Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

IZOM skrev:Nu har jeg læst på nettet og der står, at det normalt er kvinder der får det? Lægen får et opkald imorgen.

Kan symptomerne på kønssygdomme komme efter længere tid? 
IZOM skrev:Jeg vil smutte til lægen. Jeg kan læse mig frem til at blærebetændelse ikke er hyppigt hos mænd. Har ikke haft analsex med hende. Har mine bange anelserKan symptomerne på kønssygdomme komme efter længere tid?
Jeg er relativt ung ja, jeg er 23

Grislum skrev:Du skal til læge og blive tjekket for Klamydia. Det er dybt undervurderet hvor længe den sygdom kan ligge hen i det uvisse. Det er en af grundene til at Klamydia er en af de kønssygdomme med flest smittede i Danmark.![]()
Her er et lille udtræk fra et hurtigt opslag på google:
"Ca. 2/3 af kvinderne og ca. 1/3 af mændene, som er smittede med klamydia, mærker intet. Klamydia kan ligge i dvale uden at give symptomer i månedsvis - måske i årevis. Man kan således godt have klamydia uden at vide det"
Fra - http://www.patientvejledningen.dk/vejle ... /klamydia/
Har du erfaring med det?
IZOM skrev:Grislum skrev:Du skal til læge og blive tjekket for Klamydia. Det er dybt undervurderet hvor længe den sygdom kan ligge hen i det uvisse. Det er en af grundene til at Klamydia er en af de kønssygdomme med flest smittede i Danmark.![]()
Her er et lille udtræk fra et hurtigt opslag på google:
"Ca. 2/3 af kvinderne og ca. 1/3 af mændene, som er smittede med klamydia, mærker intet. Klamydia kan ligge i dvale uden at give symptomer i månedsvis - måske i årevis. Man kan således godt have klamydia uden at vide det"
Fra - http://www.patientvejledningen.dk/vejle ... /klamydia/
TakHar du erfaring med det?

IZOM skrev: Har ikke haft analsex med hende.

jensagv skrev:IZOM skrev: Har ikke haft analsex med hende.
Som kom i gang!

Som kom i gang!

Bone-14 skrev:
Tak, nu er det klisteret proteinshake udover hele gulvtæppet.
Blærebetændelse er det ikke SÅ usandsynligt hos unge mænd? Både jeg og en kammerat har haft det.

Blærebetændelse er udsædvanligt hos mænd
Det er så usandsynligt at det skal medføre videre udredning i urologisk regi

Som kom i gang!

JensL skrev:Blærebetændelse er udsædvanligt hos mændDet er så usandsynligt at det skal medføre videre udredning i urologisk regi
Arrr bob bob Doktor Stenalt.. Jeg har haft det en del gange, men mit urinrør er også virkelig kort!

Børn, kvinder og mænd i alle aldersgrupper skal derimod udredes for obstruktion eller funktionelle forstyrrelser i urinvejene. Der undersøges for urolithiasis, tumor, stenose i urethra eller ureter, blæredivertikler, fistler og nyrecancer samt neurogen blære eller vesikourethral refluks.

Stenalt skrev:JensL skrev:Blærebetændelse er udsædvanligt hos mændDet er så usandsynligt at det skal medføre videre udredning i urologisk regi
Arrr bob bob Doktor Stenalt.. Jeg har haft det en del gange, men mit urinrør er også virkelig kort!
Sørgeligt med et så kort urinrør
Fra medicinsk kompendium:Børn, kvinder og mænd i alle aldersgrupper skal derimod udredes for obstruktion eller funktionelle forstyrrelser i urinvejene. Der undersøges for urolithiasis, tumor, stenose i urethra eller ureter, blæredivertikler, fistler og nyrecancer samt neurogen blære eller vesikourethral refluks.
Men du lader åbenbart til at vide bedre...

Cirkeline skrev:Der er mange ting i praksis der ikke er som teorien, det ved du forhåbentligt efterhånden

Men du lader åbenbart til at vide bedre...

Euphorica skrev:Man kan også få infektioner i urinrøret uden at det behøver være en kønssygdom. Det går som regel over af sig selv. Jeg har næsten lige været igennem samme situation som dig. Havde heller ikke været utro eller lign., og så pludselig. Svien i dilleren.. Damn tænkte jeg..
Fik taget nogle prøver for diverse, de var alle rene, efter en uges tid-10 dage var det hele normaliseret.
Også til trollerne..... -_-
WinnMann skrev:Jeg har selv haft blærebetændelse engang for et et par år siden, da jeg var 20 år. Og det startede, naturligvis, med en grim svien ved vandladning. 1-2 dage efter det begyndte fik jeg feber, og jeg har aldrig nogensinde været så syg/vag som på det tidspunkt! Besøgte selvfølgelig doktormanden som gav mig noget effektivt antibiotika, og efter en 4-5 dage var det næsten helt væk. Det gik over overraskende hurtigt, taget i betragtning hvor medtaget jeg var de par dage efter det brød ud. Et par dage før det hele begyndte havde jeg været på en våd fisketur, så måske årsagen lå dér.
Liverpool skrev:Har du fået snakket med kæresten om det.
Det lugter af klamydia.
Giv lige en Update når du får svar. Det er spændende

IZOM skrev:WinnMann skrev:Jeg har selv haft blærebetændelse engang for et et par år siden, da jeg var 20 år. Og det startede, naturligvis, med en grim svien ved vandladning. 1-2 dage efter det begyndte fik jeg feber, og jeg har aldrig nogensinde været så syg/vag som på det tidspunkt! Besøgte selvfølgelig doktormanden som gav mig noget effektivt antibiotika, og efter en 4-5 dage var det næsten helt væk. Det gik over overraskende hurtigt, taget i betragtning hvor medtaget jeg var de par dage efter det brød ud. Et par dage før det hele begyndte havde jeg været på en våd fisketur, så måske årsagen lå dér.
Ved du så om det er et kriterium, at få feber før at det kan være dette? Det lyder ikke så rart, men jeg har dog ikke feberLiverpool skrev:Har du fået snakket med kæresten om det.
Det lugter af klamydia.
Giv lige en Update når du får svar. Det er spændende
Det synes jeg også det gør. Har ikke talt med hende om det. Jeg vil ikke gøre hende bekymret, hvis der alligevel ingenting er i vejen.

IZOM skrev:Euphorica skrev:Man kan også få infektioner i urinrøret uden at det behøver være en kønssygdom. Det går som regel over af sig selv. Jeg har næsten lige været igennem samme situation som dig. Havde heller ikke været utro eller lign., og så pludselig. Svien i dilleren.. Damn tænkte jeg..
Fik taget nogle prøver for diverse, de var alle rene, efter en uges tid-10 dage var det hele normaliseret.
Det lettede! Jeg håber virkelig at jeg er i samme situation.
Og til alle andre, tak for Jeres svar, det er virkelig nyttigt!Også til trollerne..... -_-

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 54 gæster