Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Misterhamper skrev:PowerGym bliver din nye familie.

Farver skrev:Jeg har faktisk et spørgsmål: Kan det sagtens lade sig gøre, at få de samme resultater med en træningspartner som uden?

A Menace To Chicken skrev:Og en spotter kan man jo altid få fat i.

Farver skrev:Jeg har faktisk et spørgsmål: Kan det sagtens lade sig gøre, at få de samme resultater med en træningspartner som uden?

sund skrev:A Menace To Chicken skrev:Og en spotter kan man jo altid få fat i.
Arg kommer nu and på hvor man træner

dlr.ma skrev:Farver skrev:Jeg har faktisk et spørgsmål: Kan det sagtens lade sig gøre, at få de samme resultater med en træningspartner som uden?
Ja da. Ronnie siger i sin ene video at han træner hovedsageligt alene, for så fokuserer han bedre :-) sååe ja det kan det godtGo for it

A Menace To Chicken skrev:dlr.ma skrev:Farver skrev:Jeg har faktisk et spørgsmål: Kan det sagtens lade sig gøre, at få de samme resultater med en træningspartner som uden?
Ja da. Ronnie siger i sin ene video at han træner hovedsageligt alene, for så fokuserer han bedre :-) sååe ja det kan det godtGo for it
Det er jo det jeg mener! Jeg træner nemlig lissom Ronnie !!!
.. oh, how I wish.![]()
YEEEEAAAAP BUDDEEEEHYYY !!!
BOoooOOOOOOOOoo !!! LIGHT WeÉIGHT, BABEEEEH!
Damn, man.. - sad og gloede Ronnie-videoer på Tuben hele natten. Han er genial.
Aint nutthin' but a peanut!

Linealba skrev:Ville også stemme for Powergym.
Jeg træner altid alene, men synes aldrig at der er problemermed at få hjælp til at spotte der nede

Critter skrev:Linealba skrev:Ville også stemme for Powergym.
Jeg træner altid alene, men synes aldrig at der er problemermed at få hjælp til at spotte der nede
Træner du i powergym?(eller bedrager min diætplagede hjerne mig?)

Andars skrev:Jeg joiner lige snakken da jeg overvejer at starte i powergym efter sommer. Jeg flytter til aalborg i løbet af juni/august så jeg ville høre hvordan stemningen derinde er?
Jeg forestiller mig en rigtig jernhule, forhåbentlig med en god stemning, og så er det ikke langt fra universitetet og midtbyen.

Andars skrev:Det lyder lækkert, jeg glæder mig til at prøve en ordentlig jernhule, og sandsynligvis bliver det også PG jeg vælger.![]()
Det lader da også til at ret mange herinde fra træner derinde.

Linealba skrev:Andars skrev:Det lyder lækkert, jeg glæder mig til at prøve en ordentlig jernhule, og sandsynligvis bliver det også PG jeg vælger.![]()
Det lader da også til at ret mange herinde fra træner derinde.
Jeg har faktisk ikke løbet ind i så mange som jeg ved er på bb.dk, men jeg har heller ikke snakket med så mange i PG igenmisterhamper ved jeg træner der og critter. Så tror jeg at monkeyjuice har gjort, eller måske gør stadig væk. Nick9000 tror jeg for nylig har skiftet til AK Jyden.
Men det er sikkert mange flere, som jeg bare ikke kender til

Linealba skrev:Critter skrev:Linealba skrev:Ville også stemme for Powergym.
Ja, jeg gørSom én af de få piger der oppe. Har indtil videre kun mødt fire andre, udover hende som jeg tror også arbejder der.

.Critter skrev:Linealba skrev:Critter skrev:Linealba skrev:Ville også stemme for Powergym.
Ja, jeg gørSom én af de få piger der oppe. Har indtil videre kun mødt fire andre, udover hende som jeg tror også arbejder der.
Har du lyst hår og trænede i lørdags?

Linealba skrev:Jo, mit hår er til den blonde side, nok mere mørkblond end lysblond. Men trænede ikke i lørdags. Fredag er sidste gang jeg trænede i powergym, dog kun cardio, så stod en time på løbebåndet.

Critter skrev:Linealba skrev:Jo, mit hår er til den blonde side, nok mere mørkblond end lysblond. Men trænede ikke i lørdags. Fredag er sidste gang jeg trænede i powergym, dog kun cardio, så stod en time på løbebåndet.
Ok, du må jo lige sige hej, hvis du ser mig derinde. Jeg har har stort set altid mine borte bodyman bukser på, og så er jeg tynd. Der er vist ikke andre der passer på den beskrivelse![]()
Nu skal jeg nok lade være med at lave mere OT i den her tråd. Peace out.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 18 gæster