Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Almond skrev:Er der slet ingen, som har kørt programmet, der vil dele sine erfaringer? :-)

Adin skrev:Jeg trænede 5x5 SL, som sådan set er SS med en lidt større volume, i mine 3 første måneders træning. Jeg startede med den tomme stang i alle 5 øvelser og stagnerede ikke før midt i anden måned så vidt jeg husker. Jeg ville anbefale det til en begynder

Cronfeld skrev:Adin skrev:Jeg trænede 5x5 SL, som sådan set er SS med en lidt større volume, i mine 3 første måneders træning. Jeg startede med den tomme stang i alle 5 øvelser og stagnerede ikke før midt i anden måned så vidt jeg husker. Jeg ville anbefale det til en begynder
Det er da enormt tidligt at stagnere? De fleste der følger programmet til punkt og prikke og spiser nok mad stagnerer ikke før langt langt senere.

Adin skrev:Cronfeld skrev:Adin skrev:Jeg trænede 5x5 SL, som sådan set er SS med en lidt større volume, i mine 3 første måneders træning. Jeg startede med den tomme stang i alle 5 øvelser og stagnerede ikke før midt i anden måned så vidt jeg husker. Jeg ville anbefale det til en begynder
Det er da enormt tidligt at stagnere? De fleste der følger programmet til punkt og prikke og spiser nok mad stagnerer ikke før langt langt senere.
Jeg tror i hvert fald at det var deromkring jeg først missede et sæt, men det er også lidt tid siden og har ikke nogen log fra dengang. Det var måske også relevant at nævne at jeg cuttede i starten af min træning

Cronfeld skrev:Adin skrev:Cronfeld skrev:Adin skrev:Jeg trænede 5x5 SL, som sådan set er SS med en lidt større volume, i mine 3 første måneders træning. Jeg startede med den tomme stang i alle 5 øvelser og stagnerede ikke før midt i anden måned så vidt jeg husker. Jeg ville anbefale det til en begynder
Jeg tror i hvert fald at det var deromkring jeg først missede et sæt, men det er også lidt tid siden og har ikke nogen log fra dengang. Det var måske også relevant at nævne at jeg cuttede i starten af min træning
Ok så er det nok på grund af dit cut. Hvis man får nok mad kan man komme meget langt uden at resette

Almond skrev:Jeg har siden jeg lavet dette topic haft dette program meget i tankerne. Jeg har sægt lidt videre, og syntes nu, at jeg har fået sammensat et rigtig fornuftigt program! :-)
Det er som følger:
Mandag
Squat: 5x5
Bænkpres: 5x5
BOR: 5x5
Dips: 3x8
Chinups: 3x8
Onsdag
Dødløft: 3x5 (pyramide opbygning til topsæt)
Militairy: 5x5
Pulldowns: 5x5
CG Bænkpres: 3x8
BB Curls: 3x8
Fredag
Squat: 5x5
Bænkpres: 5x5
BOR: 5x5
Dips: 3x8
Chinups: 3x8
Jeg vil køre det lidt i stil med SL 5x5, hvor jeg øger hver uge indtil jeg rammer plateau. Når jeg rammer plateau vil jeg resette med ca. 10 kg. for igen at arbejde mig op.
Hvad siger i til dette?

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 4 gæster