Jeg synes det er lidt underligt at jeg ikke stiger over hovedet,
Først tog jeg 75kg og 76kg, 5 X 5
Nu er jeg nede på 70kg, 5 x 5
og der har jeg ligget rigtig lang tid kik evt. min log
Takker

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

kuglen skrev:hvor længe siden er det du har holdt en dekonditionerings fase?

lause skrev:Mandag: 2. Split
Tirsdag: 1. Split
Onsdag: Cardio
Torsdag: 2. Spilt
Fredag: 1. Spilt
Lørdag: OFF
Søndag: OFF
1

)

Dingo skrev:Sniper: Har du prøvet nogle specielle bænk cyklusser, f.eks. Smolov Jr ? (er jeg igang med lige nu og synes det er en kanon cyklus, så jeg promoverer den lidt)

Biiver skrev:Har du nogenlunde styr på kosten? Det har også stor betydning!

Jeg kører også mest hypertrofi, men et styrke boost ind i mellem giver jo godt grundlag for endnu bedre hypertrofi ;)sniper skrev:Nej det har jeg dog ikke for træner efter hypertrofi som basis.. Så har ikke engang læst særlig meget om det.. Men, hvis jeg husker rigtigt kan man anvende det på bestemte øvelser og kører resten anderledes..?! I givet fald kan det da være jeg skal indlægge det på BP, hvis muligt, og kører resten efter hypertrofi..?!

Dingo skrev:Jeg kører også mest hypertrofi, men et styrke boost ind i mellem giver jo godt grundlag for endnu bedre hypertrofi ;)sniper skrev:Nej det har jeg dog ikke for træner efter hypertrofi som basis.. Så har ikke engang læst særlig meget om det.. Men, hvis jeg husker rigtigt kan man anvende det på bestemte øvelser og kører resten anderledes..?! I givet fald kan det da være jeg skal indlægge det på BP, hvis muligt, og kører resten efter hypertrofi..?!
ja smolov kører du kun i bænk og de resterende øvelser kører jeg med en god volumen..

Men husk at du ikke bare kan smide smolov ind i et normalt program. Resten skal tilpasses. Du skal f.eks. ikke køre nogen skulderøvelser og presse øvelser generelt (udover squat selfsniper skrev:Okay.. Jamen så kunne det da godt være man skulle smide det ind til BP. Ligeglad med hypertrofien pt mht bryst hvis jeg kan gaine styrke. Der gaines alligevel heller ikke masse på brystet, så..Takker, vil jeg da lige kigge lidt nærmere på..

Dingo skrev:Men husk at du ikke bare kan smide smolov ind i et normalt program. Resten skal tilpasses. Du skal f.eks. ikke køre nogen skulderøvelser og presse øvelser generelt (udover squat selfsniper skrev:Okay.. Jamen så kunne det da godt være man skulle smide det ind til BP. Ligeglad med hypertrofien pt mht bryst hvis jeg kan gaine styrke. Der gaines alligevel heller ikke masse på brystet, så..Takker, vil jeg da lige kigge lidt nærmere på..
) skal holdes på et minimum.. Ellers overloader du dine skuldre totalt..
Noget lateral raise og ikke andet til skulder.. Tricep er der lidt uenighed om men jeg kører nogle lette cable pushdowns..

eus skrev:Jeg ville gøre noget ala.
1. Hold en pause.
2. Du siger du kører 5*5 af 70. Når du er færdig med din uges pause start ved 60 kilo og med flere gentagelser og færre sæt og så læg 2.5 kg til pr. uge.
3. Spis nok mad til din badevægt siger du tager på.
Held og lykke

J-S-O skrev:Dingo skrev:Men husk at du ikke bare kan smide smolov ind i et normalt program. Resten skal tilpasses. Du skal f.eks. ikke køre nogen skulderøvelser og presse øvelser generelt (udover squat selfsniper skrev:Okay.. Jamen så kunne det da godt være man skulle smide det ind til BP. Ligeglad med hypertrofien pt mht bryst hvis jeg kan gaine styrke. Der gaines alligevel heller ikke masse på brystet, så..Takker, vil jeg da lige kigge lidt nærmere på..
) skal holdes på et minimum.. Ellers overloader du dine skuldre totalt..
Noget lateral raise og ikke andet til skulder.. Tricep er der lidt uenighed om men jeg kører nogle lette cable pushdowns..
Jeg er fuldstændig enig! Hvad angår triceps, så vil jeg mene at man godt kan køre en øvelse, men det bør være en isoleringsøvelse og altså IKKE en krævende øvelse som dips eller closegrib bænkpres...

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 20 gæster