Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

NGS skrev:Drikker du meget koffein eller alkohol?
Medicin der muligvis skaber hormonforstyrelser?
Lugter det?

Flammekat skrev:Hej BBs
Har trænet nu i en 3 måneders tid med 5x5 stronglift og har normal til hverdag en tendens til at svede ved ingenting. Men under træning er det HELT ekstremt, et lille håndklæde er soaked efter 1½ træning.
Andre der har/haft dette problem ? Findes der en løsning?
lidt information om mig:
22 år,
197 høj
111 kg
kropsbygning: alm bygget + et par kilo kærlighed.

Flammekat skrev:NGS skrev:Drikker du meget koffein eller alkohol?
Lugter det?
Drikker en del kaffe på job, aldrig alkohol.
tager intet medicin .
Og det lugter vel som alle andres sved ?
Det et problem da jeg ikke kan få et ordenligt greb grundet svedige håndflader bla.

Flammekat skrev:NGS skrev:Drikker du meget koffein eller alkohol?
Lugter det?
tager intet medicin .
Det et problem da jeg ikke kan få et ordenligt greb grundet svedige håndflader bla.

Bone-14 skrev:Jeg håber det er OK jeg lige låner tråden lidt.
Hvor meget sveder i? Mit er efterhånden ved at begynde at genere mig en del, sveden hagler af mig bare jeg går ned til busstopstedet 10 min væk, jeg kan vride min trøje efter træning for sved. Jeg føler godt jeg kan styre min kropstemperatur, men jeg sveder simpelthen helt vildt.

Hvor meget sveder i? Mit er efterhånden ved at begynde at genere mig en del, sveden hagler af mig bare jeg går ned til busstopstedet 10 min væk, jeg kan vride min trøje efter træning for sved. Jeg føler godt jeg kan styre min kropstemperatur, men jeg sveder simpelthen helt vildt.

TheJack skrev:Har samme problem, jeg sveder også en del og fryser meget sjældent.
@ Pind: Du nævner blodtryk, hvor meget har det at sige i den her forbindelse?

SandyFrink skrev:TheJack skrev:Har samme problem, jeg sveder også en del og fryser meget sjældent.
Dehydrering kan give øget BP.
Forstod mere Pinds kommentar som, at et forhøjet blodtryk ville resultere i en øget svedproduktion.

TheJack skrev:SandyFrink skrev:TheJack skrev:Har samme problem, jeg sveder også en del og fryser meget sjældent.
OkForstod mere Pinds kommentar som, at et forhøjet blodtryk ville resultere i en øget svedproduktion.

Pind skrev:TheJack skrev:SandyFrink skrev:TheJack skrev:Har samme problem, jeg sveder også en del og fryser meget sjældent.
OkForstod mere Pinds kommentar som, at et forhøjet blodtryk ville resultere i en øget svedproduktion.
Der er mange ting, der kan være årsag til at man sveder. En ting er træning, som alle nævner. Det er sådan lidt "Duh?" når alle nævner de sveder under træning. Ja selvfølgelig sveder I under træning. Men nu skriver TS at han/hun også gør det når der ikke er tale om træning. Her kan forhøjet blodtryk være en grund. Derfor bør man få det tjekket, sammen med en række andre ting.

Taekwondo body skrev:Flammekat skrev:NGS skrev:Drikker du meget koffein eller alkohol?
Lugter det?
tager intet medicin .
Nej der er bestemt forskel på lugten. Om det har noget at sige ved jeg ikke .
Da jeg trænede kondi i forbindelse med min sport svedte jeg som et svin og min dragt var helt våd men den lugtede slet ikke og den blev kun vasket efter 3 til 4 omgange:-) Idag kun styrketræning og det lugter som en hjemløs:-D ved ikke hvorfor

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 112 gæster