Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69670 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050011 indlæg i 100495 emner
1 nye indlæg i dag

Liverpool skrev:billeder ?
Ville den kommentar også have været der, hvis det var en mand? 
RippedInFourWeeks skrev:Liverpool skrev:billeder ?
Ville den kommentar også have været der, hvis det var en mand?

LBL skrev:Her er et billede fra i forgårs....

Euphorica skrev:LBL skrev:Her er et billede fra i forgårs....
Helt personlig og 100% subjektiv mening.
Så synes jeg ikke du har behov for at tabe 5kg, du har en flot krop.

onetwo skrev:Euphorica skrev:LBL skrev:Her er et billede fra i forgårs....
Melder mig på der

onetwo skrev:Euphorica skrev:LBL skrev:Her er et billede fra i forgårs....
Melder mig på der

LBL skrev:Hehe, jamen tak da. Men for at være helt tilfreds, så vil jeg gerne

Liverpool skrev:god ben og flot mave. Ser ud til du har god form. Tror ligt lunges og masser af squat ville hjælpe. Kør varieret og prøv at træne med nogle fyre. Synes tit det hjælper at skifte makker og sæt dig nogle mål. Eks. du vil nå at køre squat med 50 kg inden 1 maj eller ligende.
Prøv evt:
Gene Bell jr. Squat program

Liverpool skrev:nogen der kan linke til gene bell programmet. har bare downloadet det og kan ikke finde det på nettet nu. Har det på com så kan sende det i en mail.

LBL skrev:Her er et billede fra i forgårs....

Liverpool skrev:så har du programmet her. Du kan evt. køre det to gange om ugen, så uge 1 og uge 2 er i samme uge. Eks mandag og torsdag. Så tager det heller ikke så lang tid.
Prøv det. Synes det er god og er sikker på det hjælper dig.
Husk at kigge på indstillinger i programmet nederst i exel arket.
Hardstyle forgår ikke i sengen, men også på danse gulvet og i trænings centeret. GOD weekend og fornøjelse med programmet.
Giv evt feed back om deft virker. Kunne være fedt, hvis du laver logbog på det.

ptormx skrev:LBL skrev:Hehe, jamen tak da. Men for at være helt tilfreds, så vil jeg gerne
Det handler jo om din opfattelse af dig selv. I stedet kunne du arbejde med at acceptere dig selv bedre? Hvis du tror det er mere muligt med en kropsvægt der er 5 kilo lavere, så ved jeg nu ikke lige, for din form er altså super.

Gosser skrev:ptormx skrev:LBL skrev:Hehe, jamen tak da. Men for at være helt tilfreds, så vil jeg gerne
Det handler jo om din opfattelse af dig selv. I stedet kunne du arbejde med at acceptere dig selv bedre? Hvis du tror det er mere muligt med en kropsvægt der er 5 kilo lavere, så ved jeg nu ikke lige, for din form er altså super.
Hvad er det for et svar? Vil du også bruge det, når den næste gut herinde opretter et topic om, hvad han skal gøre anerledes for at blive større og mere cut? "Du er fin som du er, du behøver ikke blive større - det er psykologisk". Så længe det ikke er sygeligt, er det da fuldstændig op til en selv.
Jeg melder mig enig i den allerede store gruppe af drenge der digger hendes fysik. Hun ser godt ud, men hvis hendes personlige mål ikke er lig hendes fysik som den er pt, så hjælp hende med at nå målet.
Til trådstarter: Hvilket program har du kørt indtil nu, og hvordan ser din kost ud? Kun ved at poste det, kan det optimeres.

Liverpool skrev:må jeg ringe og forklar ?
Rep betyder gentagelser og nederst kan du reguler det. Under indstillinger. Så sætter du ind det som du tror du kan tage.
Prøv dig frem. Nå bliver nød til at smutte. skal på job. Send nr. så kan jeg forklare. ellers kan de andre i forumet. Keep up the hard work

Gosser skrev:ptormx skrev:LBL skrev:Hehe, jamen tak da. Men for at være helt tilfreds, så vil jeg gerne
Hvad er det for et svar? Vil du også bruge det, når den næste gut herinde opretter et topic om, hvad han skal gøre anerledes for at blive større og mere cut? "Du er fin som du er, du behøver ikke blive større - det er psykologisk". Så længe det ikke er sygeligt, er det da fuldstændig op til en selv.
Jeg melder mig enig i den allerede store gruppe af drenge der digger hendes fysik. Hun ser godt ud, men hvis hendes personlige mål ikke er lig hendes fysik som den er pt, så hjælp hende med at nå målet.
Til trådstarter: Hvilket program har du kørt indtil nu, og hvordan ser din kost ud? Kun ved at poste det, kan det optimeres.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 6 gæster