was no periodical changes in serum testosterone level. These results indicate that the periodic change in serum testosterone level is caused by ejaculation.
Har ikke forstået den forklaring særlig godt, nogen der kan uddybe på dansk?

Showtek skrev:Så det vil sige, hvis man virkelig har trænet sine underarme meget - så har man gjort sig selv en bjørnetjeneste?

Moqensen skrev:Showtek skrev:Så det vil sige, hvis man virkelig har trænet sine underarme meget - så har man gjort sig selv en bjørnetjeneste?
Tror sgu ikke at det gør den helt store forskel

TheFatboy skrev:Bork skrev:TheFatboy skrev: Dog vil jeg ikke anbefale, at du tager dig en spiller lige før træning

Kæmperen skrev:TheFatboy skrev:Bork skrev:TheFatboy skrev: Dog vil jeg ikke anbefale, at du tager dig en spiller lige før træning
Bliver s.. ikke træt af de to minutter det tager![]()
I øvrigt har jeg fornylig erfaret, at jeg løber herregodt oven på en halv fad og et blow job

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 16 gæster