Idéer til gaver som man kan beholde i lang osv.? Jeg er blank

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Dingo skrev:Jeg kan da ikke bede farmor og farfar om en prins albert i 18 karat guld

Dingo skrev:Haha.. jooo men det var fra farmor, de andre hungrer jo også efter at give mig gave

R0mme1 skrev:Jeg troede slet ikke, at man fik gaver ved afslutning af gymnasiet

Biiver skrev:R0mme1 skrev:Jeg troede slet ikke, at man fik gaver ved afslutning af gymnasiet
Det gør du nok heller ikke

Tja tjoo, det kunne man jo godt, men det synes min familie bare er mærkeligt at ønske sig i studenter gave..MC skrev:Hvad med at ønske dig noget i forbindelse med træning, nu hvor det fylder så meget i dit liv? F.eks. et gavekort til SATS, et gavekort til bodylab osv.
Det er selvfølgelig ikke noget man kan kigge tilbage på om mange år, men kan ikke se hvad der skulle være det af brugbare ting, udover et smykke som allerede er blevet foreslået.

Hm faldskærm kunne jeg egentlig godt tænke mig at prøve, meeeen jeg tror sgu at jeg er for kylling.. Har virkelig en skræk for at lortet ikke folder sig ud og så er det bare godnatKarl Æg skrev:Var en tur i faldskærm eller et bungyjump ikke noget?
Når jeg ikke kan styre det, så er jeg sgu en bangebuks 

Karl Æg skrev:Var en tur i faldskærm eller et bungyjump ikke noget?

Ville vold gerne have et nice hjemme gym, men har ikke plads til det på nogen som helst måde.lifetec skrev:jeg har lige fået træningsbænk, squatstativ og 110 kg vægtsæt med stang, som en "påforhånds" studentergave, er jeg meget glad for, endelig slut med at komme i overbefolkede fitness centre![]()
men også slut med at prøve 1RM af vist

Er også mange mennesker der slår sig sammen jo.. Det er hele den pukkelryggede..Mikkel leicht skrev:Er det seriøse gaver det der? De er da ekstremt dyre nogen af dem jeg høre.. Syntes UR var prestige fyldt og dyrt..

Dingo skrev:Er også mange mennesker der slår sig sammen jo.. Det er hele den pukkelryggede..Mikkel leicht skrev:Er det seriøse gaver det der? De er da ekstremt dyre nogen af dem jeg høre.. Syntes UR var prestige fyldt og dyrt..

Mikkel leicht skrev:Dingo skrev:Er også mange mennesker der slår sig sammen jo.. Det er hele den pukkelryggede..Mikkel leicht skrev:Er det seriøse gaver det der? De er da ekstremt dyre nogen af dem jeg høre.. Syntes UR var prestige fyldt og dyrt..
Ja, stadig.. i såfald er jeres familie XXX-LARGE!

jamand skrev:Pointen med at blive student er at klippe sin hue i smadder... punktum...

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 40 gæster