(i går skete det med en pige jeg har brugt uger på at score what a turn off ha ha ha
)
Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag
)
Du er sikker på det ikke er fordi du er nervøs el. lignende?

men er også sket hvor det bare var et random knald uden følelser. min kammrat har forresten oplevet det samme og det var samme progam samme aften og der havde ingen af os før prøvede før den svigtede. ved der var alcohol indblandet den kender vi vist alle. men noget pudsigt ikke ? 2 på samme træning pas håber der ligger noget viden skaligt til grund
ellers skal jeg et smut til lægen.

Alex4049 skrev:Har sgu da altid skrumpediller lige efter træning![]()
Men den plejer dog at kunne mande sig op relativt hurtigt efter endt træningspas

Jenslyn87 skrev:Du bruger ikke kraftige PWO-produkter? Altså produkter, der skal banke gang i én før et træningspas. Nogle får 'stim dick' af dem - men da heldigvis kun midlertidigt!

Blunt skrev:Har hørt om et par stykker som har oplevet lignende.. det har dog været som semi-prof sportsfolk med 3-4 timers træning hverdag ?

G.I Joe skrev:lyder som præstations-angst
nogle mænd kan bare ikke medmindre de kender kvinden rigtigt godt.
hvad med det faktum at vi 2 venner prøvet det samme efter samme træning pas og nej ikke med hinanden lider desuden normalt ikke af dette og har været rundt om en del.

G.I Joe skrev:jeg ku være led og sige at så er i bare 2 venner der har samme problem ;) Meeen ka jo osse være du bare er for træt til at knalde efter træning?
evt --- prøv en dag hvor du ikke træner og bare er sammen med damen?

G.I Joe skrev:nej, jeg antager bare at du træner for hårdt og at du derfor er træt en godt stykke tid efterkan jo godt ske

og det er sgu kun de dage hvor jeg træner hårdt.
Alex4049 skrev:Vil også sige at du var for træt til samleje på tidspunktet ;)
Nogle dage har jeg virkelig IKKE lyst til action og egentlig vil jeg bare sove/chille...og det er sgu kun de dage hvor jeg træner hårdt.

M.W. skrev:Alex4049 skrev:Vil også sige at du var for træt til samleje på tidspunktet ;)
Nogle dage har jeg virkelig IKKE lyst til action og egentlig vil jeg bare sove/chille...og det er sgu kun de dage hvor jeg træner hårdt.
Ville du virkelig sige nej til et blæs?

Gosser skrev:M.W. skrev:Alex4049 skrev:Vil også sige at du var for træt til samleje på tidspunktet ;)
Ville du virkelig sige nej til et blæs?
Det kan vel næsten også kombineres med søvn/chill

Alex4049 skrev:Nogle dage har jeg virkelig IKKE lyst til action og egentlig vil jeg bare sove/chille...og det er sgu kun de dage hvor jeg træner hårdt.
M.W. skrev:Ville du virkelig sige nej til et blæs?

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 48 gæster