Mit nuværende biceps program ser således ud:
Standing hammer curl
Concentration curl
Preacher curl - på maskine
Jeg kan ikke rigtig se hvad jeg gør forkert, så det vil være dejligt hvis nogle hjælpsomme sjæle vil komme med noget respons?

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

qwer93 skrev:Jeg står i det problem at jeg ikke rigtig synes min biceps vokser, og det er jo ens biceps der gør at man ser stor ud. Jeg er ved at være ret træt af at man ikke kan se jeg træner hvis jeg har en normal t-shirt på.
Mit nuværende biceps program ser således ud:
Standing hammer curl
Concentration curl
Preacher curl - på maskine
Jeg kan ikke rigtig se hvad jeg gør forkert, så det vil være dejligt hvis nogle hjælpsomme sjæle vil komme med noget respons?

qwer93 skrev:Mit nuværende biceps program ser således ud:

qwer93 skrev:Jeg tager ikke dødløft. Men jeg kører 5x5 i bænk, squat, military og så 3x8 i dips.
Bænk: 95
Squat: 110
Military: 60
Dips: min egen vægt

qwer93 skrev:Hehe, jeg tror svaret ligger i at jeg er forholdsvis bulk lige pt.

Maskinen skrev:qwer93 skrev:Mit nuværende biceps program ser således ud:
Biceps program?!
Med sådan en statement kunne man nemt forestille sig de simpelthen ikke får noget restitution

Væk med de der finpudsningsøvelser! Concentration curls er ikke en øvelse man bør bruge en masse tid på når målet er masse.

Blaahvid skrev:4 - Husk ALTID! Målet er ikke at løfte vægten fra punkt A til punkt B, målet er at træne musklen maksimalt. In other words... udfør øvelsen korrekt, også selvom du i så fald skal gå et par håndvægtsstørrelser ned.

qwer93 skrev: det er jo ens biceps der gør at man ser stor ud.

qwer93 skrev:Problemet ligger ikke i at jeg ikke får nok mad. Jeg tænker mere om mine bicepsøvelser er helt latterlige?

qwer93 skrev:Det var nok dårligt formuleret fra min side. Det jeg mente er at det hovedsageligt er ens brachialis der gør at man ser stor ud i t-shirts med forholdsvis lange ærmer, eller det kan også være det er mig der har misforstået det
Er concentration- og preacher curl ikke nogle udmærket øvelser til at opbygge brachialis musklen?
A Menace To Chicken skrev:Bortset fra det har jeg installeret en 250W pære ude på lokummet, så jeg bedre inspicere både nye gains og min afføring i ordentligt lys.

Så du mener ikke cheat er godt til opbyggelse af masse??

qwer93 skrev:Det var nok dårligt formuleret fra min side. Det jeg mente er at det hovedsageligt er ens brachialis der gør at man ser stor ud i t-shirts med forholdsvis lange ærmer, eller det kan også være det er mig der har misforstået det
Er concentration- og preacher curl ikke nogle udmærket øvelser til at opbygge brachialis musklen?

Brachialis ligger under brachii, brachii udgør den synlige del af biceps, sammen med brachioradialis - som hæfter både på overarmen og det øverste af underarmen.

Thomas Jagd skrev:Brachialis ligger under brachii, brachii udgør den synlige del af biceps, sammen med brachioradialis - som hæfter både på overarmen og det øverste af underarmen.
Ved godt det er ordkløveri, og jeg ved også godt hvad du mener. Men det giver altså ikke meget mening at bruge ordet "brachii" som en beskrivelse af biceps. Biceps betyder 2-hovedet og brachii, at musklen sidder på overarmen. Så når du siger brachialis ligger under brachii, så siger du reelt at brachialis ligger under overarmen. Det ville være mere korrekt at sige brachialis ligger under biceps. End of ordkløveri
Er dog enig i de træningsmæssige råd
@ me.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 22 gæster